Bilsnack
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 31
    Registered User
    Namn
    Henrik Utter
    Reg.datum
    maj 2006
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    "Förtal, vi har kameror i hela lokalen och hade sparat filmen om nån hade blivit misshandlad"

Eh, IQ guldfisk?

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Jag har iakttagit snubbar från detta företag på en bilauktion. Dom bjöd över de flesta och hade väldigt dålig attityd. Störst, bäst och kaxigast.

Att köpa bil där är väl ungefär motsvarigt med att serva sin bil på Solna Bilteknik. Så för de som söker ett bilägande fullt av problem så bör de köpa bil på Michell & Co och sen serva och reparera den hos Solna Bilteknik.
    Senast redigerat av Erik den 2014-02-09 klockan 14:46.
    BILSNACK | crew

Granada rules
    Namn
    Jörgen ,
    Reg.datum
    nov 2002
    är de jalla jalla typer?

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av granadadr Visa inlägg
    är de jalla jalla typer?

K*dom Sae*d
    Kad*m Haid*r
    Kaf*m Ais*r (Michell)

Från Norsborg.

Gissa själv.

Verkar vara brushor dessutom, deras andra bolag heter "Kadom Brothers Enterprises"

Lite kul är det allt att bolaget lämnat uppgift för 2012 om 1-4 anställda och 5-10milj. i omsättning samtidigt som de gråter ut i metro om - citat "Vi säljer 1 800 bilar per år och har haft firman sedan 2007". Hmm, 10milj omsättning / 1800bilar = snittpris á 5555:-. För övrigt registrerades firman 2012.

De har ett annat företag också "Cooperative Brothers AB", omsätter 22milj. Undras om det är detta som är "Michell &Co". Oavsett så blir det typ 12k:-/ bil på den omsättningen och antalet bilar. Känns som skatteverket skulle kunna ta sig en titt på dessa herrar.
    Senast redigerat av Erik den 2014-02-09 klockan 14:47.

Granada rules
    Namn
    Jörgen ,
    Reg.datum
    nov 2002
    Kadom Saeed
    Kadom Haidar
    Kafom Aisar (Michell)

Från Norsborg.

Gissa själv.

Verkar vara brushor dessutom, deras andra bolag heter "Kadom Brothers Enterprises"

Lite kul är det allt att bolaget lämnat uppgift för 2012 om 1-4 anställda och 5-10milj. i omsättning samtidigt som de gråter ut i metro om - citat "Vi säljer 1 800 bilar per år och har haft firman sedan 2007". Hmm, 10milj omsättning / 1800bilar = snittpris á 5555:-. För övrigt registrerades firman 2012.

De har ett annat företag också "Cooperative Brothers AB", omsätter 22milj. Undras om det är detta som är "Michell &Co". Oavsett så blir det typ 12k:-/ bil på den omsättningen och antalet bilar. Känns som skatteverket skulle kunna ta sig en titt på dessa herrar.
    haha joo nog f n förstod man ju det,, förstod det när man läste om misshandeln och alla som ställde sig runt omkring,, typiskt sånna

Registered User
    Namn
    Shuno K
    Reg.datum
    apr 2006
    K*dom Sae*d
    Kad*m Haid*r
    Kaf*m Ais*r (Michell)

Från Norsborg.

Gissa själv.

Vad jag vet har dom ca 90% säljuppdrag så dom lär ju inte få en 100k per bil.
    Har köpt bil där 1 gång och även sålt min bil genom dom, va lite småfix på bilen men det såg jag innan och prutade på det.

Registered User
    Namn
    Anders P
    Reg.datum
    nov 2008
    K*dom Sae*d
    Kad*m Haid*r
    Kaf*m Ais*r (Michell)

Från Norsborg.

Gissa själv.

Sker nog "lite" affärer under bordet till och från

Registered User
    Namn
    Kristofer E
    Reg.datum
    maj 2009
    Dom har precis flyttat in i samma hus som mitt jobb "botvids center"

Och kan säga såhär att dom kör som jävla arslen i garaget och tror dom äger hela det offentliga garaget.
    Hamnade i bråk med en av dom anställda som höll på att köra på mig när jag skulle hem från jobbet.
    Han kom i sin Porsche och hoppade ur bilen och började skrika och gapa och jag orkade inte ens käfta med honom.
    Men han ville att jag skulle hoppa ur bilen...

Jävla miffon hela bunten, oseriöst företag

FWD vägrare Keepans avatar
    Namn
    Jesper H
    Reg.datum
    jul 2005
    Visste inte riktigt om denna skulle hamna i best of blocket-tråden eller inte

Jävla fin hardtop de där, coupe formad o allt

Såg en annan firma köra med samma trick. Var en annons på en E36 cab men när de visade bild på inredningen så var det en E46 cab de tagit kort på. Sånna jävla arslen till företag när de inte ens kan lägga upp bilder man kan tro på. Har de photoshoppat bort rost också så man bara måste vända i dörren efter ha flugit upp från ystad för att köpa bilen?

Turbo addict
    Namn
    .
    Reg.datum
    sep 2003
    Om jag skulle köpa bil i andra delen av sverige och var tveksam så kan du ju alltid fråga någon du känner som kan åka och kolla på den åt dig.
    fanimej@zatzy
    2003.9 - 2015.10

(o)(o) 2HOT4Us avatar
    Namn
    HV553 K
    Reg.datum
    aug 2004
    Citat Ursprungligen postat av Keepan Visa inlägg
    Visste inte riktigt om denna skulle hamna i best of blocket-tråden eller inte

Jävla fin hardtop de där, coupe formad o allt

Såg en annan firma köra med samma trick. Var en annons på en E36 cab men när de visade bild på inredningen så var det en E46 cab de tagit kort på. Sånna jävla arslen till företag när de inte ens kan lägga upp bilder man kan tro på. Har de photoshoppat bort rost också så man bara måste vända i dörren efter ha flugit upp från ystad för att köpa bilen?
    finns ju folk som lägger upp suddiga och upp o ner vända bilder
    tror helt enkelt att dom klicka på fel bild/fil när dom skulle lägga upp den
    tror knappast att dom försöker luras
    --:::Sent from my Computer using InternetExplorer:::--

FWD vägrare Keepans avatar
    Namn
    Jesper H
    Reg.datum
    jul 2005
    Citat Ursprungligen postat av 2HOT4U Visa inlägg
    finns ju folk som lägger upp suddiga och upp o ner vända bilder
    tror helt enkelt att dom klicka på fel bild/fil när dom skulle lägga upp den
    tror knappast att dom försöker luras
    Klart att det KAN vara ett misstag men jag tror inte på de. Hur stor är chansen att de skulle råka hitta en gammal bild på E46 coupe med samma färg på samma fotoplats i samma mapp på datorn.

Skulle jag va bil handlare skulle jag skapa en ny mapp för varje bil jag fotar och förmodligen döpa efter reg numret.

(o)(o) 2HOT4Us avatar
    Namn
    HV553 K
    Reg.datum
    aug 2004
    Klart att det KAN vara ett misstag men jag tror inte på de. Hur stor är chansen att de skulle råka hitta en gammal bild på E46 coupe med samma färg på samma fotoplats i samma mapp på datorn.

Skulle jag va bil handlare skulle jag skapa en ny mapp för varje bil jag fotar och förmodligen döpa efter reg numret.
    fotoplatsen är samma på många av deras bilar

men hur vill dom luras med "fel" bild?
    --:::Sent from my Computer using InternetExplorer:::--

Registered User
    Namn
    Anders Forsberg
    Reg.datum
    nov 2006

Hyggligt stor hade jag sagt...
    Så jag tror faktiskt inte att detta var något som helst försök till lurendrejeri (världens märkligaste i sånt fall).
    ...Nu hade jag iofs inte handlat bil av M & Co ändå, men det är en annan grej!

Skaffat svennebil franges avatar
    Namn
    Ragnar
    Reg.datum
    jan 2006
    Jobb
    Fd. korvgubbe, fd. spritlangare, fd. potatislangare, fd. säljare, fd. makaronikokare, numera skogsvårdstekniker.
    Citat Ursprungligen postat av floppa08 Visa inlägg
    Hyggligt stor hade jag sagt...
    Så jag tror faktiskt inte att detta var något som helst försök till lurendrejeri (världens märkligaste i sånt fall).
    ...Nu hade jag iofs inte handlat bil av M & Co ändå, men det är en annan grej!
    Problemet är ju att de har en historik av bluff och svindleri - då känns det mindre sannolikt att de skulle "råkat" ha tagit fel den här gången, tycker du inte det själv?
    Yes, I'm goin' to hell.
    But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •