Bilder: Carspotting - 2013 (Bara bilder och diskussioner om bilarna på bilderna!) - Sidan 49
Bilsnack
Sidan 49 av 49 FörstaFörsta ... 1929394243444546474849
Resultat 721 till 725 av 725
    Vatos Locos
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av sommarvila Visa inlägg
    Testa att beställa en Macan av Porsche så ska du få se på leveranstider
    Blir det Porsche, så blir det en Panamera och en Cayenne.
    Men vi får som sagt se vad åf har att säga efter helgerna, dumt att gå händelserna i förväg

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Förnamn Efternamn
    Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av Vatos Locos Visa inlägg
    Blir det Porsche, så blir det en Panamera och en Cayenne.
    Men vi får som sagt se vad åf har att säga efter helgerna, dumt att gå händelserna i förväg
    Minns inte om jag läst det någonstans, men när var leveransen beräknad på dina då? Eller skjuts det upp vartefter?

Vatos Locos
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av infiniti Visa inlägg
    Minns inte om jag läst det någonstans, men när var leveransen beräknad på dina då? Eller skjuts det upp vartefter?
    Rs6:an står först för leverans och det har som sagt varit lite uppskjutningar, tanken var att jag skulle ha fått den redan, sista budet var i slutet på januari.

Rs7:an ligger några månader framåt i tiden för leverans, dock så borde den ligga i framkant av de bilar som kommer till Sverige.

Så man blir lite lack när man ser att många redan har fått sina, trots att den beställdes för ett bra tag sedan (avsevärt mer än 20 veckor sedan), vilket var den ursprungliga leveranstiden), hinner ju bli en dussinbil innan jag fått min, men återigen vi får se vad åf har att säga efter helgerna.
    Dumt att skjuta dem i sank innan jag fått en förklaring till deras hantering av ärendet.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Snart är det ett nytt år och därför undrar jag vem ni tycker bidragit med årets bästa spot? Jag röstar på den röda ombyggda Californian.

Vem blir först att starta Carapotting 2014?
    BILSNACK | crew

Sur gammal pojke Teknikers avatar
    Namn
    John J
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Arbetsledare
    Ferrarin överlägset anser jag. Väntar fortfarande på reportaget som utlovades.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •