Total kvaddad Mitsubishi Lancer - Sidan 3
Bilsnack
Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 63
    Partisk Porschefantast
    Namn
    Anders H
    Reg.datum
    jan 2012
    Jobb
    Ambulanssjuksköterska
    Citat Ursprungligen postat av Wieckman Visa inlägg
    Skulle suddat ut Reg numret innnan jag mailade bilderna till Anders.. Ägaren/den som körde är inte intressant.
    Ojdå. Det reflekterade jag inte över när jag laddade upp dom. Tog bort de exponerade bilderna och suddar imorgon.
    Cars, guitars and friends. Life is good!
    Mercedes-Benz Vito med blåljus på jobbet, Porsche 911 på fritiden

Registered User
    Namn
    Thomas K
    Reg.datum
    maj 2002
    Nu utgår jag från att han körde sjukt för fort (och inte fick stroke eller någon annan åkomma som "rättfärdigar" olyckan" men jag blir genuint upprörd på folk som kör på detta viset, hur jävla svårt är det att hålla sig något lugn på småvägar där det kan finnas folk.. Vill man köra fort kör till autobahn eller banträffar, behövs mer folk där så att dom blir fler.. Köra fort på en småväg och tro att man är Steve McQueen känns så 90

Sluta SMSa i trafiken och sluta för fan köra som idioter.. 200 på e4 är bättre än 110 på 50 väg liksom, någon form av rationellt tänkande måste väll finnas..

Sorry för det lite random gnället men tycker det känns märkligt att bilintresse för vissa verkar vara att bete sig som idioter..
    Bygger hus...

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av soldi Visa inlägg
    men jag blir genuint upprörd på folk som kör på detta viset, hur jävla svårt är det att hålla sig något lugn på småvägar där det kan finnas folk.. Vill man köra fort kör till autobahn eller banträffar, behövs mer folk där så att dom blir fler.. Köra fort på en småväg och tro att man är Steve McQueen känns så 90
    Nu verkar det här vara en liten väg utan speciellt mycket trafik, visst kan man komma med moralkakor men jag tror att de flesta av oss har buskört ibland, är väl ändå därför de flesta har letat sig till Zatzy.

Registered User
    Namn
    Stefan L
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Billackerare
    Finns nog snart inga sådana där bilar kvar. Vet inte hur många som vi på jobbet har lagat, vissa flera gånger för att dom tillslut hamnar på skrot.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009

Total kvaddad Mitsubishi Lancer

Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Nu verkar det här vara en liten väg utan speciellt mycket trafik, visst kan man komma med moralkakor men jag tror att de flesta av oss har buskört ibland, är väl ändå därför de flesta har letat sig till Zatzy.
    Jag har då aldrig kört för fort! Det är vägarna som är för sakta!

Registered User
    Namn
    Marcus S
    Reg.datum
    jan 2008
    Den där vägen är liten och smal, inte direkt bästa stället att köra fort på. Dock så har det fungerat för mig att ligga för fort där med en sur volvo 740. Att föraren smällt i det här fallet, måste tyda på väldigt hög fart och kanske dålig koll på hur vägen går. Värt att notera är att (enligt mig) går det inte att ligga mycket fortare än 70-80 om man ska klara av att få möte och hålla sig kvar på vägen.

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Citat Ursprungligen postat av Anders451 Visa inlägg
    Blir kanske en del dubletter men fler bilder ger oss större analysförmåga över vad som har skett:
    Någon har kört för fort
    Plan A var att snacka istället. Plan B var att flytta.
    Plan C var att finta. Plan D är att springa.

Prophetman
    Guest
    Kör den sträckan ibland och om jag ska vara ärlig fattar jag inte hur han lyckades nå tillräcklig hög hastighet för att skada bilen såhär mycket. Svängarna är tajta, asfalten är av dålig kvalitet samt sliten och det finns dussintals hål.

buksvåger med Tomkow!
    Namn
    Janislav.B
    Reg.datum
    jan 2009

Total kvaddad Mitsubishi Lancer

Citat Ursprungligen postat av Prophetman Visa inlägg
    Kör den sträckan ibland och om jag ska vara ärlig fattar jag inte hur han lyckades nå tillräcklig hög hastighet för att skada bilen såhär mycket. Svängarna är tajta, asfalten är av dålig kvalitet samt sliten och det finns dussintals hål.
    Kan vara CIA som ligger bakom
    no more streetwalking,DB9 is aproaching

Eηdlεss Powεr
    Namn
    Zam E
    Reg.datum
    feb 2010
    Jobb
    Livsnjutare
    Stackars bil...

Registered User
    Namn
    Thomas K
    Reg.datum
    maj 2002
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    haha jo det är sant jag är inte den som är den för det mesta och att köra inspirerat och med huvudet kvar på axlarna är väl en sak men att klippa ett vägräcket på fel sidan vägen på en smal väg utan skarpa kurvor är långt från att bara köra inspirerat eller busköra.. Grappen borde börja med gokart

Jag misstänker att kidsen har det för bra och har råd att köpa för snabba bilar innan de lärt sig köra.. Nu kan ju personen var gammal och gud på barnan men fram tills det är bevisad hävdar jag ungdom som inte behärskar sig själv eller sin bil.. och det är så att varje tråd behöver en moraltant
    Bygger hus...

Registered User
    Namn
    Andreas S
    Reg.datum
    maj 2009
    ser ut som en loaded lift off från tidigare sväng om man kollar på kartan. lagom är bäst!

Granada rules
    Namn
    Jörgen ,
    Reg.datum
    nov 2002
    Citat Ursprungligen postat av soldi Visa inlägg
    haha jo det är sant jag är inte den som är den för det mesta och att köra inspirerat och med huvudet kvar på axlarna är väl en sak men att klippa ett vägräcket på fel sidan vägen på en smal väg utan skarpa kurvor är långt från att bara köra inspirerat eller busköra.. Grappen borde börja med gokart

Jag misstänker att kidsen har det för bra och har råd att köpa för snabba bilar innan de lärt sig köra.. Nu kan ju personen var gammal och gud på barnan men fram tills det är bevisad hävdar jag ungdom som inte behärskar sig själv eller sin bil.. och det är så att varje tråd behöver en moraltant
    nja med tanke på att bilen stod på en medelålders kvinna tror jag det är en finnig 18 åring som fetkvaddat

Cheva 34'a
    Namn
    Tim L
    Reg.datum
    okt 2004
    Jobb
    svetsare
    Citat Ursprungligen postat av granadadr Visa inlägg
    nja med tanke på att bilen stod på en medelålders kvinna tror jag det är en finnig 18 åring som fetkvaddat
    då får man hoppas att F-bolaget inte betalar en krona så ungen lär sig lite. för det lär ju vara en skenförsäkring det handlar om.

Prophetman
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av lutte Visa inlägg
    då får man hoppas att F-bolaget inte betalar en krona så ungen lär sig lite. för det lär ju vara en skenförsäkring det handlar om.
    Som tur är det inte olagligt...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •