Bilsnack
Sidan 7 av 8 FörstaFörsta 12345678 SistaSista
Resultat 91 till 105 av 118
    Robin Abrahamsson
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Verkstadsadministration
    Citat Ursprungligen postat av dannehakan Visa inlägg
    Idag fick jag hem krysslådan efter otålig väntan. Inte ett spår syntes av att jag köpt den från Italien, fick till och med en svensk följesedeln från Microsoft
    Tankar ner Forza ikväll var tanken, vilka spelar redan?
    Lägg till mig så får vi köra lite ikväll kanske? RobinAbrahamson

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    Jobb
    IT-konsult
    Jag lägger till dig, även om jag tvivlar på att jag hinner spela ikväll (50GB download) men vi får spela framöver

Robin Abrahamsson
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Verkstadsadministration
    Citat Ursprungligen postat av dannehakan Visa inlägg
    Jag lägger till dig, även om jag tvivlar på att jag hinner spela ikväll (50GB download) men vi får spela framöver
    Det som är så fint, du kan börja lira efter du har laddat ner några få gb bara

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    Jobb
    IT-konsult
    Citat Ursprungligen postat av Robin_5speed Visa inlägg
    Det som är så fint, du kan börja lira efter du har laddat ner några få gb bara
    Jag gillar Xboxen mer och mer hela tiden!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    Jobb
    IT-konsult
    Nu har jag hunnit testa spelet. Det började apsvårt pga. att jag körde simulation på allt men det blev roligare när jag minskade lite grann på svårighetsgraden.

Första racet i spelet, kul att kastas in i hetluften direkt!

Litet klipp från min RX-8 på SPA.

Ni behöver inte kommentera min körning då jag inte spelar Forza sedan Forza 2 innan jag bytte bort min 360 2008
    Senast redigerat av dannehakan den 2014-01-17 klockan 16:32.

Super Moderator Skyracers avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2003
    Jobb
    Konsult + DJ
    Ser verkligen fram emot detta (ja, jag tänker vänta tills Xbox1 kommer till Sverige).

Mvh
    Håkan
    zatzy.com | crew
    SuperModerator - Zatzy.com
    E-mail: info@skyline.se

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    Jobb
    IT-konsult
    Citat Ursprungligen postat av Skyracer Visa inlägg
    Ser verkligen fram emot detta (ja, jag tänker vänta tills Xbox1 kommer till Sverige).

Mvh
    Håkan

Den som väntar på något gott...

Registered User motor sws avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2004
    Länge sedan jag skrev här på Zatzy men iaf. Importerade en XB1 från england för tre veckor sedan och allt fungerar perfekt

Så här kommer lite bilder som tag tagit i Forza 5 och även några lackdesigner jag gjort

Audi RS2 Avant
    Audi RS2 Avant | Flickr - Photo Sharing!

Toyota Celica GT-Four
    Toyota Celica GT4 ST185 | Flickr - Photo Sharing!
    GetPhotToyota Celica GT4 ST185o (8) | Flickr - Photo Sharing!

Och tre lackdesigner jag har hunnit med hittils. Alla är mer eller mindre replicor efter sina riktiga förlagor.

ATCS BMW 1M
    Petronas Syntium BMW 1M | Flickr - Photo Sharing!

Koyama Racing Labo Time attack Evo X
    Koyama Racing Labo EVO X FM5 version | Flickr - Photo Sharing!

Diesel Kiki Skyline R32
    Diesel Kiki JTCC R32 | Flickr - Photo Sharing!
    Senast redigerat av motor sw den 2014-02-05 klockan 10:12. Anledning: Edit
    "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Super Moderator Skyracers avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2003
    Jobb
    Konsult + DJ
    Så jäkla snyggt! Jag har ångest att jag inte köper Xbox One just nu (pga Viaplay).

Mvh
    Håkan
    zatzy.com | crew
    SuperModerator - Zatzy.com
    E-mail: info@skyline.se

Registered User motor sws avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2004
    Det ryktas om ett XB1 släpp i April i sverige, så en vettig Viaplay app kan inte vara så långt borta.

Jo det är rätt snyggt, speciellt ute i menyn/forza vista. Men största förbättringen ligger i fysiken/däcksimulationen, körkänslan är mycket bättre än i Forza 4
    "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Fiesta Titanium´10 Ejans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2003
    Otroligt innehållsfattigt spel måste jag säga...är väl mer ett större Grafikdemo känns det som, förväntar man sig ett Forza 4 innehållsmässigt så blir man otroligt besviken.

Körkänslan är dock på topp och aldrig kännts bättre och grafiken ja den är ju suverän.

Bara att köpa en import One och lira ..finns ingen anledning att vänta på "vår" maskin då det är exakt samma, kommer ju uppdatering för svenska sen för dom som vill ha det.

Sen om TV uppspelning kommer funka 100% är väl osäkert iomd 50/60hz saken som diskuterats friskt på diverse forum, bättre att söka och läsa själv då jag inte bryr mig ett dugg om den funktionen

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    Jobb
    IT-konsult
    Vad kan man göra om man har 830.000 credits över i spelet? Köpa en best från Ängelholm såklart

༼ つ ◕_◕ ༽つ
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2005
    Xbone kommer till Sverige i September tyvärr. Så för er som av någon anledning Måste vänta så blir det lite surt, njut av solen i sommar!

Jag har ju varit ganska Anti-Xbone/FM5 av mig i denna tråd. Men efter att MS ändrade rätt mycket så är skillnaden mellan konsolerna mest vilka spel som kommer till vilken konsol.

Jag köpte ett Xbone och FM5 för ett par veckor sedan och har nött en hel del.
    Hade dock inte köpt Xbone om det bara var för FM5. Kommer ett par intressanta titlar för en gamer som mig senare i år

Ja, spelet känns mer som en prolog till vad som komma skall. Hälften av bilarna och inte ens hälften av banorna känns väl när man spelar.

Men om man bortser från de två sakerna, så är spelet ren perfektion!
    Bankörning med Simulation steering är riktigt roligt och mer krävande än tidigare!
    Dom har slängt om klasserna rejält också. Timeattack är riktigt bra i S-klass, och bankörning online så är A-klass perfekt!

Drifting håller jag mig till normal steering. Det tar lång tid att vänja sig vid nya styrningen men är mycket roligare än tidigare titlar!
    Synd bara att Turn10 tycks hata drifting då dom tog bort nästan alla banor samt måååånga ikoniska driftbilar.

Dragracing.. Är nu roligt! Nu kan man dra 9.5 tider med vanliga bakhjulsdrivna bilar sålänge man slänger på dragslicks! Ligger på 9.55 med en 750hp mustang -93 som exempel

Drivlina+ motorbyten är mycket bättre nu! Nu kan man slänga i rwd och v8 i det mesta som bjuds till exempel!

Är det något ni undrar över? Någon som funderar på om det är värt ett köp för Er, så kan jag försöka hjälpa till med all information jag har
    Power abuser

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2007
    Tyckte min V8 Supercar skulle få sig lite dekaler tyckte slutresultatet blev helt ok

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2007
    Hallå alla FM5 lirare. Nu arrangerar vi på FTCC.se den första officiella Forza 5 SERIEN för oss med Xbox One
    FTCC.se GT series med riktiga 2 timmars långlopp på 4 av världens mest klassiska banor.

Egenbyggda GT3 stukade bilar. Tekniska regler finns på FTCC.se premiären sker på söndag klockan 18.45 där vi startar på Long Beach med super pole kval och sen 130 minuters race Varmt välkomna till FTCC.se och haka på

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •