iPhone 5-tråden - Sidan 141
Bilsnack
Sidan 141 av 149 FörstaFörsta ... 111121131134135136137138139140141142143144145146147148 ... SistaSista
Resultat 2 101 till 2 115 av 2229
    AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    Min Xperia Z1 har, efter flitigt användade hel dag över 50% kvar när jag sätter den i laddstället bredvid sängen. Igår t.o.m. 59%. Detta efter att ha sett på lite tv på play, netflix, spelat lite spel och lyssnat på musik. Ung. samma som med min iPhone 4S (förutom netflix). Den var alltid, varenda dag, under 20% vid 17-tiden på dagen.
    Efter en hel dags nyttjade, ca 2tim surf youtube mm mm.
    Några samtal, nåt sms/mms
    Kanske nån halvtimmes spelande.
    Då brukar jag ha ca 70-76% batteri kvar vid läggdags runt 22:00 om jag plockat ur telefon ur laddaren klockan 05 på morron.
    Men det är samsung jag har, S4 så den skiljer mot Sony givetvis.
    Det är dock en telefon från i stort sett samma generation och operativsystem.

Svårt att bevisa hur mycket det är surfande, men 1Gb brukar räcka ca 10 dagar för mig *S*

Undrar hur länge den skulle gå på ett 6000mAh batteri?

Samsung Galaxy S4 produkter - BatteryUpgrade.se - Uppgradera ditt batteri!
    Senast redigerat av Patrick den 2013-10-29 klockan 20:13.
    Bästa hittils: 294hk/bar Audi 5a! (fanns mer att ta)

Volvo V60 D4 AWD R-design Eliass avatar
    Namn
    Elias M
    Reg.datum
    mar 2005
    Jobb
    Logistik
    Jag körde 8h Spotify (offlineläge), surfade ca 30min och pratade ca 20min telefon fram tills arbetsdagen var slut idag. Hade 75% batteri kvar.. Tycker jag är okej?

Min iPhone 4 brukade ligga på 45% typ..

Fuck it Ligists avatar
    Namn
    Christer H
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Reservdelsman
    Har spelat musik på min lur sedan 08:40 imorse konstant och typ kanske 20-30 sms och nu ligger jag på 30% kvar av batteriet på min 4s brukade den ta ca 2-3 timmar att hamna på 30 % =)

M-power
    Namn
    Björn A
    Reg.datum
    feb 2006
    Köpte mig en S4 i väntan på 6an, än så länge rätt nöjd med Samsung, tyvärr laggar det i menyerna ibland. Men skärmen är ren orgasm ;D

Nu får man hoppas att det inte blir en 5s-II

AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    rensa ramminnet mellan vändorna och stäng program som ligger 'halvöppna'
    Då brukar min vara pigg och alert på minsta beröring.

.
    Namn
    Kurt L
    Reg.datum
    dec 2003
    Jobb
    Offshore oljeplattformar
    Hm....

Kanske vi ska försöka att hålla denna tråd i första hand för iPhone och ta upplevelser om och med andra lurar i andra lämpligare trådar, ja i alla fall om inläggen inte har någon koppling alls till denna tråd och de telefoner det gäller.

AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    Hmm kanske ska vi hålla iphonetelefonerna ifrån den andra tråden?

nejdu,, här skall det minsann jämföras åt alla diverse håll och kanter även om det sticker i ögonen på en del

.
    Namn
    Kurt L
    Reg.datum
    dec 2003
    Jobb
    Offshore oljeplattformar
    Citat Ursprungligen postat av Patrick Visa inlägg
    Hmm kanske ska vi hålla iphonetelefonerna ifrån den andra tråden?

nejdu,, här skall det minsann jämföras åt alla diverse håll och kanter även om det sticker i ögonen på en del
    Det sticker inte i ögonen alls så länge inläggen inte enbart handlar om andra lurar utan att det även finns med en del om de lurar tråden handlar om.

I den andra tråden så är det väl vad jag kan se mest inlägg som inte enbart handlar om lurar som inte har med trådens topic att göra. Skulle det finnas det så är givetvis de inläggen lika opassande där som inlägg som inte har med iPhone att göra här.

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Citat Ursprungligen postat av riskok Visa inlägg
    Vad du en gör! Rör ingen 5:a för då kommer du inte vara lika nöjd längre

MVH Patrik
    kan bara hålla med, femman är så mycket trevligare än fyran

Registered User
    Namn
    L.W
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Skyracer Visa inlägg
    Någon anledning att köpa en sån här nu, eller vänta på 6an? Jag har 4 och är nöjd.

Mvh
    Håkan
    Har du en 4 så det värt att uppgradera till 5s eller en 5:an om du kan få tag i den billigt. Skillnaden mellan 5:an och 5s är för litet tycker jag.

Bannad
    Namn
    S
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av Patrick Visa inlägg
    rensa ramminnet mellan vändorna och stäng program som ligger 'halvöppna'
    Då brukar min vara pigg och alert på minsta beröring.
    Detta behöver jag aldrig göra med en iPhone! Jag kan ha igång hur mycket som helst, allting flyter på ändå! Det skrivs mycket om hur stark och snabb Samsungen är...på pappret, mer är det inte.

Jag ser det lite som att jämföra en, säg...1000 whp Rwd bil mot en 600 hk Awd bil. På pappret kommer man ju inte långt med 600 hk men den bilen får ner effekten, tar sig fram och faktiskt funkar på vilket underlag som helst...lite samma sak med iPhone vs Galaxy!

Förargelseväckandekörstil Nisse Järnets avatar
    Namn
    Nisse J
    Reg.datum
    dec 2001
    Jobb
    IT/Digital Signage
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Detta behöver jag aldrig göra med en iPhone! Jag kan ha igång hur mycket som helst, allting flyter på ändå! Det skrivs mycket om hur stark och snabb Samsungen är...på pappret, mer är det inte.

Jag ser det lite som att jämföra en, säg...1000 whp Rwd bil mot en 600 hk Awd bil. På pappret kommer man ju inte långt med 600 hk men den bilen får ner effekten, tar sig fram och faktiskt funkar på vilket underlag som helst...lite samma sak med iPhone vs Galaxy!
    Aldrig gjort på min Nexus heller, skönt att slippa
    3:a USR 2007
    3:a Team Insane Racing 2007
    3:a Nattracet Cup 2008
    Finalist Nattracet Cup 2009
    4:a Norr vs Söder 2009
    http://www.pure-pf.com
    http://www.nordicmilitarytraining.se

AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör

Nej det behövs inte, min är snabb ändå, men för de som kanske tycker deras muppar lite, jag skrev ltie klantigt, då den var ny kunde det lagga till lite.
    Jag har juh avinstallerat massa trams nu så därav håller sig nog min i trim.
    Min är nog mera åt Nexushållet nu

räddar världen Solids avatar
    Namn
    Jesper A
    Reg.datum
    nov 2001

Fast i det här fallet är iPhone 5S en 1200 WHP AWD bil och konkurrenterna ligger på 800-1000 WHP RWD samt bär på 400 kg mer i vikt.

How Fast Is the iPhone 5s?: Benchmarking Apple's 64-Bit A7 CPU | News & Opinion | PCMag.com

Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt

Registered User ei9440s avatar
    Namn
    Patrik E
    Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av Solid Visa inlägg
    Fast i det här fallet är iPhone 5S en 1200 WHP AWD bil och konkurrenterna ligger på 800-1000 WHP RWD samt bär på 400 kg mer i vikt.

How Fast Is the iPhone 5s?: Benchmarking Apple's 64-Bit A7 CPU | News & Opinion | PCMag.com

Där har du helt fel! Alla vet ju att en Samsung S4 med quadrupel 7ghz processor med 18GB ram måste vara snabbare än iPhone, iPhone har ju bara 1 GHZ processor med för lite RAM buuuhuuu
    Golf GTI 35 Edition-12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •