[/CENTER]
Fakta + Info:
2014 Chevrolet Corvette Stingray: Everything there is to know [w/video] - Autoblog
[/CENTER]
Fakta + Info:
2014 Chevrolet Corvette Stingray: Everything there is to know [w/video] - Autoblog
Sugen på blockflöjts festival?
Jaja det är Camaro-lampor där bak, nu är det sagt.
Sjukt snygg bil f.ö. lite 458 över den!
Ovanstående inlägg är antingen spekulationer eller ren lögn. Ta inget jag säger på allvar.
Jag visar civilkurage! (länk)
Riktigt snygg, dessutom verkar även inredningen lyckad.
Mitt hexakopterbygge
www.maciej.se/T810.html
Och mitt F450 bygge
http://www.maciej.se/F450new.html
Bilbroschyrer
http://www.maciej.se/Brochures.html
Lite spejsad men... Tja, inte skulle jag väl tveka så mycket om pengarna fanns![]()
Ursprungligen postat av irc.zatzy.com
Vafan har dom gjort med röven? Det ser ju förjävligt ut.
Ser ut som en moddad GT-R fast ful bakdel... Inredningen va riktigt snygg!
//Nismo
Nein! Usch ser ut som en plastig leksak utvändigt, baken var ritkigt fattig.
Ratten, vad tänkte dom där?
Ska man dra något positivt ur det hela så var väl ändå interiören ett rejält lyft från tidigare.
Gillar bakdelen ser riktigt stygg ut. Tycker dock att z06:an är snyggare fram. Undra vad priset kommer att ligga på?
Nja, verkligen spejsad. Kunde man inte klämt in ett till avgasrör!!![]()
Sällar mig till kören, ratten, jaa... ratten ser inte bra ut helt enkelt, riktigt ful! Bakljusen ser ut som en ledsen panda eller nått, som om de tagit Camarons rätt snygga bakljus och skevat till dom, en freakish kreation helt enkelt, inte heller det minsta tilltalande.
Från sidan och framifrån ser den jävligt fet ut, inget snack om saken! Sedan kommer säkerligen prestandan göra att minusen jämnas ut lite och med en ny variant av ZR1 så är balansen klart över på plussidan trots en djävulskt ful röv! Lite som BRZan, fast där är iofs hela bilen så ful att man bara vill sätta eld på den!
Alla som generaliserar är idioter!
Det är lite Ferrarikänsla över utseendet på den tycker jag. Hoppas man får in någon till sommaren![]()
Jag tycker den växer ju mer man tittar på den. Sen bilder i all ära det är roligt och man får sig en uppfattning. Men jag har ofta blivit positivt överraskad och ibland besviken när man ser en bil i verkligheten. Ska bli kul att se den första komma rullande och jag gillar att dom tagit tillbaka namnet Stingray.
I´ve lived in filth I´ve lived in sin, but I still smell cleaner then the shit you´re in..