Bilpriser - Vad håller folk på med? - Sidan 5
Bilsnack
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 61 till 67 av 67
    Push it too the Limit
    Namn
    Pedi S
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Eget
    Varför bytet man in en 599 mot en lp520 när man letar en Pagani :/

Sideways, känner du till den röda 599an som står hos 7H bil ? Den ska va Olas gamla hörde jag ?
    Push it to the Limit

Holdingmonster win Krullerts avatar
    Namn
    Nicklas J
    Reg.datum
    dec 2004
    Jag kan tycka marknadspriserna i Sverige är för höga jag med. Men därför köper jag i UK istället för att klaga på svenska priserna, eller tittar på andra bilar om en viss modell känns för dyr. Man kan inte säga att folk är "giriga" för att de inte vill gå ned i pris. Oavsett vad de har satt för pris så betalade de högst troligen mer själva och vill bara hålla nere sina egna förluster.
    Att priserna är stabila är väl bättre än att de fortsätter sjunka drastiskt?

Du fortsätter dra med att en s2000 med 17000mil är slutkörd, har du kollat på den?
    Den kan vara i bra skick. Om den kostade 350 000 ny så har den ändå tappat 70% av nybilspriset.
    Känns den fräsch så kan den väl mycket väl vara värd 30% av nypriset? Speciellt med tanke på bilens omständigheter.
    http://www.garaget.org/?car=42289
    oskar thorn says
    there is no disreplesmet for cubic in inches

Registered User Oakgrounds avatar
    Namn
    Daniel E
    Reg.datum
    sep 2003
    Citat Ursprungligen postat av Maxad Visa inlägg
    Här är nåt annat att bita i
    Seriöst 112k euro för avgassystem och lite kolfiber?
    Det kan väl inte finnas nån som betalat 11mille för den bilen :/

Annonsen kunde inte hittas | Blocket
    Nu har de justerat priset... Men varför är 10 av 11 bilder på den (i mina ögon) anskrämliga interiören?

har haft blått namn.
    Namn
    Michel B
    Reg.datum
    okt 2005
    Tidigare har jag inte brytt mig om bilpriser.se, visste inte ens att den fanns om jag ska vara ärlig. Nu har jag däremot varit en del på blocket då jag letar ny bil. Ser en del med "priset är rätt eftersom bilpriser säger xxx.xxx till privatpersoner" och det får mig att bli irriterad. De verkar tro att bilpriser.se's priser är priserna som gäller, oavsett vad. Helt sjukt.

Förstår inte folk att priset på en bil är jävligt inviduellt eftersom alla bilar inte är i samma skick och med samma utrustning? Ännu ett steg för den hjärndöda befolkningen som inte ska behöva tänka själv.

BMW M3 Compact
    Namn
    Filip Mathisson
    Reg.datum
    aug 2006
    Jobb
    skola! suck...
    Citat Ursprungligen postat av Oakground Visa inlägg
    Nu har de justerat priset... Men varför är 10 av 11 bilder på den (i mina ögon) anskrämliga interiören?
    Om man trycker vidare på huvudbilden kommer resterande bilder upp.
    Har märkt att bilfirmor ibland lägger upp sjuka antal bilder, nästan 20 på denna bil?

Registered User Oakgrounds avatar
    Namn
    Daniel E
    Reg.datum
    sep 2003
    Citat Ursprungligen postat av fmathisson Visa inlägg
    Om man trycker vidare på huvudbilden kommer resterande bilder upp.
    Har märkt att bilfirmor ibland lägger upp sjuka antal bilder, nästan 20 på denna bil?
    Jaha, den funktionen har jag inte upptäckt tidigare. Man lär så länge man lever...

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Micha Visa inlägg
    Tidigare har jag inte brytt mig om bilpriser.se, visste inte ens att den fanns om jag ska vara ärlig. Nu har jag däremot varit en del på blocket då jag letar ny bil. Ser en del med "priset är rätt eftersom bilpriser säger xxx.xxx till privatpersoner" och det får mig att bli irriterad. De verkar tro att bilpriser.se's priser är priserna som gäller, oavsett vad. Helt sjukt.

Förstår inte folk att priset på en bil är jävligt inviduellt eftersom alla bilar inte är i samma skick och med samma utrustning? Ännu ett steg för den hjärndöda befolkningen som inte ska behöva tänka själv.
    Bilpriser.se är rent skräp i mina ögon. Blir riktigt irriterad när någon okunnig hänvisar till bilpriser.se säger blablabla.
    BILSNACK | crew

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •