Bilsnack
Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 46
    Registered User
    Namn
    Michaela B.
    Reg.datum
    dec 2012
    Jag tror inte allting

Bannad
    Namn
    Davlid Svessen
    Reg.datum
    aug 2013
    Jag med

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Jag tror inte på dom som skriver med illgrön färg, och särskilt inte om det är frames på hemsidorna.
    Plan A var att snacka istället. Plan B var att flytta.
    Plan C var att finta. Plan D är att springa.

BreedMachine Kapten Haddocks avatar
    Namn
    Nicklas Olsson
    Reg.datum
    jul 2003
    Jobb
    Bilvård
    Alltså så länge det inte står i ljugmedia stämmer det faktiskt i det flesta fall.
    Ts var lite snabb att dömma ut folk, nu har film läkt ut, en av killarna hade tydligen kidnappats från säffle
    LiveLeak.com - Russian Child wrestles bear for MMA training
    www.pingens.se
    -Ny bilvårdswebshop och guider uppe nu!
    Följ oss på Facebook

Snygg som F-n
    Namn
    Tommy J
    Reg.datum
    jul 2004
    Jag tycker FB är ett jvla gissel. Det finns saker som är bra med det. Träningar med klubben, evenemang och liknande. Men! Jag är så less på alla bilder på måltider, brudar som måste skriva varenda gång de har tränat och liknande. Aftonbladet länkar, bilder på plågade människor och djur. Min nya strategi är att blockera nyhetsflödet från 90%. Kanske bara är jag som har dessa problem. Men det är,trist att FB har blivit Aftonbladet 2 typ som någon skrev.

Mvh
    I´ve lived in filth I´ve lived in sin, but I still smell cleaner then the shit you´re in..

Bannad
    Namn
    S
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av Painkiller Visa inlägg
    Jag tycker FB är ett jvla gissel. Det finns saker som är bra med det. Träningar med klubben, evenemang och liknande. Men! Jag är så less på alla bilder på måltider, brudar som måste skriva varenda gång de har tränat och liknande. Aftonbladet länkar, bilder på plågade människor och djur. Min nya strategi är att blockera nyhetsflödet från 90%. Kanske bara är jag som har dessa problem. Men det är,trist att FB har blivit Aftonbladet 2 typ som någon skrev.

Mvh
    FB var kul en stund, runt 2007...

Snygg som F-n
    Namn
    Tommy J
    Reg.datum
    jul 2004
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    FB var kul en stund, runt 2007...
    Haha sant! jag var väldigt sen in dock, har inte haft det länge. Men som jag skrev min lösning är att blocka allt förutom från det jag tycker är intressant. Tävlingar, idrottsklubben och liknande.
    I´ve lived in filth I´ve lived in sin, but I still smell cleaner then the shit you´re in..

Senior user User219s avatar
    Namn
    .............
    Reg.datum
    jan 2003
    Jobb
    Kanelbullekonsult
    Ni använder Facebook fel. Jag ser aldrig dessa scams, gilla-tävlingar osv just pga attt jag har ställt in vad jag vill se, jag blockar konstant personer och sidor i mitt nyhetsflöde utan att ta bort dessa som vän eller sluta gilla sidan. Jag går in där och kollar när jag är intresserad av vad just den personen har för sig, vilket för vissa profiler är typ 1 ggn/år
    Jag fixar din A/C

.
    Namn
    Kurt L
    Reg.datum
    dec 2003
    Jobb
    Offshore oljeplattformar
    Citat Ursprungligen postat av TheMPG Visa inlägg
    Ni använder Facebook fel. Jag ser aldrig dessa scams, gilla-tävlingar osv just pga attt jag har ställt in vad jag vill se, jag blockar konstant personer och sidor i mitt nyhetsflöde utan att ta bort dessa som vän eller sluta gilla sidan. Jag går in där och kollar när jag är intresserad av vad just den personen har för sig, vilket för vissa profiler är typ 1 ggn/år
    För att inte tala om alla "stolpskott" som inte klarar att ställa in sitt FB så de inte skickar ut en helvetes massa enerverande reklaminbjudanden och reklamgillanden till allt och alla stup i kvarten. Jag menar, hur jäkla kul är det att för 5011-gången från sin allra maskulinaste polare få "Pelle gillar Weibulls blomjord" eller liknande......

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Vad ska man med FB till egentligen? Har klarat mig rätt bra utan alla dessa år. Det enda jag tycker att det där skräpet gör är att med god aptit konsumera folks tid.

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Vad ska man med FB till egentligen? Har klarat mig rätt bra utan alla dessa år. Det enda jag tycker att det där skräpet gör är att med god aptit konsumera folks tid.
    Vad ska man med ny bil till, den gamla har funkat så länge eller vad ska man med en smartphone till min gamla Nokia 2110 har ju funkat kanon... ;-)

Inget fel att ta till sig nya media men man ska som vanligt vara lite källkritisk och kanske inte gå på allt.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Vad ska man med ny bil till, den gamla har funkat så länge eller vad ska man med en smartphone till min gamla Nokia 2110 har ju funkat kanon... ;-)

Inget fel att ta till sig nya media men man ska som vanligt vara lite källkritisk och kanske inte gå på allt.
    Självklart är det så, jag tänkte dock inte på FB som källa till relevant information utan mer som någon slags virtuell ungdomsgård (nu även kafferep) där folk postar skapliga mängder orelevant info, typ som att de ätit müsli till frukost, etc. Vem fan bryr sig?

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Bara att blocka folk som lägger ut ointressanta saker

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Bara att blocka folk som lägger ut ointressanta saker
    Jaja, ok, FB är guds gåva till mänskligheten, det är bara jag som är efter!

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Jaja, ok, FB är guds gåva till mänskligheten, det är bara jag som är efter!
    Skulle snarare säga att det inte är FB det är fel på utan dina vänner som postar massa skit

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •