Det kan de ju vara men jag har sett kompisar som kört plasti-fälgar vintertid och det har funkat kanon, man märker ju inte ens att det är plasti-dip. Det kanske var för kallt när du la på? Körde du innan dom hann torka ordentligt?
4 lager låter lite, ena kompisen körde 7 lager! Läser du i den här länken så ser du att även killen här kört fler lager än så...
Plasti Dipping Wheels - Tips & Tricks - Plasti Dip My Ride
Jag räknade inte i lager, utan det gick åt 4 sprayburkar.
Mvh
Håkan
Nån som har testat deras produkter ??
Car Dip Sverige
┌П┐(◣_◢)┌П┐
Trolling isn't a hobby, it's a way of Life.
Har inget att bidraga men vet att följande har dippat sin bil.
Garaget | Audi A6 (2012)
Han har haft detta ett bra tag och det verkar som om färgen sitter kvar![]()
Skakar lite liv i det här liket.
Har köpt en hoj i en fantastiskt ful färg som jag tänkte försöka göra något lättare åt ögat, men jag vill inte att det skall vara permanent.
Vad är det som gäller, PlastiDip eller PlastiKote? Vad är skillnaden mellan de två? Vilket är det bättre alternativet?
Senast redigerat av Evil E den 2016-04-28 klockan 21:40.
Alla som generaliserar är idioter!
Ingen?
Provade plastidip på mina fälgar. Blev väldigt nöjd med resultatet och hur enkelt det var att få snygg finish på det!
..
Kul! Inte känsligt för repor och så? Tror du att det räcker med en burk för en hoj?
Haha ok, tänkte hoj - mcmen det lär väl funka. Kör flera lager så borde det tåla det mesta. Provade själv för skojs skull. Kostar ju inga pengar! Kör med det i sommar och river nog bort det när vinterdäcken åker på. Det är om inte snyggt iaf bra skydd för fälgarna. Gjorde fel på en fälg och var tvungen att ta bort det, superenkelt bara att dra av som när du bränt dig på armen efter en semester i Thailand
![]()
..