Vad ÄR det för j-a idiot?!!
Ståuppkomiker retar upp Göteborgspublik ? Åker på stryk « Göteborg Nonstop
Vad ÄR det för j-a idiot?!!
Ståuppkomiker retar upp Göteborgspublik ? Åker på stryk « Göteborg Nonstop
Mjolle om sin kapacitet i yngre dar (quote 21/04/2008): "..i ungdomens glansdagar - Min var blå och sprutade jättelångt...." :-O
Förstår verkligen inte hans "humor" och håller med han som skrev artikeln: "Oavsett vilket beklagar jag att mannen ur publiken inte fick in en bättre träff."
Här skulle det kunna stå något vettigt...
Plötsligt förstår jag det där med "Näthat" som det tjatas om i tidningarna, plötsligt förstår jag vad det är som driver de där "näthatarna" - efter att ha sett det där klippet.
Yes, I'm goin' to hell.
But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
app app app.. inte använda sig av näthat!
en tjejkompis hade sett nått program med blondinbella i torsdags och skrev ut sin ilska (på Facebook) mot alla män som näthatar kvinnor, då frågade jag henne vad hon gjorde på internet och sa åt henne att genast gå tillbaks till köket!
det var tydligen inte det minsta populärt...
Det är en amerikan som blir jagad av 10 000 poliser just nu. Proportioner?
Plan A var att snacka istället. Plan B var att flytta.
Plan C var att finta. Plan D är att springa.
Videon var sevärd dock. Han är tydligen provokatör även på salong.
Plan A var att snacka istället. Plan B var att flytta.
Plan C var att finta. Plan D är att springa.
Sköna kommentarer på youtube
BILSNACK | crew
Det är säkert uppgjort...
Dom står inne i ett köpcentrum som är förordnat, finns inget mer lättarbetade situationer,
Så en tidigare pundargrej gör att dom inte kan verka i det aktuella fall ska dom inte jobba med det dom gör! Vänta vänta nu, köhler är presstalesman och Gruppledarna är vakternas sida, då är det högre upp dom fått skit ifrån. Och varför skulle det ens inverka eller ha något att göra med det aktuella McDonalds fallet?
Jag råkade trycka på Edit på ditt inlägg därför står det att jag redigerat ditt inlägg.
zatzy.com |
CP-service|KL-Racing|Mekonomen Vårby|H2Mracing|
Instagram: _wernvall_
Man kanske skulle editera rubriken så den stämmer dock... för komiker är han i allafall inte.
Mitt hexakopterbygge
www.maciej.se/T810.html
Och mitt F450 bygge
http://www.maciej.se/F450new.html
Bilbroschyrer
http://www.maciej.se/Brochures.html