trim delar till skoda octavia 08 - Sidan 2
Bilsnack
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 21 av 21
    Registered User
    Namn
    antonb
    Reg.datum
    mar 2011
    Dock är det inte min bil skulle bara se om det fanns bligt trim till den. Men där jag redan är här en fråga till är det någon ide att trimma en volvo 745a bensin och biligt trimm till den da. Asså volvo 745-883 gl kombi 92 manuell med taklukcks och diffat back axel har den. Riktig pärla anser jag

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Citat Ursprungligen postat av Antom Visa inlägg
    Dock är det inte min bil skulle bara se om det fanns bligt trim till den. Men där jag redan är här en fråga till är det någon ide att trimma en volvo 745a bensin och biligt trimm till den da. Asså volvo 745-883 gl kombi 92 manuell med taklukcks och diffat back axel har den. Riktig pärla anser jag
    hur mycket pengar har du tänkt att lägga på trim?

Just denna 745a kan kanske vara en pärla, men du kans inte komma och säga att en 745a är en pärla i sig som bilmodell

Registered User
    Namn
    antonb
    Reg.datum
    mar 2011
    Okej dock är det inte min skulle bara fråga om det fanns billig trim tack för tipsen. En fråga till är det någon ide att trimma min volov 745-883 gl kombi 92 med taklucka. Den är bensin driven och den har diffat back axel. Och finns det billiga trim delar.

See Four
    Namn
    Stefan N
    Reg.datum
    sep 2002
    Min fråga kvarstår

Vad vore livet utan turbo
    Namn
    Henrik
    Reg.datum
    maj 2006

Sv: trim delar till skoda octavia 08

Citat Ursprungligen postat av Antom Visa inlägg
    Okej dock är det inte min skulle bara fråga om det fanns billig trim tack för tipsen. En fråga till är det någon ide att trimma min volov 745-883 gl kombi 92 med taklucka. Den är bensin driven och den har diffat back axel. Och finns det billiga trim delar.
    ja har den taklucka så borde du väl få ut ca 30hk med ett öppet luftfilter och ett häftigt klistermärke...

som folk redan sagt, det kostar mkt pengar att trimma sugmotorer och det ör inte värt det.
    men om du nu gillar din 745 är det bara att kasta i en b230ft från en 940

Registered User golf4gtis avatar
    Namn
    Joan
    Reg.datum
    okt 2006
    Att trimma en sådan skoda motor billigt går inte. Tyvärr så är ditt enda alternativ att byta bil om du vill ha mer hästar
    Golf VI GTI -10

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •