Kom precis upp på det här klippet. Det var väl rätt kul i och med att det hände på McDonald's och hela karaktären gör det lite förvrängt, men det måste helt ärligt vara något fel på killen att ens göra det där...
Vad tycker ni?
Kom precis upp på det här klippet. Det var väl rätt kul i och med att det hände på McDonald's och hela karaktären gör det lite förvrängt, men det måste helt ärligt vara något fel på killen att ens göra det där...
Vad tycker ni?
Senast redigerat av Erik den 2013-02-13 klockan 19:44.
Hade det varit roligt hade det vart ok, killen har ju bara inte fått tillräckligt med uppmärksamhet som liten, vill ta igen det nu.... Att kalla detta standup är väl i grövsta laget då det Inte var kul någonstans, den enda som garvade var fjortisen med åsnegarvet och hennes gelikar. Pinsamt![]()
Fast jag tror inte det där är stand-up, mer en sjuk happening eller som han själv verkar tro ''tävling''. Det var det jag tyckte var kul, att han så starkt tror att han håller i en tävling så kör dom sten-sax-påse liksom haha:P
Vilket jävla skit. Ge mig tillbaka 8 minuter av mitt liv!
..
förr var en komiker en fyndig person som fick folk att skratta.
saknar gamla tider.
En OV och en väktare, han är ju en pajjas, ordningsstörande, inkonsekvent beteende från vakterna. In pang ut.
zatzy.com |
CP-service|KL-Racing|Mekonomen Vårby|H2Mracing|
Instagram: _wernvall_
Dynga. Komplett dynga.
Ställer oxå frågan... Komiker ? Hade man sutit där hade man troligen planterat en halväten hamburgare i nacken på clownen.
Gothus sum, cave cornua
Jag såg bara 2min men VAD I HELVETE jag kräver att det skrivs ut nån form av varning när man postar sånt här, de där två minutrarna hade jag kunnat göra nått mycket roligare med.
Saker jag spontant kommer på som är roligare att göra än att titta på det där klippet:
*Titta på när färg torkar
*Titta på när mina naglar växer
*Samtala med min svärmor
osv.
Och att kalla den där människan för komiker är ett hån mot yrkeskåren.
Äckelpajjas!
Enda roliga var ju när dom förde bort honom...
Här skulle det kunna stå något vettigt...
Haha på något vis finner jag det lite roligt att någon startar en tråd med en rubrik som är så extremt missvisande.
Denna snubben stjäl som sagt massor av minuter ur folks liv.
Det är ju verkligen inte roligt på något vis
MVH/