Hej hur kontaktar man er som är ansvariga?? Info? at zatzy.com??
Hej hur kontaktar man er som är ansvariga?? Info? at zatzy.com??
Hej, snabbast får du tag på oss via PM till Widelund här på Zatzy eller till mig,via mejl på michael.ahman (at) egmont.se
efter att ha använt den nya layouten ett tag nu så har jag reagerat på att det är oerhört lätt att missa stora delar av forumet för att det är för mycket blaha på första sidan. tror faktiskt det skulle vara smidigare att ta tillbaka själva forum indexet igen som första sida. och kanske ha en liten del som senast uppdaterade trådarna till höger.
sen får ni gärna ta bort reklamen högst upp. då jag vet inte hur många gånger man klickar på en länk så blir det bugg för att reklamen helt plötsligt laddar lite segt.
Parabellum Racing
RX-7 FD3S -93 singel turbo. Mazda RX-4 Drag car SH Engineering
Fler sponsorer önskas :)
Kan bara lägga till 1 video och inte 19st som jag vill.
Fixa.
Everyone: Why is your car always breaking?
Me: Thats the German Engineering
Det blev fixat igår. Fortfarande problemas?
BILSNACK | crew
1. Är automatiskt storleksändring på bilder klar?
2. Att länkar får en rubrik, typ och inte bara ser ut som en länk. När man länkar hämtas sidinfo som "ger länken ett namn.
3. Att man kan lägga in fler än ett videoklipp i ett inlägg
4. Att bilduppladdningen är som tidigare, att man kan lägga till 5 bilagor (bilder) åt gången.
Nu är det bara konstigt, på varenda sida jag besökt idag.
På sidorna går fortumet från kant till kant. Iofs ogillar jag reklam, men att detta textfält går hela vägen från kant till kant är bara konstigt.
Anv. senate ver. på Firefox. Tar en skärmdump här.
![]()
Det är en bugg i samband med en serverförändring. Vi arbetar på det.Sorry för ingen tråd med info. Försökte felsöka istället. Men det drar ute lite på tiden märker jag. Snart löst iaf!
biturbodiesel