Bilder: Lexus IS 300h / Bilbilder.se
Bilsnack
Resultat 1 till 11 av 11
    Registered User
    Namn
    Martin P
    Reg.datum
    nov 2004

Lexus IS 300h / Bilbilder.se

Long time no see! Har varit dålig på att ladda upp bilder här senaste åren, men vi gör ett tappert försök igen.
    Bilen är en lånebil som jag fotat för skoj skull, mest för att jag verkligen velat utforska linjerna på den nya karossen. Fanns dessvärre ingen F-Sport tillgänglig vid detta tillfället kan tilläggas.

Och om ni inte redan sett det så har jag äntligen fått tummen ur och uppdaterat hemsidan också: Bilbilder.se
    Och vill ni ge en tumme på fb så kan ni göra det här: Update Your Browser | Facebook

Kommentera gärna om ni gillart´!

1

2

3

4

5

6

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    JÄKLIGT SNYGGT! Gillar särskilt bild 2, profilbilden, ljuset föll på väldigt vackert och du har lyckats fånga linjer och proportioner riktigt, riktigt bra. Kanonfina bilder helt enkelt! säg till om du någonsin känner ert behov av att exprerimentera med en Golf R!

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Otroligt snygga bilder men vem designade bilens bakdel? :s
    BILSNACK | crew

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Lexus har generellt ett formspråk som inte riktigt fångat mig, inte ens F-varianterna lyckas väcka något formmässigt ha-begär. E väl ngt japanskt jag inte förstår mog på!?

Skyldig Brooks pengar Mjolles avatar
    Namn
    Conny N
    Reg.datum
    jul 2003
    Bild 4 är ett mästerverk i sin enkelhet. Det är inte helt pissenkelt att få en sådan bild att se så naturlig ut, jag skulle gärna besitta de kunskaperna själv!

Zup Heenrys avatar
    Namn
    Henry A
    Reg.datum
    jul 2007
    Som vanligt när det gäller bilder från dig så är det mycket vackert!
    1

Freude am Fahren
    Namn
    Ronnie A
    Reg.datum
    sep 2004
    Sinnessjukt bra bilder som vanligt, kul om du fortsätter att lägga upp mera

Registered User
    Namn
    Martin P
    Reg.datum
    nov 2004
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    JÄKLIGT SNYGGT! Gillar särskilt bild 2, profilbilden, ljuset föll på väldigt vackert och du har lyckats fånga linjer och proportioner riktigt, riktigt bra. Kanonfina bilder helt enkelt! säg till om du någonsin känner ert behov av att exprerimentera med en Golf R!
    Tack, det var precis det som var målet. Det behovet finns alltid när det gäller roliga bilar, var hör du hemma?

Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Förmodligen samma person som designade resten av bilen. J
    ag har inget emot det alls, men jag ser det mest från fotografsynpunkt, den var väldigt rolig att ljussätta.

Citat Ursprungligen postat av Mjolle Visa inlägg
    Bild 4 är ett mästerverk i sin enkelhet. Det är inte helt pissenkelt att få en sådan bild att se så naturlig ut, jag skulle gärna besitta de kunskaperna själv!
    En kvälls redigering är det som ligger bakom den. Många exponeringar blir det.

Citat Ursprungligen postat av Heenry Visa inlägg
    Som vanligt när det gäller bilder från dig så är det mycket vackert!
    Tack!

Citat Ursprungligen postat av @-ila Visa inlägg
    Sinnessjukt bra bilder som vanligt, kul om du fortsätter att lägga upp mera
    Är responsen bra så gör jag det gärna. Det är när responsen är dålig som jag brukar tröttna på att lägga upp.
    Önskemål på vad jag ska lägga upp? Exempel som finns redo: Dodge Viper SRT-10 ACR, Mustang -67, Vorsteiner BMW F10, Polestar vs WestCoast mm.
    Senast redigerat av eMmet den 2013-10-25 klockan 10:08.

Sur gammal pojke Teknikers avatar
    Namn
    John J
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Arbetsledare
    Hade det inte vart för reklamen på bilen hade jag trott det var reklambilder från en annons. Har du provat att söka jobb för det?

Citat Ursprungligen postat av eMmet Visa inlägg
    Är responsen bra så gör jag det gärna. Det är när responsen är dålig som jag brukar tröttna på att lägga upp.
    Önskemål på vad jag ska lägga upp? Exempel som finns redo: Dodge Viper SRT-10 ACR, Mustang -67, Vorsteiner BMW F10, Polestar vs WestCoast mm.
    Fy vilka tråkiga bilar... Har du ingen V70N -08 eller nått?

Du ber oss välja i godisaffären eMmet!

Registered User
    Namn
    Martin P
    Reg.datum
    nov 2004
    Citat Ursprungligen postat av Tekniker Visa inlägg
    Hade det inte vart för reklamen på bilen hade jag trott det var reklambilder från en annons. Har du provat att söka jobb för det?

Fy vilka tråkiga bilar... Har du ingen V70N -08 eller nått?

Du ber oss välja i godisaffären eMmet!
    Inget jag sökt jobb som aktivt nej. Jag gör detta främst på fritiden, att gå all in tycker jag innefattar att vara tillgänglig när som, men jag driver en däckfirma också så det går inte. Men däckfirma innebär ju också att det finns döperioder som går att fylla upp med fotojobb.

Absolut, bara att välja o vraka så levererar jag.

Ps. Glömde ett par till som jag fotat i år: Maserati GT-S, Murcielago Roadster + SLS, Corsa OPC Nür Ed

Freude am Fahren
    Namn
    Ronnie A
    Reg.datum
    sep 2004
    Jag säger Murcie Roadster, Viper och F10:an.

Minns fortfarande bilderna du tog på en gul Gallardo för flera år sedan som såg ut att vara tagna i en djungel pga färgerna du fick till.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •