Bilsnack
Resultat 1 till 8 av 8
    BreedMachine Kapten Haddocks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2003
    Jobb
    Bilvård

Mr Auto, Bildelar online, skojjare?

Jagar ju grejor till Celican och dessa är inte alltid så lätt o få tag i.
    Men på dessa sidor finns en del till bra priser.
    Problemet är bara att ALLT ja försökt beställt som det varit kampanj/rabatt på eller har funnits dyrare alternativ.

Har kunnat beställas men pengarna betalas snart igen och man står där med en order med småplock...

Påpekade det en gång får mr auto som ursäktade sig med att lagersaldot enbart uppdaterades en gång per dag.

Så nu vid 3dje försöket att beställa skivor o backar o pengarna studsar undrar man ju om det bara är lockprodukter?

Samma med bildelar online 24??
    www.pingens.se
    -Ny bilvårdswebshop och guider uppe nu!
    Följ oss på Facebook

Registered User Snofis avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2009
    Det jag har beställt från bildelar24 har varit bra, dock varit lång leveranstid om dom inte haft sakerna hemma.
    Polaren beställde vattenpump remskiva och viscokoppling och remma och spännare till sin bmw och det kom på en vecka men då tryckte han i att han kunde ta likvärdig produkt om den han beställde inte fanns hemma.

(o)(o) 2HOT4Us avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2004
    Citat Ursprungligen postat av Kapten Haddock Visa inlägg
    Jagar ju grejor till Celican och dessa är inte alltid så lätt o få tag i.
    Men på dessa sidor finns en del till bra priser.
    Problemet är bara att ALLT ja försökt beställt som det varit kampanj/rabatt på eller har funnits dyrare alternativ.

Har kunnat beställas men pengarna betalas snart igen och man står där med en order med småplock...

Påpekade det en gång får mr auto som ursäktade sig med att lagersaldot enbart uppdaterades en gång per dag.

Så nu vid 3dje försöket att beställa skivor o backar o pengarna studsar undrar man ju om det bara är lockprodukter?

Samma med bildelar online 24??
    polaren köpte delar till XC70 och betalade lite extra för att få delarna veckan efter
    det tog typ 3v och fick hem fel delar fast han skrev reg.nr
    --:::Sent from my Computer using InternetExplorer:::--

Rattvridare ThomasTs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2001
    Jag köpte skivor och belägg till Volvon ifrån Bildelar online 24, och det gick alldeles utmärkt. Billigt (typ 40% av svenska priset för samma ATE prylar), och tog typ en vecka att få hem. Det är Onlineshop für Autoteile. KFZ-Teile günstig: Autoersatzteile und Fahrzeugteile kaufen. som är bolaget bakom.

.
    Porsche 964 C2

BreedMachine Kapten Haddocks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2003
    Jobb
    Bilvård
    Krimskramset ja beställde (som ja inte skulle beställt annars) har ju kommit fram så det funkar ju onekligen.
    Sjukt irriterad över att ja inte fick de ja hoppats på dock, men de e bara jaga vidare då.

MVH/
    www.pingens.se
    -Ny bilvårdswebshop och guider uppe nu!
    Följ oss på Facebook

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2005
    Har funkat bra för mig, gäller dock att man verifierar själv att det är rätt delar man beställer, kan ju finnas ett par alternativ till bilen.

Erat förtret Mitt nöje!
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Busschafför (beställnings trafik)
    har fungerat relativt ok för mig iallfall.

fått fel 1gång från mr auto men inga problem att skicka tillbaka tog iof lite tid att få igen pengarna men inget allvarligt.. det jag lärt mig är att man måste dubbelkolla ett antal gånger att man verkligen får rätt grej.

hjälpte polarn att montera en drivaxel från dom igår beställdes i måndags monterades igår det är rätt okej dock kom inte mina delar med på den beställningen men dom har nog dykt upp idag.

priserna är oslagbara. kostade tex typ 80kr mer att välja brembo skivor och belägg till tantens arosa mot att köpa biltemas skit..

Very Nice Zatzy User WWWRRROOOMMMs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    Jobb
    Köra fort!
    Köpte lite blandade delar från 24 sidan för 2 veckor sedan.
    Allt hemma efter 1 vecka, bla kylare till husbilen. Under 1000kr och en lika risig som den jag har som läcker vatten ville de ha 1200 för på bildelsbasen
    Fzz
    -------------------------------------------
    Knife Town - The home for Street Racers

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •