Säljes: Garageplats Möllan - Malmö
Bilsnack
Resultat 1 till 2 av 2
    Registered User
    Namn
    Björn Lindrooth
    Reg.datum
    okt 2012

Garageplats Möllan - Malmö

Tjena,

Jag har en garageplats på Möllan, simrishamnsgatan9 som jag vill bli av med. Bodde tidigare på simrishamnsgatan 13 men har flyttat från Malmö nu så har inget behov av garageplatsen längre. Har 9 månaders uppsägningstid på den så ser gärna att nån annan tar över den så jag slipper betala.

Kostar 709kr/månad.

Jag har hyrt garaget i 6 år och det har inte vart nåt problem. Är mest boende i huset som har plats där. Är totalt ca 8 garage platser och 2 garageplatser med portar i källaren där. Denna plats är en vanlig plats dvs inga portar.

Har idag en MR2'a där som får stå där tills jag blir av med garaget.

Om nån är intresserad PM'a så får ni rätt kontakt på Heimstaden för att kunna skriva ett kontrakt med dem. Platsen kan övertas med kort varsel, behöver bara några dagar för att flytta bilen. Obs hänger på Heimstaden att de godkänner intresserad som hyresgäst jag lägger mig inte i där utan förmedlar bara kontakt till dem.

Registered User
    Namn
    Christina B
    Reg.datum
    okt 2012

Garageplatsen

Hej Björn!
    Jag är mycket intresserad av att överta din garageplats. Har just hittat en lägenhet på hörnet av Ystadgatan och Claesgatan och söker garage i närheten. Välkommen att höra av dig!
    Christina Bruun
    journalist
    070-312 68 16
    christinabruun@live.se

Citat Ursprungligen postat av bjoli577 Visa inlägg
    Tjena,

Jag har en garageplats på Möllan, simrishamnsgatan9 som jag vill bli av med. Bodde tidigare på simrishamnsgatan 13 men har flyttat från Malmö nu så har inget behov av garageplatsen längre. Har 9 månaders uppsägningstid på den så ser gärna att nån annan tar över den så jag slipper betala.

Kostar 709kr/månad.

Jag har hyrt garaget i 6 år och det har inte vart nåt problem. Är mest boende i huset som har plats där. Är totalt ca 8 garage platser och 2 garageplatser med portar i källaren där. Denna plats är en vanlig plats dvs inga portar.

Har idag en MR2'a där som får stå där tills jag blir av med garaget.

Om nån är intresserad PM'a så får ni rätt kontakt på Heimstaden för att kunna skriva ett kontrakt med dem. Platsen kan övertas med kort varsel, behöver bara några dagar för att flytta bilen. Obs hänger på Heimstaden att de godkänner intresserad som hyresgäst jag lägger mig inte i där utan förmedlar bara kontakt till dem.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •