Bilsnack
Sidan 9 av 39 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161929 ... SistaSista
Resultat 121 till 135 av 572
    Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av lollarn Visa inlägg
    Ingen som kan skriva vilka priser flippin har?
    Flippin' Burgers |

Vad kostar det? Burgarna ligger från 90:- till 125:-, pommes 35:-, shakes 50:-

.
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2003
    Jobb
    Offshore oljeplattformar
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Flippin' Burgers |

Vad kostar det? Burgarna ligger från 90:- till 125:-, pommes 35:-, shakes 50:-

Det var ingen "big deal" om man säger så, men det ska man väl ha råd med, inte alls farligt dyrt egentligen.

Jag brukar välja hamburgartallrik på New Orleans bar&bistro ibland på Arlanda när jag sitter och väntar på flyget till Norge, eller på väg hem efter jobb i väntan på tåget.

Det är det ställe jag närmast är stamgäst på när jag häckar på Arlanda, och deras hamburgare är riktigt bra tycker jag. Handknådad och matig, ser ut ungefär som de på bilderna från Flippin' och kostar 189 kr eller nåt sådant har jag för mig, med hemdonade pommes och allt.

Senior user TheMPGs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2003
    Jobb
    Kanelbullekonsult
    Jag käkade en hamburgarepå Frölich grill i Skene som kallades för skeneburgare för 10 år sedan, har inte haft vägarna förbi sedan dess, men jag drömmer fortfarande om burgaren.
    Svampstuvning, friterad persilja osv på, riktigt riktigt god!
    Jag fixar din A/C

GTBOARD.COM
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    Vigårda. Beställl dom well done. Med rabarberkräm till efterät .Grymt gott http://i45.tinypic.com/2dqctd.jpg

Små men man blir itne för mätt som Max typ.

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av MDrei Visa inlägg
    Vigårda. http://i45.tinypic.com/2dqctd.jpg

Små men man blir itne för mätt som Max typ.
    Haha, vafan! Har vi hamnat i lilleputtland? Sedan när är det inte bra att bli "för" mätt?
    Alla som generaliserar är idioter!

Saknar SUPRA och SUPRAN John Does avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2003
    Jobb
    sliter
    Bestämde mig för att kolla in flippin för någon vecka sen, tyckte det kändes lämpligt att dyka upp strax efter öppning...Nej det var det fan inte, typ 30 meters kö utanför restaurangen när vi dyker upp.
    Men ok fine vi väntar väl när vi ändå är här, efter ett par minuters köande kommer ägaren ut med någon slags lista, då visar det sig att det är ca 2 timmars väntetid på ett bord och att kön var för dom som redan var uppskrivna så vi skippade flippin då vi redan var hungriga.

Ägaren var för övrigt riktigt trevlig och tog sig några minuter att diskutera.
    If you are rich you buy things that impress you. If you are not you buy things to impress other people.-Steve McQueen
    Nightrun 2005 / 2006 / 2007 | BMW 520d -2015

Hellre avåkt än frånåkt! JimmyAs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    inget
    Om nån vill tillverka egna burgare hemma så kan jag bistå med bröd lite efter önskemål då jag tillverkar bröd åt dem flesta leverantörer. senast gjorde jag ett test med chili och gräslök som topping på brödet. mkt trivsamt.

grillsäsongen är väl över nu dock.
    När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
    Min BMW Turbo i samarbete med:
    www.tullingemaskinteknik.se Alleex & Broman, C & S Teknik

GTBOARD.COM
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    Är du bagare?

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2006
    Citat Ursprungligen postat av John Doe Visa inlägg
    Bestämde mig för att kolla in flippin för någon vecka sen, tyckte det kändes lämpligt att dyka upp strax efter öppning...Nej det var det fan inte, typ 30 meters kö utanför restaurangen när vi dyker upp.
    Men ok fine vi väntar väl när vi ändå är här, efter ett par minuters köande kommer ägaren ut med någon slags lista, då visar det sig att det är ca 2 timmars väntetid på ett bord och att kön var för dom som redan var uppskrivna så vi skippade flippin då vi redan var hungriga.

Jepp, bättre att dyka upp runt 20 än precis efter öppning. Men bäst är att dyka upp en halvtimme innan öppning, då bör man få en plats på första eller i värsta fall andra sittningen.

Sen beror det givetvis på hur många man är, går snabbare att få ett bord om man är två än om man är 4-5.

Big Six
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av JimmyA Visa inlägg
    grillsäsongen är väl över nu dock.
    Det är ju grillsäsong året runt, gjorde egna burgare på högrev och ytterlår i måndags. Det blev bra men nästa gång blir det burgare på entrecote, inga burgare har hittills nått upp till entrecoteburgare.
    Big Six

Snoball CCs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2001
    Citat Ursprungligen postat av John Doe Visa inlägg

Det är sånthär som gör att jag tyvärr aldrig kommer gå dit, Kan jag inte boka bord eller kliva rakt in och beställa är det inte aktuellt. Seriöst sååååå jävla goda brugare kan ingen göra att det är värt det

då går jag hellre till som som gör nästgodaste där det inte är massa kö isf (jag vet dock inte vilka det är kan jag säga)

Mvh
    Facebook

Svensk Byggradio AB - När du behöver hyra eller köpa komradio

GTBOARD.COM
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    Instämmer verkar väldig omständigt :S Kulmändå att det är så sjukt poppis,

Citat Ursprungligen postat av CC Visa inlägg
    Det är sånthär som gör att jag tyvärr aldrig kommer gå dit, Kan jag inte boka bord eller kliva rakt in och beställa är det inte aktuellt. Seriöst sååååå jävla goda brugare kan ingen göra att det är värt det

då går jag hellre till som som gör nästgodaste där det inte är massa kö isf (jag vet dock inte vilka det är kan jag säga)

Mvh

Kvalité är inte fel!
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2002
    Visst är det rena jävla dumheterna att man inte kan boka bord eller glida in, ur den aspekten, fullständigt idiotisk ägare, vafan skulle man vilja bygga ett motstånd för kunden att gå dit för, ska ju faktiskt mycket till innan man utsätter sig för det där upprepade gånger. Dvs det är inget man gör bara för att man är sugen på en burgare.

Först gången tog vi en promenad så länge medans vi väntade, men inte fan var det varken frivilligt eller positivt.

Gled in dit igen vid 20 i lördags med en polare innan vi skulle ut på krogen, dvs vi tänkte ändå dricka lite öl hur som helst så att sitta på fridhemsplan en stund hade ju fungerat... möttes av en skylt som sa - "listan stängd" - fuck this, won´t happen again.
    - Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -

- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -

Snoball CCs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2001
    Det är väl hippt och inne att ha ätit eller äta där just nu undrar hur kul det är nu när graderna börjar sjunka och stället kanske faller lite i glömska.. tror tyvärr inte på affärsmodellen att ha kunder vänta på detta sett.

Somsagt det är fortfarande en köttbit två bröd och lite grönt vi pratar om inte något som botar sjukdomar eller löser problem

Säkert skotgott men mina förväntningar skulle vara så höga så tror tyvärr inte det är lönt för min del.
    Frö mig duger texasburger eller olearys eller TGI säkert skit i vissas ögon med godare än BK, Max, McD
    Facebook

Svensk Byggradio AB - När du behöver hyra eller köpa komradio

GTBOARD.COM
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    Där är Vigårda bättre Där kan man iaf bestäölla. Kl 18-19 på vardagar är det kaos dock men du fåpr mat inom 10 min.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •