Bilsnack
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 21 av 21
    Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    I Sverige kör Audi värst.
    Håller med!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Gurre Visa inlägg
    Jag lägger nog rösten på Audi. De kör kanske inte fortare än BMW förare men är mycket mer sämre bara..
    Det verkar som att blinkers är ett dyrt tillval som de flesta Audiförarna snålat in på. Det är väldigt sällan jag ser Audi bilarna blinkar när dem byter fil.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2009
    ja det där var väl ingen nyhet. bakhjulsdrivet med lite motor tenderar att sticka ut på både det ena o andra sättet.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2005
    Nu har jag inte sätt siffrorna själv men om det stämmer att de kollat ca 500 bilar så känns ju inte undersökningen särskilt statistiskt säkerställd. Men att många BMW förare kör som arslen är ju ingen nyhet men det gäller ju inte bara BMW förare. Tycker rent generellt att personer med nyare bilar och framförallt suvar skapar sina egna regler som gynnar dem själva i större utsträckning än andra.
    Fenriz Nagell for president!

Registered User Philly.s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2005
    Citat Ursprungligen postat av komuredz Visa inlägg
    Nu har jag inte sätt siffrorna själv men om det stämmer att de kollat ca 500 bilar så känns ju inte undersökningen särskilt statistiskt säkerställd. Men att många BMW förare kör som arslen är ju ingen nyhet men det gäller ju inte bara BMW förare. Tycker rent generellt att personer med nyare bilar och framförallt suvar skapar sina egna regler som gynnar dem själva i större utsträckning än andra.
    Störst/fetast/dyrast bil går först vet du väl

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2004
    Citat Ursprungligen postat av komuredz Visa inlägg
    suvar skapar sina egna regler som gynnar dem själva i större utsträckning än andra.
    Där klämmer skon, jag vågade inte längre åka i Stockholm med min låga Porsche med deras bullbar i huvudhöjd, beroende på att dom använde tyngden för att komma före. Fast det tror jag faktiskt har ändrats. Nu är det så många som ballat ur att det kan vara vem som helst, men oftast inte några dyra åk som kör värst. Vanliga halvgamla personbilar utan varvstopp körs numera på fullvarv samt motorcyklar förstås.

Tidigare var det taxi som var värst med att köra ut framför mig på trottoaren när jag försökte gå förbi i Stockholms innerstad, fem år sedan ungefär. Dom verkar ha spänt av, nu är det faktiskt transportfordon som röjer vägen på fullgas.
    Plan A var att snacka istället. Plan B var att flytta.
    Plan C var att finta. Plan D är att springa.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •