Bilsnack
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 21 av 21
    Registered User
    Namn
    Dr. Kenneth G.
    Reg.datum
    okt 2003
    Jobb
    Flyg
    Bilsamlingen ar inne i Imperial Palace och ar absolut vart ett besok.
    The Auto Collections at The Quad - The Strip - Las Vegas, NV | Yelp

Hoover Dam ar en timmes bilvag bort. Ta den guidade turen om du ar intresserad av ingenjorsabetet som skapade dammen. Bureau of Reclamation: Lower Colorado Region - Hoover Dam: Visitor Center/Tour Information

Grand Canyon Village ar 4h bilvag fran Las Vegas - 3h fran Hoover Dam. Om du aker dit, sa stanna over natten och se soluppgangen. Bright Angel Lodge ar prisvart. Jag var sjalv precis dar innan jul. Bright Angel Lodge & Cabins | Grand Canyon National Park Lodges

En av de vackrare nationalparkerna i USA ar Zion NP i Utah. 2.5h bilvag fran LV. Zion National Park (U.S. National Park Service)

Mount Charleston precis norr om LV ar ett naturalternativ om du inte vill aka sa langt.

...fyller pa med mer alternativ efter hand.
    This message was posted using 100% recycled electrons

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Crister Å
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Åker ni till Zion så kan ni fortsätta till Bryce Canyon också.
    Zion är otroligt vackert!
    Bryce, som mobilfotot kommer ifrån ligger 1-2 timmar ifrån men är helt olikt allt annat man kan se.

Girl aficionado [sinnes]s avatar
    Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare
    Tackar för alla tips =)
    Några av ställena kommer att besökas, andra inte pga för kort tid (2 veckor).

Vi flyger med United Airlines dit och Canadian Airlines (Air Canada kanske dom heter) hem, någon som flygit med dessa och vet om deras plan är bra eller så.
    XBL: Kitty LOVE Pink
    Som man raggar får man ligga
    Celebrity Devotion

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Crister Å
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    United har jag åkt med, var väl inte min bästa upplevelse.
    Egentligen kanske det inte var dåligt heller.
    Fick för mig att det var omodernt. Små tv-skärmar i taket med kass bild, dvs du får inte välja spel och filmer själv osv.
    Men vi kom fram helskinnade iaf
    På hemvägen precis när vi skulle lyfta så fick vi åka tillbaka till gaten då en av motorerna gav en felsignal. Efter en timme släkte dom varningen pga dom inte hittat nå fel, tjohoo :-D

Vit med rosa nyans!
    Namn
    S Olin
    Reg.datum
    okt 2005
    Las Vegas är bäst =) Har varit där två ggr, första så bila vi till LA som också var suveränt! Kmr inte ihåg så mkt av bilfärden då jag va så himla jetlaggad men kmr ihåg att man passerade alla Sveriges årstider på en o samma väg iaf =)

Har inget o tipsa om i Las Vegas då allt har sin charm! Bara att uppleva

Fick turen att få åka Business Class med Sas från London hem och det va fint Ett måste på flyget är fri alkohol o en egen skärm, annars blir det tråååååkigt =)

Registered User viklunds avatar
    Namn
    Daniel V
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    IT
    Jag har flygit Sydney - Vancouver med Air Canada, tyckte det var helt okay flygbolag.

Om du ser på bil serien Counting Cars, så har han ägaren ett museum i Vegas också.

The Most Inexpensive Auto Museum in Vegas - Counts Kustoms, Las Vegas Traveller Reviews - TripAdvisor

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •