Bilsnack
Sidan 27 av 31 FörstaFörsta ... 717202122232425262728293031 SistaSista
Resultat 391 till 405 av 453
    Registered User
    Namn
    Fredrik
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Student
    antar att klippet på Veyron kommer upp snart? Ska bli kul att se
    //Fredde

Vill till Nürburgring
    Namn
    Martin P
    Reg.datum
    apr 2004
    Jobb
    Rekondare när det behövs
    SJUKT snabb bil det där. Helt otroligt.
    ///Made

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Crister Å
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Du är körd Gustav!
    Veyron kör inte i högfartsläget :-D

Säger det innan någon annan påpekar det ;-)

Ärligt talat så hoppades jag på en svensk seger, men trodde inte på en brutal knock out!

.
    Namn
    Kurt L
    Reg.datum
    dec 2003
    Jobb
    Offshore oljeplattformar
    Fullständigt självklart att Ageran skulle smiska, det är ju bara att använda lite sunt förnuft och en smula huvudräkning på vikt/effekt o s v. Men båda bilarna imponerar ju stort på sina olika sätt.

Veyron kanske är en "smula" behagligare på en längre kontinenttur, utan njurbälte eller i alla fall hörselskydd o s v. Och fortfarande jäkligt snabb.

Ageran är vad jag förstår lättare och har minst lika mycket effekt, samt bara 2WD. Men är mer "maskin" och "brutal" att köra och leva med.

Men, jag skummade bara igenom filmen, det såg inte ut att startas från stillastående en enda gång vilket jag tycker är synd för det hade varit kul att se. Och då tror jag att Veyron kanske hade kunnat överraska trots sin ålder. 4WD är ju giftigt som fan från stillastående och även om Ageran är klart raskare så är det oftast väldigt tungt att orka ikapp och förbi om man tappat en bit i starten mot kvick 4WD.

Hur som helst, jag har aldrig tvivlat en sekund på att Veyron skulle få smisk på rullande mot en Agera.

Registered User
    Namn
    Anders P
    Reg.datum
    sep 2007
    Grymt race där ! Hade väntat mig detta av rent tekniska skäl ( hk /kg) men trodde inte att Veyron skulle få så mycket stryk.

Snygg som F-n
    Namn
    Tommy J
    Reg.datum
    jul 2004
    Oavsett resultat und so wieter, att den där bilen är svenskbyggd är fasen underbart :-)
    I´ve lived in filth I´ve lived in sin, but I still smell cleaner then the shit you´re in..

Registered User kennethRCs avatar
    Namn
    Kenneth S
    Reg.datum
    okt 2007
    Jobb
    Lagersnubbe
    Så jefla ägd helt enkelt..Svenskt stål biter och det skulle vara RIKTIGT intressant mellan Veyron SS och Agera R...Finns ju som bekant alltid "Storebror" som väntar runt hörnet hehe.

Väntar med spänning in Michas snack nu...
    Warum!

GTBOARD.COM
    Namn
    Gustav G
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -

Bannad
    Namn
    S
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av MDrei Visa inlägg
    Intressant om Veyron *länk*

Det är svårt att ta in vilket bygge det egentligen är. Mycket av det som står i filen kan man inte ta till sig, sjukt! Det är förmodligen också anledningen till priset och de faktum att det är superbilen nr 1!

GTBOARD.COM
    Namn
    Gustav G
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    Du menar nr 2!

Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Det är svårt att ta in vilket bygge det egentligen är. Mycket av det som står i filen kan man inte ta till sig, sjukt! Det är förmodligen också anledningen till priset och de faktum att det är superbilen nr 1!

Registered User
    Namn
    Mattias L
    Reg.datum
    feb 2005
    grymma bilar men...

Blir TOKIG på svengelskan och tyskan (om man nu överhuvudtaget kan kalla det för tyska?)

Förstör helt upplevelsen och gör att jag vill ta en stjärnmejsel i vänster hand och en blyertspenna i höger och därefter simultant köra in dessa båda föremål i lämpligt öra

Bannad
    Namn
    S
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av MDrei Visa inlägg
    Du menar nr 2!
    Att Ageran är snabbare gör inte den Nr 1! Resultatet är inte förvånande heller, detta gjordes ju i Ryssland för några år sen och redan då blev Bugattin ifrånkörd. Veyron är och kommer förbli superbilen Nr 1! Det räcker med att läsa artikeln du nyss postade för att förstå vilken bil det är, även om mycket av det som står är svårt att ta in.

En UGR Gallardo fullständigt pissar på allt som har med dessa superbilar att göra men det i sig gör den inte bättre än en Veyron eller vad det nu är.

GTBOARD.COM
    Namn
    Gustav G
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    D Kolla på kameravinkel två utan mig

Citat Ursprungligen postat av bigswedeno1 Visa inlägg
    grymma bilar men...

Blir TOKIG på svengelskan och tyskan (om man nu överhuvudtaget kan kalla det för tyska?)

Förstör helt upplevelsen och gör att jag vill ta en stjärnmejsel i vänster hand och en blyertspenna i höger och därefter simultant köra in dessa båda föremål i lämpligt öra

GTBOARD.COM
    Namn
    Gustav G
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    -
    Du kan ju itne ta upp en trimamd bil. Den hade förmodleign sprängts vid den femte repan. UGR bilen på vårt event för några år sedan kalrade bara tre report sne ifck den bogseras av en GTR

Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Att Ageran är snabbare gör inte den Nr 1! Veyron är och kommer förbli superbilen Nr 1! Det räcker med att läsa artikeln du nyss postade för att förstå vilken bil det är, även om mycket av det som står är svårt att ta in.

En UGR Gallardo fullständigt pissar på allt som har med dessa superbilar att göra men det i sig gör den inte bättre än en Veyron eller vad det nu är.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •