Bilsnack
Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 4567891011
Resultat 151 till 156 av 156
    AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    Citat Ursprungligen postat av KTL Visa inlägg
    Då blir ju min fråga varför du håller på och dummar dig i onödan, för din fråga var ju helt onödig om du inte ska medge att du inte fattat vad jag redan skrivit om saken, eller att du inte begriper att du kan läsa om så som jag tipsade dig om.

Och det är nog inte mer skivor som hakar sig på mig än det är på vissa andra i vissa trådar.
    Men du förstår inte att du är bland det största forumtrollet någonsin i svensk modern tid.
    Ta ett steg tillbaka och se på dig själv i tredje person.
    gör en utomkroppslig upplevelse, känns det okej att ca 8 av 10 diskussioner så flipapr det ur då du deltar, kanske är det inte fel på världen, kanske är det fel på dig?

Inte långt från alla på forumet vill inte diskutera saker med dig, då det är som att diskutera med småglin på lågstadiet som säger 'spegel' då det ska övertraffas varandra hela tiden.
    Du hävdar din rätt att också skriva, ja givetvis har du rätt.
    Men som sagt, ,se dig själv i 3dje perspektiv.

I sandlådan:
    Anton och Jonas leker.
    Anton tog spaden,
    Jonas går till mamma och grinar och säger: varför får Anton ha spaden hela tiden, Varför får inte jag? följt av: buääääähähähähähähä......
    Anton blev av med spaden för mamma försökte skapa rättvisa.
    Anton tog då istället hinken som tillhör spaden och börjar bygga roliga sandslott.
    Jonas blir avundssjuk och vill då ha hinken, men Anton säger: du har juh spaden.
    Jonas bölar och grinar hos mamma igen,, varför får Anton ha hinken?... buäähähähähähähä

Det är därför jag 'dummar' mig... jag försöker få dig att inse.
    Men det kommer nog aldrig ske,
    Men ett tips då telefoner intresserar dig så enormt, leta rätt på nå forum likt Swedroid och vifta med stora flaggan där istället.
    då kommer du få vatten på din kvarn så du kan skriva så du sliter ut tangentbordet.

Pust,, lovade mig själv att aldrig skriva ett så långt inlägg här.
    Frångår mina principer, men ta det som en fingervisning om hur barnslig du är.
    Ut och ragga tag på ett fruntimmer istället så du får lite fett på sylen, då brukar pojkar bli män.
    Bästa hittils: 294hk/bar Audi 5a! (fanns mer att ta)

.
    Namn
    Kurt L
    Reg.datum
    dec 2003
    Jobb
    Offshore oljeplattformar
    Citat Ursprungligen postat av Patrick Visa inlägg
    Men du förstår inte att du är bland det största forumtrollet någonsin i svensk modern tid.
    Ta ett steg tillbaka och se på dig själv i tredje person.
    gör en utomkroppslig upplevelse, känns det okej att ca 8 av 10 diskussioner så flipapr det ur då du deltar, kanske är det inte fel på världen, kanske är det fel på dig?

Inte långt från alla på forumet vill inte diskutera saker med dig, då det är som att diskutera med småglin på lågstadiet som säger 'spegel' då det ska övertraffas varandra hela tiden.
    Du hävdar din rätt att också skriva, ja givetvis har du rätt.
    Men som sagt, ,se dig själv i 3dje perspektiv.

I sandlådan:
    Anton och Jonas leker.
    Anton tog spaden,
    Jonas går till mamma och grinar och säger: varför får Anton ha spaden hela tiden, Varför får inte jag? följt av: buääääähähähähähähä......
    Anton blev av med spaden för mamma försökte skapa rättvisa.
    Anton tog då istället hinken som tillhör spaden och börjar bygga roliga sandslott.
    Jonas blir avundssjuk och vill då ha hinken, men Anton säger: du har juh spaden.
    Jonas bölar och grinar hos mamma igen,, varför får Anton ha hinken?... buäähähähähähähä

Det är därför jag 'dummar' mig... jag försöker få dig att inse.
    Men det kommer nog aldrig ske,
    Men ett tips då telefoner intresserar dig så enormt, leta rätt på nå forum likt Swedroid och vifta med stora flaggan där istället.
    då kommer du få vatten på din kvarn så du kan skriva så du sliter ut tangentbordet.

Pust,, lovade mig själv att aldrig skriva ett så långt inlägg här.
    Frångår mina principer, men ta det som en fingervisning om hur barnslig du är.
    Ut och ragga tag på ett fruntimmer istället så du får lite fett på sylen, då brukar pojkar bli män.

Nu är du obeskrivligt patetisk, och partisk. Jag är inte ett forumtroll över huvud taget, tycker du det så vet du inte vad ett forumtroll är...

Du kan ju kolla här, så kanske du ser att du själv iså fall är mer troll än mig...

Internettroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetforum och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner.
    Inläggen som trollen skriver är vanligtvis provokativa, märkliga, irrelevanta och oseriösa. Trollens beteende och metoder kan till exempel vara att låtsas ha extrema åsikter av olika slag, att använda sig av tydligt ologiska argument och/eller otrevliga diskussionstekniker, såsom härskartekniker. Målet är att få övriga att tro att trollet menar allvar och känna sig tvungna att skriva svar. Troll är oftast anonyma eller använder sig av en påhittad identitet, och använder sig av separata användarkonton just för detta syfte. Det finns även vissa trollforum där det organiseras gemensamma troll-attacker där flera personer riktar in sig på ett utvalt mål och skriver en stor mängd troll-inlägg.
    Trollen deltar ofta i ett otal diskussioner samtidigt där de skapar ilska och vanmakt och skadar den goda stämningen bland övriga användare, som hugger på de krokar trollen lägger ut. Om trollen inte ignoreras eller blockeras kan de lyckas ta död på diskussioner eller hela forum.
    Termen troll används i vissa fall även i bredare bemärkelse och inkluderar då även människor som skriver hatfulla kommentarer och diskussionsinlägg, ofta med rasistiska, sexistiska eller homofoba motiv.
    Källa: Internettroll ? Wikipedia

Och då syftet med mina inlägg är att försöka diskutera på ett vettigt sätt, seriöst, om olika saker, utifrån fakta så mycket som möjligt. Och inte provocera, inte ljuga, inte låtsas ha extrema åsikter och annat enligt citatet ovan, så är jag inget troll som du påstår.

Att sen andra inte klarar av att jag inte tycker lika som dem i olika saker, eller kan lägg fram fakta för mina åsikter som inte stämmer med deras tyckande, eller att vi tolkar det olika, vilket kan göra dem griniga är ju en helt annan sak.

Tänk att det alltid verkar vara så svårt för dig och andra som gillar att kasta skit på mig, att se att jag inte är den enda på detta forum. Att jag inte är den enda som skriver, inte den enda som argumenterar emot, inte den enda som är envis o s v.

I de 8-10 trådar som du menar flippar ur och jag deltar i så kanske du kan räkna in några fler namn som också är gemensam nämnare, och alltså deltar i alla de trådarna med? Hur kan di då bara knyta näven åt mig när det man nästan kan ställa klockan efter när vissa på detta forum ska komma in och börja tjafsa emot mig och dra igång elände. Men det är så klart inte en chans att det kan vara andra än mig som gör nåt, de andra är ju heeeelt oskyldiga jämt.

Ta du din egen utomkroppsliga upplevelse och kika på vad du själv pysslat med mot mig genom åren. För minns jag rätt så har du mer än en gång helt oprovocerat hoppat på mig på olika sätt i olika trådar, så vem ska vi kalla troll sa du...?

Men så fort det ska klagas så är det oftast på mig och alla andra som uppför sig illa, svinar, är envisa, som inte ger sig o s v glöms bort.

Kika runt lite i andra trådar, där jag inte deltar all eller bara lite, t ex tråden om lastbilar och olyckor, eller den nu svallande tråden om Agera gjorde 402 knyck. Kan du se några välkända användare där som kanske inte uppför sig så som du verkar att man ska göra på ett forum?

Om det är flera som diskuterar och är envisa, hur kan det komma sig att det bara är jag som får skäll för att inte ge sig när inte de andra heller ger sig? Borde inte skället då riktas till alla, ja om du och de andra som gnäller är hederliga seriösa och rättvisa?

Jag kan upplysa dig om att jag deltar på en massa andra forum, för det mesta går det utan problem och det är bara ett fåtal där det ibland kan uppstå tjafs och problem. Och då brukar det finnas två grundorsaker.

1. Ämnet är ett sådant att det är känsligt av olika anledningar.

2. Att moderatorerna inte sköter sitt jobb som man kan begära, eller ens som de själva säger att de ska göra.

Jag sitter inte på forum och avsiktligt försöker dra igång skit (vilket uppenbarligen många andra verkar göra, ja bevisligen i flera fall) utan jag försöker i princip alltid vara seriös med det jag skriver. Men är inte andra seriösa tillbaka så kan jag givetvis svara med samma mynt. Därmed inte sagt att jag aldrig kan göra fel men det är inte ofta det händer.

Behandlar folk mig hyfsat så försöker jag göra det med, men tyvärr får ju folk ibland för sig att jag hoppar på dem när jag inte ens gör det t ex som nyss när r_o_n plötsligt gick i taket bara för att jag tyckte att han kunde skippa sina Applegrejor om han ända inte trivs med dem då han ju mest verkar klaga och gnälla på dem i ett.

Jag själv skulle aldrig behålla något om jag hade sådana problem med dem, eller upplevde dem så illa och dåliga som t ex r_o_n och vissa andra verkar göra med sina Applegrejor. Hade bytt bort mot annat som jag trivts bättre med.
    Senast redigerat av KTL den 2013-05-21 klockan 10:09.

Örebro Team Powerlifting Erikssons avatar
    Namn
    Martin Eriksson
    Reg.datum
    sep 2001
    jag döööör!
    kan vi inte förbjuda diskussioner om telefoner i offtopic?
    Lamborghini Countach replika, under konstruktion!
    Ford 32 Roadster

Registered User
    Namn
    Anders Forsberg
    Reg.datum
    nov 2006

Samsung galaxy S4 eller iPhone 5?

Citat Ursprungligen postat av Eriksson Visa inlägg
    jag döööör!
    kan vi inte förbjuda diskussioner om telefoner i offtopic?
    Om vi ska ha någon slags omröstning på det så är jag beredd att lägga min röst på just detta.

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Crister Å
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Tack för alla svar.
    Tror hon löser det här nu ;-)

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Crister Å
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Jag ska skriva ut de här sidorna, så ska jag kasta upp dom på disken i butiken och fråga vem som har rätt :-D

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •