Kan det vara möjligt att besiktningen har fyrhjulsvåg?
Ring och fråga![]()
Kan det vara möjligt att besiktningen har fyrhjulsvåg?
Ring och fråga![]()
tjena helvetesmasinen....well har ju följt dej en hel del och själv fr götet..kolla med erland på gik han har en kille som ev har kvar sin bänk för just 4hjul
själv har jag en fråga hehehe de e så att jag precis rivit ner min delta hf integrale för renovering och e nyfikenn på om du kan sända mej lite info om dessa bromsar du själv använder och vad prisspannet ligger på
mkt kul att du kämpar på som sagt följer dej kämpa väl......
hasse delta hf integrale
1000HK RS2 sedan 07K Motorsport
Fick hem en kardan från en S2 Avant, bolt-on är gott!
Också funderat på att få tag i en elhydraulisk servopump. Den jag kikat på har överkapacitet men svår att få tag på, så jag skriver inte vilken det är tills jag hittat en
Blir nog att köra elvattenpump också. Med en kontrollerbox så slipper man Termostat.
Alltid bra när det är bolt-on![]()
Ser ut som en pump från 440, använder en sådan i min calibra rwd.
CALIBRA TURBO RWD
www.conman.se
Kul bygge. (y)
Så ska det se ut![]()
Äntligen en updateHa en trevlig semester och god jul.
Hej på er! Haft fruktansvärt mycket annat att stå i, men bygget kommer absolut inte att läggas ner.
Motorn ska göras klar först nu
Jag kommer förmodligen uppdatera tråden, men jag/vi finns också nu på Facebook för att på sikt uppdatera mer frekvent: Update Your Browser | Facebook om ni gillar Audi och dessa nya motorer...
Jag har eventuellt 3st 07K Motorer över också om någon är intresserad! Ni ser bak i tråden på vilka som är stora skillnader på dessa och den gamle femman. Fördelarna väger klart upp den, och därav varför jag själv kommer köra denna.
Senast redigerat av helvetesmaskinen den 2015-03-23 klockan 16:36.
Äntligen en update![]()
Hur går det, Robban?![]()
Seså, dags att uppdatera lite nu då jag fått lite mer tid och lust att bygga vidare!
Uppdateringar kan komma att bli mer frekventa på våran facebooksida också som sagt: Update Your Browser | Facebook
Märkte också att alla bilder är borta då imageshack lagt ner som det verkar.
Ska lägga upp lite bilder och info senare i natt eller imorgon på vad som är på gång!