Och jag skyddar ingen. Bilfiffel är svinaktigt beteende oavsett namn. Att dra alla invandrare över en kam verkar dock aningen överilat.
Och jag skyddar ingen. Bilfiffel är svinaktigt beteende oavsett namn. Att dra alla invandrare över en kam verkar dock aningen överilat.
Jag köpte bil av en invandrare med stort skägg för nåt år sedan. Han kunde räkna sedlar sinnessjukt snabbt. Det gick bra och bilen fungerar fortfarande bra. Sålde vidare till en kompis![]()
Join the Evolution
Det här är ett bilforum. Inlägg om pizzabagare och kasta ut folk hör inte hemma här, detta är inte Facebook. Rasistiska (eller ens i närheten) inlägg tas bort.
Hon varnar för bilbedrägeri på Facebook | Nyheter | Aftonbladet
Citat
Vid polisen i Norrköping säger man att den här typen av bedrägerier är väldigt ovanliga.
Va ?![]()
![]()
"When were good--they never remember....when were Bad--they never forget"
GIS Getaway man in North
350nm och 240 boxer häst är ju alltid kul
såg oxå det där om audin på fejjan, det jag regerade på var namnet på bilfirman. dvs bara namnet skrek oseriöst tyckte jag. Det är oftast affärer o liknande som skriver att dom är bäst/toppen mm i namnet är sällan bra.
Fortfarande tillsalu!
Annonsen kunde inte hittas | Blocket
Min polare var på väg att köpa den idag. Muppen på bilfirman sa att den gått 15k mil och att han kunde få byta in sin voyager i prisklass 40k plus 40k emellan.
Som tur var hade jag lite koll och avrådde honom![]()
BILSNACK | crew
enligt bilfirman så har den nu gått 0mil`? hehe
Jag gillar att dom har tagit bild på en dekal som visar att den skulle ha servats för 1500 mil sedan (med den mätarställningen som dom uppger)
Jag fixar din A/C
Varför inte göra en anmälan på blocket? Då kommer dem få det lite svårare att sälja den bilen.
GOT SMOKE?!
THE CAR -> Smoke Machine