Lunch på KÄK. Lite off med märklig dressing. Har ju ätit ett otal bättre luncher för 165 kr (burgare, pommes med dip och läsk). 6/10.
Lunch på KÄK. Lite off med märklig dressing. Har ju ätit ett otal bättre luncher för 165 kr (burgare, pommes med dip och läsk). 6/10.
Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt
Stekte mig en 2x140-grammare igår. Perfektion. Fan avd förbannad man är över att det inte ska gå att få en lunchburgare av samma dignitet i Sthlm.
Helt nyöppnat, har inte varit där än men ska vara bra.
Ligger på tvärgata till Avenyn.
Butcher's Market
Måste bara tillägga att när ni håller på så här så ökar mitt midjemått, blev så sugen att jag måste gå och steka en burgare nu, det är ert fel!!!![]()
- Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -
- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -
You know that your man broke out of the Oompa Loompa factory, and is up to no good ?
Jag kan tipsa fölk i huvfudstaden att ta sig till Götgatsbacken (vid Monki) där Burger Bro's ställer upp sitt stekbord imorgon igen och serverar riktigt trevliga köttsemlor. Åt en idag, 7,5/10.
För övrigt samma grabbar som i:
Film: Full Fart. Nytt fett motorprogram!
BILSNACK | crew
Då tråden har lyfts igen och man faktiskt har besökt The Barn så kommer är nån rad kring detta..
Riktigt schysta lokaler, lite annorlunda burgare sett till innehållet. Men bra kött, bra bröd och schysta tillbehör. För mig så ligger dock Burgersson högre upp på listan.
Hetl klart värt ett besök!
Någon i GBG som varit på Butchers Market?