Lite nytt på Zatzy
Bilsnack
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 17
    Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001

Lite nytt på Zatzy

Som ni kanske märkt går det nu att embedda Youtube filmer i fler delar än bara Media. Nästa nyhet är att ni nu kan dela med er av bra trådar via Facebook, finns en liten share knapp i början på varje tråd.

En sak som är bra att tänka på när man embeddar filmer är att även lägga med vanliga länken då vissa mobilklienter inte kan kolla embeddade filmer.
    Senast redigerat av Maciej EVO VI den 2012-05-16 klockan 09:15.

Sjukt dryg jävel.
    Namn
    Tomas H
    Reg.datum
    okt 2005
    Embeddingen är sedan länge efterlängtad så det var ju sweet som attans! När kommer "gilla-knappen" för alla posts? :P
    Everyone: Why is your car always breaking?

Me: Thats the German Engineering

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av Scootie Visa inlägg
    Embeddingen är sedan länge efterlängtad så det var ju sweet som attans! När kommer "gilla-knappen" för alla posts? :P
    Det jobbas på en hel del nytt här så det kommer dyka upp fler saker framöver.

Registered User VrEsOpPs avatar
    Namn
    Henrik F
    Reg.datum
    dec 2004
    Jobb
    Skogsmaskinsdäck
    Citat Ursprungligen postat av Scootie
    Vet inte om man är lite facebook skadad men man saknar gilla knappen rätt ofta faktiskt..

Soon ++1000hp andreas.es avatar
    Namn
    Andreas Eriksson
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    Ekonomi
    Citat Ursprungligen postat av VrEsOpP Visa inlägg
    Vet inte om man är lite facebook skadad men man saknar gilla knappen rätt ofta faktiskt..
    Som sagt, det är inte omöjligt att det dyker upp tillsammans med annat kul framöver!

Registered User 855Rs avatar
    Namn
    Michal S
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Warehouse manager
    Jag har på senare tid märkt att när man får/fick mail om att någon skrivit i en tråd fanns det alltid en direktlänk att klicka på för att koma till tråden vilket det inte gör längre för mig iaf. Och på sistone får jag inget mail alls om uppdateringar i en tråd????

Mvh

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av 855R Visa inlägg
    Jag har på senare tid märkt att när man får/fick mail om att någon skrivit i en tråd fanns det alltid en direktlänk att klicka på för att koma till tråden vilket det inte gör längre för mig iaf. Och på sistone får jag inget mail alls om uppdateringar i en tråd????

Mvh
    Kolla så de inte fastnar i ditt spamfilter, jag får mail fortfarande och länken finns där precis som innan.

Namn
    Michal S
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Warehouse manager
    Nja det är möjligt de hamnar inte i MIN skräppost iaf möjligt om de stoppas tidigare isåfall. Men först såg mejlet annorlunda ut och nu får jag inget alls:-(

Sista mejlet fick jag den 25/3 ??? Och jag har inte fåt något mejl med "aktiv länk" i år???

Hejsan 855R, Puchis har precis svarat i ämnet - Ni som vistas här vad har ni för USA bilar? Gärna med bilder. - som du prenumererar på i forumet V8 och jänkare på zatzy.com. Du hittar det här ämnet här: Ni som vistas här vad har ni för USA bilar? Gärna med bilder. Här är inlägget som precis blivit postat: *************** Åker Pontiac Lemans 4dr ht -1966. Tidigare haft Chevrolet Nova SS -65, Buick Lesabre -65 Oldsmobile 98 -64 *************** Det kan även finnas fler svar men du får inget mer meddelande om det förrän du besöker forumet igen. Med vänliga hälsningar, zatzy.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Information för att avbryta prenumerationen: För att avbryta prenumerationen på det här ämnet kan du besöka den här sidan: http://www.zatzy.com/subscription.php?do=removesubscription&type=thread&subscriptionid=754137&auth=990aa09c6bde4e93bdd40e90842e65a9 För att avbryta prenumerationen på ALLA ämnen kan du besöka den här sidan: http://www.zatzy.com/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Nja det är möjligt de hamnar inte i MIN skräppost iaf möjligt om de stoppas tidigare isåfall. Men först såg mejlet annorlunda ut och nu får jag inget alls:-(

Sista mejlet fick jag den 25/3 ??? Och jag har inte fåt något mejl med "aktiv länk" i år???

Hejsan 855R, Puchis har precis svarat i ämnet - Ni som vistas här vad har ni för USA bilar? Gärna med bilder. - som du prenumererar på i forumet V8 och jänkare på zatzy.com. Du hittar det här ämnet här: Ni som vistas här vad har ni för USA bilar? Gärna med bilder. Här är inlägget som precis blivit postat: *************** Åker Pontiac Lemans 4dr ht -1966. Tidigare haft Chevrolet Nova SS -65, Buick Lesabre -65 Oldsmobile 98 -64 *************** Det kan även finnas fler svar men du får inget mer meddelande om det förrän du besöker forumet igen. Med vänliga hälsningar, zatzy.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Information för att avbryta prenumerationen: För att avbryta prenumerationen på det här ämnet kan du besöka den här sidan: http://www.zatzy.com/subscription.php?do=removesubscription&type=thread&subscriptionid=754137&auth=990aa09c6bde4e93bdd40e90842e65a9 För att avbryta prenumerationen på ALLA ämnen kan du besöka den här sidan: http://www.zatzy.com/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all
    Ok, det är altså meddelanden när någon svarar i en tråd som du prenumererar på och inte när någon quotar dig.

Har du inställt att du ska få mail när någon quotar dig också? Funkar dessa i så fall?

Namn
    Michal S
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Warehouse manager
    Hej ja båda och skulle jag vilja säga, jag var dock precis inne på min profil och bockade för när någon quotar mig också. Problemet är att jag inte längre får några mail alls när någon svara i tråd jag följer, senaste kom som ovan den 25/3 och jag har inte ändrat något mig vetterligen. Och när det kom ett mail är inte länkarna klickbara

Hoppas du förstår:-) Annars testa att quota mitt svar nu

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Hej ja båda och skulle jag vilja säga, jag var dock precis inne på min profil och bockade för när någon quotar mig också. Problemet är att jag inte längre får några mail alls när någon svara i tråd jag följer, senaste kom som ovan den 25/3 och jag har inte ändrat något mig vetterligen. Och när det kom ett mail är inte länkarna klickbara

Hoppas du förstår:-) Annars testa att quota mitt svar nu
    Provar att quota dig..

Kolla genom alla möjliga spamfilter du kan ha, man bytte server för Zatzy någonstans däromkring och jag vet att fler har haft problem med att mailen fastnar i spamfilter efter serverbytet.

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    testar att själv prenumerera på denna tråd så får vi se ifall jag får mail

Namn
    Michal S
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Warehouse manager
    Okay det är min jobb mail så jag får kolla med våran IT chef, vill ju ha något att göra på jobbet:-) fick inget mail nu iaf när du quotade mig?

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Jag testade och jag får prenumerationsmail som även inkluderar en klickbar länk.

Namn
    Michal S
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Warehouse manager
    Och jag får inget????

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer