Bilsnack
Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 53
    Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2013
    Jobb
    VD

Hedin bil busåker med min nya GT-R

Köpte en helt ny Nissan GT-R av Hedin bil i Uppsala.

Idag lämnade jag in en nytvättad bil för första 200 mila service. Jag har vårdat bilen ömt och aldrig kört hårt med den.

Vid inlämningstillfället hade bilen gått 2014 km.

När jag hämtade ut bilen hade den gått 2043 km !?! Döm om min förvåning !

Mekanikern har kört 30 km med bilen vilket är helt oaccetpabelt !

Golvet på passagerarplatsen var smutsigt trots att INGEN har suttit där innan jag lämnade in bilen. Detta tyder på att 2 personer har suttit i bilen.

Vidare var fronten och framrutan full av insektsrester vilket tyder på att bilen körts i mycket höga hastigheter.

Uppenbara spår av buskörning finns vilket jag inte kan acceptera på en bil i den prisklassen.

Hur många gånger har “launch controll” använts och vad annat har man gjort med bilen ?

Jag har mailat Hedin bil och deras VD anders Hedin, som vidarefodrat mailet till sin sekreterare som vidarebefodrat en chef som skulle höra av sig......

Den enda som hörde av sig var teknikern som förnekar mitt påstående trots bevis. Bilen hade han kört för att provköra (i 30 km ?!?!?!)

Tror Hedin Bil att de är så smarta och att vi kunder är helt blåsta i huvudet !!!

Nissan GT-R MY 2011 Andreasss avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Konsult
    Fy fan... Vilken anläggning?
    Hellre Nürburgring än vigselring..

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av Nissan GT-R Visa inlägg

Idag lämnade jag in en nytvättad bil för första 200 mila service. Jag har vårdat bilen ömt och aldrig kört hårt med den.
    Har du köpt en GTR och inte kört hårt med den? Det var det värsta jag hört. Kapitalförstöring! Bilar är till för att användas och sportbilar till för att plågas...
    /// Viktor

M-powered www.garaget.org/viccoA

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2009
    När jag hämtade ut min nya bilen från Lexus efter första servicen märkte jag att de har körd 20km med den. Plus några små stenskott i huven och vindrutan. Idioter alltså. De trodde säkert att jag inte märkte det genom att tanka bilen fullt.

Förargelseväckandekörstil Nisse Järnets avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2001
    Jobb
    IT/Digital Signage
    Ska man köra bilen helt varm för att tex kontrollera vätskenivåer måste man köra en bit. Sen om så är fallet här vet inte jag. Kan man inte plugga i dator och kolla antal launcher eller annat?
    3:a USR 2007
    3:a Team Insane Racing 2007
    3:a Nattracet Cup 2008
    Finalist Nattracet Cup 2009
    4:a Norr vs Söder 2009
    http://www.pure-pf.com
    http://www.nordicmilitarytraining.se

Registered Driver Mr_Bigs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2011
    Hedin bil i Uppsala är idioter. Har sett säljare använt kundbilar att åka och köpa fika.
    Dessutom var det väl en mekaniker från Hedin som totalkvaddade en kunds Dodge Viper som var inne på service. Detta var några år sedan och ej Uppsala. Efteråt hade dom mage nog att fakturera kunden för servicen.

Registered Driver Mr_Bigs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2011
    Dubbelpost.

Registered User Norrhyttans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mr_Big Visa inlägg
    Dessutom var det väl en mekaniker från Hedin som totalkvaddade en kunds Dodge Viper som var inne på service. Detta var några år sedan och ej Uppsala. Efteråt hade dom mage nog att fakturera kunden för servicen.
    Det var i Jönköping, om jag inte missminner mig.
    Ja, vilket jäkla hån att fakturera kunden för ett arbete han aldrig fick ta del av. Säger mycket om Hedins mentalitet.
    Citat Ursprungligen postat av hasses Visa inlägg
    Besinna Er Förstör i Europas fördel o västerlandets förtidiga grav

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2013
    Jobb
    VD
    Hedin bil i Uppsala.

Till Viktor:

Jag har köpt en bil för att JAG skall åka i den inte en körglad 27-årig mekaniker !!!!

Där har du skillnaden !

Bannad
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Hedin bil i Uppsala.

Till Viktor:

Jag har köpt en bil för att JAG skall åka i den inte en körglad 27-årig mekaniker !!!!

Där har du skillnaden !
    Nissan har ju varit så duktiga på det här med att neka garantier osv när ägare stängt av vissa system i bilen, åk gärna till någon annan och be dom göra en koll, läsa av bilen. Där borde det komma fram om launch Control osv har använts. Göteborg kanske?

Registered User BeastPowers avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2006
    Besiktiga min gamla 540 kompressor back in the days med samma princip på bilprovningen, funka utmärkt.

"ta en lång sväng vet jag - så går jag o käkar medans" - rena papper :-)

See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    Citat Ursprungligen postat av BeastPower Visa inlägg
    Besiktiga min gamla 540 kompressor back in the days med samma princip på bilprovningen, funka utmärkt.

"ta en lång sväng vet jag - så går jag o käkar medans" - rena papper :-)
    Jag försökte göra lika med trímmade Corvetten, men han sa att de inte fick gasa med bilarna iomd. att andra kunder kunde se. Rent papper iaf.

Dodson Pro Dealer
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2002

Vid inlämningstillfället hade bilen gått 2014 km.

När jag hämtade ut bilen hade den gått 2043 km !?! Döm om min förvåning !

Mekanikern har kört 30 km med bilen vilket är helt oaccetpabelt !

Golvet på passagerarplatsen var smutsigt trots att INGEN har suttit där innan jag lämnade in bilen. Detta tyder på att 2 personer har suttit i bilen.

Vidare var fronten och framrutan full av insektsrester vilket tyder på att bilen körts i mycket höga hastigheter.

Uppenbara spår av buskörning finns vilket jag inte kan acceptera på en bil i den prisklassen.

Hur många gånger har “launch controll” använts och vad annat har man gjort med bilen ?

Jag har mailat Hedin bil och deras VD anders Hedin, som vidarefodrat mailet till sin sekreterare som vidarebefodrat en chef som skulle höra av sig......

Den enda som hörde av sig var teknikern som förnekar mitt påstående trots bevis. Bilen hade han kört för att provköra (i 30 km ?!?!?!)

Tror Hedin Bil att de är så smarta och att vi kunder är helt blåsta i huvudet !!!
    Du är hjärtligt välkommen till oss om du inte är nöjd med Hedin, Göran.

23 GTR är adressen.

Mvh Perra
    www.23gtr.se - ALLT till din GT-R!

Gilla oss på Facebook: www.facebook.com/23GTR.se

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009

Tror du får ligga på lite mer, åk dit och knacka på hos VD. Skulle aldrig i helvete nöja mig med nån sekreterare eller mekaniker, klart som korvspad att mecken nekar, han är ju rädd om jobbet. VD är rätt person att sikta in sig på, trägen vinner!
    Alla som generaliserar är idioter!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2013
    Jobb
    VD
    Till Perra:

Jag åker mer än gärna till Er , men Hedin villkorar servicen till auktoriserat NPC , dvs de själva !?!

Till Erik:

VDn skiter blankt i vad hans springpojkar gör uppenbarligen då han inte är man nog att själv ta itu med problemen. Han har inte hört av sig. Ynkryggen gömmer sig bakom en sekreterare, som skickar ärendet vidare till ännu en ynkrygg till chef som inte hör av sig.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •