Fick detta i posten nyss, vet inte om nån testat Engelens burgare men 159 spänn för 2 pers verkar helt ok iaf.
Engelen Dagens Deal | Groupon
och nej jag har inget med dem att göra, råkar bara gilla burgare![]()
- Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -
- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -
Även om burgarn' hade varit god hade jag inte stått ut med Engelen, så det går bort för mig.![]()
Alla som generaliserar är idioter!
Jag blev faktiskt indragen i deras restaurangdel för ett par år sen på en svensexa så man hade inget val annat än att spela med och försöka hålla humöret uppe, den var dock tvärt emot resten av stället helt ok.
- Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -
- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -
Någon som provat detta ställe? http://www.sloppyseconds.se/
Testade en Swiss Connection på Brazboyz! vid Danderyds Sjukhus / Mörbyskolan. Uj uj uj vilka burgare, spöade Vigprda lätt. Sjukt god. Hälsa från Gustav om du är där.
Senast redigerat av MDrei den 2012-11-08 klockan 11:43.
E4-baren går fetbort! Taskig attityd av personal och sjukt medioker smak för dom pengarna, väldigt ovärt!
Lägg hellre dom pengarna på hamburgerprinsen vid OKQ8 i Västberga, ok de gör inte köttet själva men det är en sanslöst stor burgare med seriöst 1 kilo pommes till. De har typ 43 olika smaker på burgarna..
Everyone: Why is your car always breaking?
Me: Thats the German Engineering
Kvantitet före kvalitet.. Tråden heter "bra hamburgare", inte "stora hamburgare med mycket pommes till". Hamburgerprinsen är samma skit som alla andra (sibylla, daisys et al) snabbmatsburgare i Sverige. De har alltid varit och kommer alltid att vara dåliga. Oavsett om burgaren väger 200kg och man får ett lastbilsflak pommes till för 29:90:-
Fast ja, det är din egna subjektiva åsikt. Jag har ätit där flertalet gånger och hör och häpna, det smakar gott så ja, den tycker jag kan klassas in i listan som CC gjorde tidigare i tråden även om den nu ändå bara hamnar bland McD eller Max.
Och fortfarande, det är inte enbart köttet som gör burgaren, annars hade jag väl varit frälst över E4-barens burgare men det är jag ju inte??
Everyone: Why is your car always breaking?
Me: Thats the German Engineering