Bilsnack
Sidan 7 av 13 FörstaFörsta 12345678910111213 SistaSista
Resultat 91 till 105 av 182
    Push it too the Limit Maxads avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Eget
    Sx-pojken

Nej men om han som begår våldtäkten får livstid så slipper jag begå brottet om inte så kommer jag med största sannolikhet själv sitta inne också.
    Push it to the Limit

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2005
    Jobb
    TORPED
    Citat Ursprungligen postat av Maxad Visa inlägg
    Sx-pojken

Nej men om han som begår våldtäkten får livstid så slipper jag begå brottet om inte så kommer jag med största sannolikhet själv sitta inne också.
    citera inlägg tack!! annars ser jag inte svar...

Ja... eller rösta på SD för 75-80% av de som sitter på kåken är av utländskt påbrå....

Rumänerna ska hem nu när tiggarsäsongen är slut... de fyller sina bilar med stöldgods från varje kommun de åker genom...

Med vänlig hälsning

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2006
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Kanske inte i bostadsområde, men ju fler av dessa lowlifes som blir av med livet desto gladare blir jag!

Har någon btw hört talas om något fall där en oskyldig hamnat i vägen i en liknande uppgörelse?
    Ja, en 22-årig tjej i ett garage nyligen som verkar ha koppling till detta...

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2006
    Citat Ursprungligen postat av sommarvila Visa inlägg
    Hörru Henke din tuffing, om det är något yrkeskriminella verkar bra på så är det väl just att skjuta någon från 1 meters håll? Eller vad tror du? Idiot.
    10-20 skott med automatvapen strax innan 17 en vardag i ett bostadsområde med kontor och bostäder i markplan bakom bilen. Bara ren tur att ingen var bakom.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    10-20 skott med automatvapen strax innan 17 en vardag i ett bostadsområde med kontor och bostäder i markplan bakom bilen. Bara ren tur att ingen var bakom.
    Jag åkte förbi mordplatsen idag, bland ljus och rosor. Det är nästan helt dött där.
    BILSNACK | crew

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2005
    Jobb
    TORPED
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Jag åkte förbi mordplatsen idag, bland ljus och rosor. Det är nästan helt dött där.
    brukar vara dött på mordplatser.. ;-)

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av sx-pojken Visa inlägg
    brukar vara dött på mordplatser.. ;-)
    Funny! Har åkt förbi där annars också och det är alltid stiltje där.
    BILSNACK | crew

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Auto Visa inlägg
    Regnr?
    TXJ307
    Importerad och i trafik första gången i Sverige 2014-08-18
    Kreditköp med Santander
    Ägs av en målvakt? *RKKI HAKKARAIN*N i Bagarmossen.*

* = E.
    BILSNACK | crew

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2006
    Och jag bor där...

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    Och jag bor där...
    Måste kännas rätt så oskönt!
    BILSNACK | crew

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2006
    Måste kännas rätt så oskönt!
    Ja, onekligen. Finns även en del andra anledningar till det för min skull, men vill du veta dom så tar jag det helst i PM. Men med andra ord så har jag ganska bra koll på vad jag säger i det här ämnet.

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Eget
    Citat Ursprungligen postat av sx-pojken Visa inlägg
    citera inlägg tack!! annars ser jag inte svar...

Ja... eller rösta på SD för 75-80% av de som sitter på kåken är av utländskt påbrå....

Rumänerna ska hem nu när tiggarsäsongen är slut... de fyller sina bilar med stöldgods från varje kommun de åker genom...

Med vänlig hälsning

Vad får du det ifrån ? Dessutom vad har det med saken att göra lika många procent av invandrarna är läkare/advokater osv med anständiga arbete... vad har det med SD att göra ens ?
    Vilka ser du ens som Invandrare ? alla utanför Sveriges gränser eller Norden eller rent sagt går du på hud/hårfärg ?
    Nu spårar jo visserligen tråden ur känns det som men man blir mörkrädd när jag hör vissa saker...Tyvärr är det väl som alltid det dåliga syns men inte det som är bra faktiskt....
    Vet du hur Sverige hade klarat sig alla invandrare som jag antar att du inte vill ha här ?

Detta är inget påhopp så inte misstolkar detta, självklart får alla ha sina åsikter och jag tillhör inte den skaran som tar illa upp när invandrare dyker upp för det är vi hur mycket du vrider och vänder på det så kommer vi alltid va invandrare oavsett om jag föds i landet 10 gånger om så har jag inte svensk bakgrund helt enkelt....Och då jag som invandrare går upp i tak ibland mot andra likartade så är det faktiskt inte konstigt att andra gör det också.
    Push it to the Limit

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2005
    Jobb
    TORPED
    Vad får du det ifrån ? Dessutom vad har det med saken att göra lika många procent av invandrarna är läkare/advokater osv med anständiga arbete... vad har det med SD att göra ens ? .
    idag så finns det ca 35 000 läkare i Sverige och 23% är utländska läkare alltså 8000 utländska läkare...

siffran av utländska/utländsk påbry etc som är kriminella är nog något högre än 8000 pers. :-( :-(

Vilka ser du ens som Invandrare ? alla utanför Sveriges gränser eller Norden eller rent sagt går du på hud/hårfärg ? .
    förstog att du skulle ta illa vid dig pga ditt namn... inge illa menat men om man har lite koll på SD.s politik istället för att gapa loss som nån avkomma av Gudrun Shyman så kan man se att det är just kriminella som ska skickas hem..... SD är inte rasister däremot lite främlingsfientliga vilket bara är sunt....

har man vandrat över Sveriges gräns och bosatt sig så är man väl invandrare... handlar inte om invandring utan om att vissa personer inte kan intergrera sig i landet Sverige där vi lever i fred och jobbar...

Nu spårar jo visserligen tråden ur känns det som men man blir mörkrädd när jag hör vissa saker...Tyvärr är det väl som alltid det dåliga syns men inte det som är bra faktiskt....
    Vet du hur Sverige hade klarat sig alla invandrare som jag antar att du inte vill ha här ?.
    jag har nog mera koll än du tror... på 60-70 talet så kom folk från Finland , fd Jugoslavien Italien etc etc. för att jobba i främst industrin... de byggde Sverige.... tycker du att en somalie i Rinkeby /Tensta som kom hit ibörjan av 90talet när inbördeskriget bröt ut och fortfarande inte kan ett jävla ord svenska.. inte jobbat en jävla dag , lever på soc. och sitter och tuggar kat och snor cyklar och langar hasch ska få vara kvar???? just att vi delar ut medborgarskap som nå jävla flyers... folk som sitter på anstalt för grova brott med utvisningsbeslut får vara kvar pga "oroligheter i hemlandet"... helt otroligt...

Där jag bor (liten kommun) så hade vi 4 st pensionärsrån på 1 månad där tanter med rullator vart nersparkade av somaliska ungdomar... tack "Anhörighetsinvandringen"!!!!!!

inbrott i kyrkans lokaler stup i ett... men tillber man pedofilprofeten Muhammed som knullade en 9åring så kan man ju inte vara riktig.... samt inte ha varken moral eller etik...

Detta är inget påhopp så inte misstolkar detta, självklart får alla ha sina åsikter och jag tillhör inte den skaran som tar illa upp när invandrare dyker upp för det är vi hur mycket du vrider och vänder på det så kommer vi alltid va invandrare oavsett om jag föds i landet 10 gånger om så har jag inte svensk bakgrund helt enkelt....Och då jag som invandrare går upp i tak ibland mot andra likartade så är det faktiskt inte konstigt att andra gör det också.
    INVANDRARE SOM KOMMER TILL SVERIGE FÖR ATT GÖRA NÅT BRA AV SINA LIV SAMT GYNNA SVERIGE VÄLKOMMEN!!!!

INVANDRARE SOM KOMMER TILL SVERIGE OCH BEGÅR BROTT SOM DRABBAR NORMALT FOLK OCH KOSTAR SVERIGE/STATEN PENGAR... ÅK HEM ALT. SÄTT DIG I EN AUDI SÅ SKA ETT AUTOMATVAPEN TÖMMAS I DIG....

Tillräckligt tydligt?????

Med vänlig hälsning inget påhopp mot dig Pedi S Med vänlig hälsning

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Eget
    Sx-Pojken

Vad kan jag säga, du har en poäng i det du säger men i praktiken så tror jag att det är svårt att göra dessa åtgärder....
    Jag tar absolut inte åt mig så det är helt okej
    Har bott i Sverige själv sedan 26 år tillbaks ( kom hit som 9 åring ) och hela min släkt har både pluggat i högskola samt arbetar...Går själv upp i tak på många med liknande bakgrund men världen funkar så eller så verkar vi vilja ha det så.
    Visst det sitter en del från Somalia som tuggar som du säger men lika många sitter och jobbar väl med taxi,Buss etc så man kan väl säga att dem försörjer sig själva och inte min och din skatt som går åt till dem eller ?
    Som sagt jag förstår din poäng, är själv ingen religiös människa och tror inte på nåt annat än fakta. Religion har endast ledd till konflikter sedan så långt man kan titta bakåt tyvärr.
    Önskar själv att det kommer en dag där Iran där jag kommer ifrån ska blir någorlunda normal med frihet så man kan åka hem....Borta bra hemma bäst så är det alltid
    Push it to the Limit

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2006
    There goes the neighbourhood...
    ...eller i detta fallet - denna tråden!

Inlägg med främlingsfientlig ton som dessutom kombineras med Caps Lock och alldeles för många utropstecken är inte särskilt populära på några forum - undantaget Avpixlat möjligtvis.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •