Längesedan jag la ut något nytt här men idag blev jag med en "ny" bil som jag gärna visar för er zatzyaner. ÄNTLIGEN så har jag min drömbil!
Om bilderna inte fungerar så kolla här: Garaget | Chevrolet Camaro (1969)
Längesedan jag la ut något nytt här men idag blev jag med en "ny" bil som jag gärna visar för er zatzyaner. ÄNTLIGEN så har jag min drömbil!
Om bilderna inte fungerar så kolla här: Garaget | Chevrolet Camaro (1969)
Såg den för 10 min sedan på fb haha
Riktigt fin bil det där!![]()
Stilig, Skam den som ger sig!
Brillko Racing Holley EFI
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
Snygg jäkel! Godis i motorn?
BILSNACK | crew
Såg verkligen fin ut! Ska du göra nåt med den eller kommer det bara att glidas runt som den är?![]()
Grattis, sjukt fin!
Jag kollade själv på samma nämligenletar ett nytt Pro-touring projekt
Hoppas du får många underbara mil med den!
På fb? Känner jag dig? Hälsn. En aningens senil man
Ja jävlar, att jag inte köpte en sånhär 10 år tidigare... Men det var nog bra att leka av sig med alla M5r, S2
r, urquattros och annat skoj före det blev denna
Tack! Nepp, inte mycket iaf. Coatade headers och ngn eftermarknads 4 ports fugge av okänd storlek. Jag vet skamligt lite om bilen faktiskt :S Men jag är nöjd ändå.
Den är riktigt nice! Första sommaren skall jag bara köra och njuta men sen är planen iaf aluminiumtoppar, insug och kam av lite vassare modell. Och stålfälgarna skall ICKE bytas ut!
Tackar!
Oj sedär, världen är bra liten ibland! Vad var det som fick dig att inte handla? Jag tvekade ända tills jag fick säljaren att besikta bilen före en ev. affär och med det gjort så var det inte mycket att fundera på!
Mil lär det bli - skall bli min daily driver under sommarn.
Jag måste byta ratt oxå.... VIll egentligen inte det men jag är nästan två meter lång så det är jävla bökigt att ta sig i och ur bilen med den stora ratten :/ Märkligt, jag brukar annars föredra stora rattar....
Grattis, riktigt fina bilar och högst troligt även en ekonomisk investering till skillnad från trimmade tyskar
MVH/
När några ändå är inne och kollar - finns det eftermarknadsrattar som liknar original fast mindre dia och grövre grepp?
Snygg bil!
Personligen tycker jag det ser fel ut med "biltemastrålkastarna", snyggare med original, men gillar du dom så behåll dom på.