Bilsnack
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 19 av 19
    grattis ssvs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2004
    Uppar..

Någon som kunde bekräfta om man kunde skippa böter från Holland även om man fått brev från Central Justitieel Incassobureau? Har några som ligger och skvalpar på 230€ resp. 172€ och hoppar dem gärna om man kan.

2 hjul 1800 cc M1800R2s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2010
    Du kan ju berätta för alla varför du inte vill betala boten, för jag tar för givet att så är fallet eftersom du startar tråden.
    Utifrån det kan man ju formulera eventuella tips.

Sen undrar jag personligen varför det skulle ha någon som helst betydelse vilken valuta du får ut lönen i...

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Citat Ursprungligen postat av M1800R2 Visa inlägg
    Du kan ju berätta för alla varför du inte vill betala boten, för jag tar för givet att så är fallet eftersom du startar tråden.
    Utifrån det kan man ju formulera eventuella tips.

Sen undrar jag personligen varför det skulle ha någon som helst betydelse vilken valuta du får ut lönen i...
    Får man lönen i SEK så är ju den ganska dåliga värdet på € bra. Är lönen i € faller detta...

2 hjul 1800 cc M1800R2s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2010
    Var egentligen inte det som var poängen med frågan beträffande utbetalningsvalutan.
    Har man budget att kryssa genom Benelux, så är växlingsförlusten i valutahandeln skit samma för en så liten bot, inte ens en bärs.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •