Köpes: iPad, minst 32GB, retina och 4G i bra skick
Bilsnack
Resultat 1 till 1 av 1
    Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.

iPad, minst 32GB, retina och 4G i bra skick

Blev lite förhastat. Väntar återbetalning på misslyckat köp på tradera, säljaren där skulle satt in mina pengar igår. Återkommer med samma text när det blir aktuellt.

Kanske någon som tröttnat?
    Köper gärna en iPad minst med retina gen3, men helst 4 eller air.

Jag betalar inga överpriser. Är den i din ägo är den begagnad, även om den är oanvänd.
    Garanti som gäller är garanti på "vanligt" kassakvitto, står garantin i ditt namn, så är din padda utan garanti eftersom garantin är personlig och inte följer varan.

Eftersom jag vet att jag är ärlig så är ett köp genomförbart för mig om jag kan besöka säljaren.
    Då ska paddan finnas inom ett tänkt område: Jönköping-Vetlanda-Växjö-Älmhult-Hässleholm-Ängelholm-Laholm-Falkenberg-Halmstad-Gislaved-Jönköping.
    Ett annat alternativ är att varan skickas i förskott och jag betalar i efterskott, eller att man använder blocket.se eller iaf deras ersättare till internetgirot.

Har i september -13 "köpt" en padda via tradera, som ej levererades, där jag fortfarande tvistar med säljaren, troligtvis får jag tillbaka mina 4600kr, men när?
    Därav min totala ovilja att betala förskott...
    Senast redigerat av r_o_n den 2014-01-01 klockan 14:22.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •