Bilsnack
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 16

Ämne: Top Gear S20

Girl aficionado [sinnes]s avatar
    Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare

Top Gear S20

Ikväll så börjar säsong 20.

Avsnitt 1
    Jeremy and James are in New Zealand to take part in a race along the coastline to the tip of the North Island. One of them is behind the wheel of a car and the other in an America's Cup yacht. Richard takes a look at three different hatches as he puts the Renaultsport Clio 200, Peugeot 208 GTi and Ford Fiesta ST through their paces.

Top Gear Season 20 Episode 1 - Series 20, Episode 1 (20x1) - Watch Online - s20 e1 Spoilers
    XBL: Kitty LOVE Pink
    Som man raggar får man ligga
    Celebrity Devotion

1400 kubik Percs avatar
    Namn
    Christian R
    Reg.datum
    apr 2002
    Undrar hur länge det tar innan nån frågar vilken tv-kanal det går på?

Jag hade glömt bort att det började nalkas ny säsong så det blev ju en positiv överraskning.

Registered User
    Namn
    Sebastian F
    Reg.datum
    aug 2009
    Det här vart en överraskning för mig, fick för mig att nästa säsong började i höst!

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Roligt avsnitt inte det bästa men bra!
    I like the Recaro seats , but i dont have an Recaro ass
    "Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616

Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare
    Godkänt avsnitt men tyvärr inte så mycker ner.
    Jeremy Clarkson vet om det med och skrev detta på twitter.

@JeremyClarkson Thankyou for all the kind comments about last night's show. It wasn't our strongest but we do have some gems later in the series.
    Celebrity Devotion

GTR Owner Mr.powers avatar
    Namn
    Henrik N
    Reg.datum
    jan 2005
    Ja helt ok inte mer, ang resumén av avsnitten ser de inte ut att bli någon Agera som de ryktades om heller

Ford Focus -14 Eliass avatar
    Namn
    Elias M
    Reg.datum
    mar 2005
    Jobb
    Logistik
    För oss som kollat på tidigare avsnitt många gånger så tyckte jag mig höra väldigt många upprepningar.
    Skämt och samtalsämnen ifrån tidigare säsonger, kändes lite lamt..
    Annars var det kul som alltid!

Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare
    Avsnitt 2
    Jeremy Clarkson gets behind the wheel of the Ferrari F12 Berlinetta, sampling the punch of its 730bhp V12 engine on the open roads of Scotland. Richard Hammond harnesses the power of motorsport on a quest to find the world's best taxi, and James May pays tribute to the closed BBC Television Centre in White City, London, using a motorcyclist and a pair of parkour runners. Plus, the BAC Mono - an astonishingly fast car with just one seat - is put through its paces on the test track, and film director Ron Howard goes for a spin in the new Reasonably Priced Car.
    Celebrity Devotion

Registered User
    Namn
    Gustav
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Student
    Citat Ursprungligen postat av Elias Visa inlägg
    För oss som kollat på tidigare avsnitt många gånger så tyckte jag mig höra väldigt många upprepningar.
    Skämt och samtalsämnen ifrån tidigare säsonger, kändes lite lamt..
    Annars var det kul som alltid!
    Märkte också en del upprepning. Sänker nivån en hel del faktiskt vilket är lite synd. Känns som dom försöker lite för mycket ibland med vilket lyser igenom då och då.

Tråkigt att det inte verkar vara nån Agera med under säsongen, känns som den aldrig kommer att dyka upp

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Rätt okey! Intressant gäst men mycket onödigt med..
    I like the Recaro seats , but i dont have an Recaro ass
    "Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616

Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare
    S20E03

The three motoring enthusiasts head to Spain on a mission to help its struggling economy - but the convertible supercars they take are very expensive and anything but discreet. With Jeremy Clarkson in a McLaren MP4-12C, Richard Hammond driving a Ferrari 458 and James May behind the wheel of an Audi R8 V10, the trio encounter mountain passes, empty towns and an abandoned airport before creating their own street circuit in a deserted Madrid development. Plus, Sherlock and Star Trek Into Darkness star Benedict Cumberbatch sets a lap time in the Reasonably Priced Car.
    Celebrity Devotion

Bensinbyxan
    Namn
    Oliver G
    Reg.datum
    jan 2013
    Jag kikade igenom första avsnittet idag.
    Helt ok! Kul att det är tillbaka redan nu, trodde det var först i höst.

Men en sak jag satt också tänkte på. Är det någon som tycket det är kul när han kör sönder bilen med flit? För jag har svårt att tro att det är någon som tror att han 'råkade' klämma in den bredvid traktorn eller vid den mötande bilen. 12-års humor.

Alltid kul att se Warwick! Hoppades på att Karl Pilkington skulle dyka upp med honom

Turbo addict
    Namn
    .
    Reg.datum
    sep 2003
    Jag vet inte... känns lite "Meh" nu för tiden..

Jag vill ha tilbaka dom där racen när dom köpte tre st bilar av olka slag och tävlade mot varandra i dom.
    fanimej@zatzy
    2003.9 - 2015.10

Snygg som F-n
    Namn
    Tommy J
    Reg.datum
    jul 2004
    Alltså visst att vissa saker är scriptade, men racet med taxibilarna.. Hade det inte varit mer underhållning ifall de kompetenta förarna hade fått köra skiten ur bilarna och racea på riktigt med anything goes regler. Istället för att allt ska vara inövat och planerat i stort sett ?
    I´ve lived in filth I´ve lived in sin, but I still smell cleaner then the shit you´re in..

Nu med Aero Printscreens avatar
    Namn
    Martin M.
    Reg.datum
    dec 2004
    Citat Ursprungligen postat av Painkiller Visa inlägg
    Alltså visst att vissa saker är scriptade, men racet med taxibilarna.. Hade det inte varit mer underhållning ifall de kompetenta förarna hade fått köra skiten ur bilarna och racea på riktigt med anything goes regler. Istället för att allt ska vara inövat och planerat i stort sett ?
    Dom har nog gjort sina undersökningar. Bara vi bilfantaster som stör oss på det där misstänker jag.

Traktoravkörningen var ju bara pinsam. Och limo-splitten fick mig nästan att spola fram. Men men, underhållning är underhållning
    Ovanstående inlägg är antingen spekulationer eller ren lögn. Ta inget jag säger på allvar.
    Jag visar civilkurage! (länk)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •