iPhone 5-tråden - Sidan 149
Bilsnack
Sidan 149 av 149 FörstaFörsta ... 119129139142143144145146147148149
Resultat 2 221 till 2 229 av 2229
    See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    120kr extra per månad i två år

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Nu när man drog igång nya luren 5S så fungerar inte Kameran som den ska, sparar inte bilderna, skärmdump fungerar inte heller. Men öppnar man kameran i tex. whatsapp så tar den bild och den skickas.

Men det sparas inga bilder i galleriet/kamerarullen. Inte ens om man sparar en bild från Internet.

Väljer jag ist. att filma så kan jag inte sluta filma, kameran/skärmen reagerar inte på kommandon så jag får dubbelknappa på hemknappen och avsluta kameraprogrammet den vägen...

Kamera-appen reagerar inte när man "pickar på glaset" efter tagen bild eller aktiverat filmning...

Var likadan efter en total återställning via Itunes.

Apple supporten konstatera "hårdvarufel".

Får se hur Telia tar reklamationen. Apple hade tre alternativ. Att jag åkte till en Applestore och får en utbytes, åker till deras rep. verkstad eller att deras budbil plockade upp telen hos mig och sedan körde ut den igen efter rep. skulle ta 5-7 arbetsdagar. Förstod aldrig varför "deras" budbil inte kunde ha en utbytes telefon med sig, men missade fråga det. Vart så förvånad över alternativet.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Så gåle... när man köper antikviteter!

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Jag har redan en Ipad, vill inte springa runt med en till i ficka :P

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Det var inte telefonen som strulade utan antingen Itunes eller Icloudkopian.

Fick tillbaka telefonen utan åtgärd, så det var bara hoppats på att de rört om i den så det skulle fungera för mig med, men icke...

Då valde jag att köra den som ny telefon vid startupen, då fungerade den som tänkt.

Hittade ett sådanthär fall på internet. Så helt vanligt är det inte (ännu?)

Att applesupporten inte föreslog det är märkligt tycker jag. Men följdproblemet var ju ganska off.

Jag tog en backup via Gmail, tänkte aldrig på att bara radera Icloudkopian och göra en ny inna ny uppstart av nya telefonen. Men men, man lär sig nått nytt då och då. Säkert bara SBS från min sida hela tiden....

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Härligt att Apple insåg att telefonerna skenat i storlek och släpper Iphone SE (samma storlek som femman (5/5S)

Iphone SE: Så känns Apples senaste mobil - MacWorld

Registered User
    Namn
    Björn T
    Reg.datum
    okt 2013
    Citat Ursprungligen postat av Stefan N Visa inlägg
    Härligt att Apple insåg att telefonerna skenat i storlek och släpper Iphone SE (samma storlek som femman (5/5S)

Iphone SE: Så känns Apples senaste mobil - MacWorld
    Håller med du! Äntligen trilla poletten ned.

Registered User
    Namn
    Simon S
    Reg.datum
    apr 2016
    Någon som har erfarenhet av att lagringsutrymmet minskar markant? Jag raderar appar, musik och bilder men ändå envisas telefonen med att påstå att lagringsutrymmet är fullt, mycket frustrerande då man kanske vill ta en bild och det inte räcker med att radera en bild. Har nu haft luren i över två år och hade absolut fler appar, musik, bilder etc förut. Har det med åldern på telefonen att göra, och varför?=

Registered User
    Namn
    Daniel J
    Reg.datum
    jul 2002
    Tycker mig se att apparna blir större och större itakt med uppdateringar. Sen sparar många appar väldigt mycket data, kan vara värt att radera och installera igen för att minska datamängden.
    SMS och andra meddelanden kan också bli väldigt mycket, vore praktiskt med en arkiv funktion där.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •