Bilsnack
Sidan 30 av 49 FörstaFörsta ... 102023242526272829303132333435363740 ... SistaSista
Resultat 436 till 450 av 725
    Eastbound and down. Daniels avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Insurances

Sv: Carspotting - 2013 (Bara bilder och diskussioner om bilarna på bilderna!)

Klockren Dodge med camper bak.

Bifogad fil 88879
    Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
    - Abraham Lincoln

Administrator Eriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Sickla
    BILSNACK | crew

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Lalalambo
    BILSNACK | crew

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Lalalambo

Ser att det blir fel vinkel. Min mobil är skadad.
    BILSNACK | crew

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2006
    SL65 Black Series

SL65 Black + F-Type

SLR

Gallardo Spider

Perfomante

R8GT

Maybach 62

997 GT2

M6 - gillar vitt med M-sport stripen

Liten skörd från semester i Tylösand. Missade en del kul när jag inte hade kamera beredd.
    Gessles GTO, en vit GTO, en röd Carrera GT och en vit Bentley SuperSport, två GT2RS....

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2004
    Stannade några dagar i Singapore som avslutning på några veckor i Indonesien. Precis som förra gången kryllar staden av schysta bilar. Tar man en kaffe på Orchard Road så ser man mycket kul. Otaliga Ferraris, Porsches, Bentleys, McLaren med mera.

Bjuder på en Aventador och en F12. Tyvärr var det bara föraren i F12an som använde högerfoten ordentligt. Den sjunger inte dåligt..

Bannad
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Enligt mig låter en F12a riktigt jävla fint...en Aventador låter faktiskt inte alls så bra som jag hade velat.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2002
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Enligt mig låter en F12a riktigt jävla fint...en Aventador låter faktiskt inte alls så bra som jag hade velat.
    Aventador har "avgasflärpar" som jag stör mig på. Låter ingenting, ingenting, sen bam så öppnar den spjällen och sjunger ut! Precis som en scuderia. Men visst låter den skönt när den väl öppnar spjällen! Byter man avgas låter den mycket bra Men håller nog med om at f12an låter bätre

Registered User SVTCOBRAs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av SideWays Visa inlägg
    Aventador har "avgasflärpar" som jag stör mig på. Låter ingenting, ingenting, sen bam så öppnar den spjällen och sjunger ut! Precis som en scuderia. Men visst låter den skönt när den väl öppnar spjällen! Byter man avgas låter den mycket bra Men håller nog med om at f12an låter bätre
    Man kan installera en sk "mild 2 wild" switch på Lambo'n om man vill! Personligen tycker jag Lambo V12or har alltid låtit bättre än Ferrari's tolvor. Inte för att dom inte låter gott, bara lite bättre! Farsans 456:a lät dock förbannat gott med tubi systemet på!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002

Sv: Carspotting - 2013 (Bara bilder och diskussioner om bilarna på bilderna!)

Lite spots
    ... If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2004
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Agree, F12an lät riktigt bra!

Får hoppas man får höra en Aventador som öser på lite live snart så man får jämföra.

En annan bil som imponerade på mig ljudmässigt var McLaren MP4-12C. Den lät riktigt jäkla arg och den gör sig ännu bättre i verkligheten än på bild, speciellt i gult...

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2002
    Citat Ursprungligen postat av SVTCOBRA Visa inlägg
    Man kan installera en sk "mild 2 wild" switch på Lambo'n om man vill! Personligen tycker jag Lambo V12or har alltid låtit bättre än Ferrari's tolvor. Inte för att dom inte låter gott, bara lite bättre! Farsans 456:a lät dock förbannat gott med tubi systemet på!
    Det borde väl gå att göra som på GT3 och scuderia? Man kopplar bara ur kontakten som styr flärparna så är dom öppna hela tiden. Tar 2sek att göra på Gt3.

Registered User SVTCOBRAs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av SideWays Visa inlägg
    Det borde väl gå att göra som på GT3 och scuderia? Man kopplar bara ur kontakten som styr flärparna så är dom öppna hela tiden. Tar 2sek att göra på Gt3.
    Visst gör det det! Men ibland kan det vara skönt att kunna öppna/stänga med en knapptryckning. Hade detta på min högljudda 850hästars ZL1:a och det var riktigt nice när man åkte långt eller kom hem 03:00 och inte ville väcka hela grannskapet

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2002
    Citat Ursprungligen postat av SVTCOBRA Visa inlägg
    Visst gör det det! Men ibland kan det vara skönt att kunna öppna/stänga med en knapptryckning. Hade detta på min högljudda 850hästars ZL1:a och det var riktigt nice när man åkte långt eller kom hem 03:00 och inte ville väcka hela grannskapet
    Så sant så sant.

När man pratar om trollen, detta kom upp på youtube igår. Nog måste jag säga att aventadoren låter förjävla fint!

Lamborghini Aventador vs Ferrari F12 Berlinetta - Launch Control Drag Race - YouTube

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •