Bilsnack
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 20 av 20

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av qwertylol Visa inlägg
    Men att sitta och kalla oss idioter som evil_e här för att vi inte tagit lagen i egna händer är så fruktansvärt jävla korkat.
    Ok, jag uttryckte mig dumt, idioter var väl kanske lite att ta i. Situationen beskrevs väldigt vagt och jag fick uppfattningen att ni fick ett tips, åkte dit, hämtade bilen och lämnade det därhän, thats it. Inget annat framkom i det första inlägget varför jag tyckte att det var ett idiotiskt beteende.

Hade någon snott min bil och den hade blivit upphittad på samma vis skulle jag aldrig i åkt därifrån utan att först försöka vänta in tjuven! Sånt jävla pack ska sättas dit och kan jag bidra till det offrar jag mer än gärna en kväll på det! Snuten samlar mer DNA än vad ni kanske tror, metoden är ej längre särskilt kostsam och är ett jäkligt bra bevis när de haffar en sån här lirare då de kan binda gm till ett större antal brott och då även få till längre straff.

Registered User
    Namn
    Richard L
    Reg.datum
    maj 2010
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Ok, jag uttryckte mig dumt, idioter var väl kanske lite att ta i. Situationen beskrevs väldigt vagt och jag fick uppfattningen att ni fick ett tips, åkte dit, hämtade bilen och lämnade det därhän, thats it. Inget annat framkom i det första inlägget varför jag tyckte att det var ett idiotiskt beteende.

Hade någon snott min bil och den hade blivit upphittad på samma vis skulle jag aldrig i åkt därifrån utan att först försöka vänta in tjuven! Sånt jävla pack ska sättas dit och kan jag bidra till det offrar jag mer än gärna en kväll på det! Snuten samlar mer DNA än vad ni kanske tror, metoden är ej längre särskilt kostsam och är ett jäkligt bra bevis när de haffar en sån här lirare då de kan binda gm till ett större antal brott och då även få till längre straff.
    Då hade vi agerat olika. Själv skulle jag inte riskera att förlora bilen igen, eller riskera mitt liv eller min hälsa för att sätta dit pundaren. Det finns så många saker som kan gå fel.

Vi kanske istället kan vara glada att han inte längre har sin bultsax, kofot och järnspett att göra inbrott med.

Registered User
    Namn
    Tobias Hedlund
    Reg.datum
    feb 2005
    Jobb
    TORPED
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg

Södertälje som är syrianernas stad är ju inte direkt platsen där jag vill befinna mig i nattetid...

lätt att sitta och "internet-kriga" här på zatsy men av flera orsaker så kan det i såna här fall vara bättre att slippa kostnaden för en huvudförhandling i tingsrätten för ett så lindrigt brott...

Fast du kanske tror att GM. kommer betala skadestånd för ev. skador på bilen??? skulle gissa att Gm. redan har skulder hos kron-olle....

Du kan väl kolla hur ofta polisen beslagtar vapen i S-tälje... eller hur ofta det skjuts....

Det är ju fan inte värt att bli skadad eller dö för att fånga en jävla biltjuv...

Med vänlig hälsning

Registered User
    Namn
    Rikard A
    Reg.datum
    okt 2005
    Snälla snälla moderator / forumägare...
    Lägg in en avdelning för stulna fordon.

Sverige behöver detta och många motorintresserade läser här på zatzy även om forumet verkar ha drabbats av lågkonjukturen när det gäller inlägg.
    Det har varit uppe förut men inget har hänt.
    Känns det inte pinsamt att ha blivit omsprunget av garaget.org?
    Sporthoj.com har en "stulet" avdelning som fungerar utmärkt.
    Även om jag hatar MC åkare så ringde jag farbror blå när jag såg en lettisk skåpbil med 15 mopder, motorcyklar och ett par utombordare inslängda i skuffen.

Gör inte Zatszy något för att förhindra stölder så kommer inte jag att som tidigare ringa in till polisen och följa efter.
    När folk tröttnar så startar någon ett nytt forum som ger det användarna saknat och så kommer zatzy bara finnas på google cache.

Dags att ni agerar och inte bara cashar in.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av 0an Visa inlägg
    Snälla snälla moderator / forumägare...
    Lägg in en avdelning för stulna fordon.

Sverige behöver detta och många motorintresserade läser här på zatzy även om forumet verkar ha drabbats av lågkonjukturen när det gäller inlägg.
    Det har varit uppe förut men inget har hänt.
    Känns det inte pinsamt att ha blivit omsprunget av garaget.org?
    Sporthoj.com har en "stulet" avdelning som fungerar utmärkt.
    Även om jag hatar MC åkare så ringde jag farbror blå när jag såg en lettisk skåpbil med 15 mopder, motorcyklar och ett par utombordare inslängda i skuffen.

Gör inte Zatszy något för att förhindra stölder så kommer inte jag att som tidigare ringa in till polisen och följa efter.
    När folk tröttnar så startar någon ett nytt forum som ger det användarna saknat och så kommer zatzy bara finnas på google cache.

Dags att ni agerar och inte bara cashar in.
    Zatzy och inte Zatszy.

Vi kan absolut fixa en "stulet avdelning" om det finns intresse för det. Idag läggs stulet trådar in i allmänt med prefixet STULET.

Omsprunget av garaget? Antar att du menar i antalet okunniga och finniga snubbar med nyinköpta ointressanta bruksbilar med en nypåsatt biltema vinge....

Har du bra idéer på hur vi kan utveckla forumet så är du välkommen att framföra dina åsikter.
    Senast redigerat av Erik den 2013-09-20 klockan 22:05.
    BILSNACK | crew

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •