Bärstråden - Sidan 7
Bilsnack
Sidan 7 av 34 FörstaFörsta 12345678910111213141727 ... SistaSista
Resultat 91 till 105 av 502

Ämne: Bärstråden

Lånar pappas bil
    Namn
    Jakub L
    Reg.datum
    apr 2008
    Żywice finns nu på bolaget
    Bifogad fil 89874

Dalmas i exil AXL72s avatar
    Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Inleder kvällen med en saison, en underbar sommaröl som jag är förbannat glad över att jag köpte 12 flaskor av. Potlatch från Omnipollo/Prairie. Mycket citrus och lite lätt brettad...grymt fin!

Registered User ei9440s avatar
    Namn
    Patrik E
    Reg.datum
    aug 2006
    Var precis på nyöppnade bryggeriet i Hammarby Sjöstad (Nya Carnegiebryggeriet).
    Hann med 3 av 5 sorter de gör, kan rekommenderas
    Golf GTI 35 Edition-12

Registered User
    Namn
    Johan S
    Reg.datum
    maj 2010
    Citat Ursprungligen postat av AXL72 Visa inlägg
    Har man druckit en så kan man lika gärna dricka två. Mikkeller levererar alltid och Tiger Baby är en grym APA.

Jag stjälpte i mig en tiger baby från tapp på Örebros ölcafe förra veckan och en Its Alive, även den från tapp. Mycket trevliga öl måste jag säga.

räddar världen Solids avatar
    Namn
    Jesper A
    Reg.datum
    nov 2001
    Inleder kvällen med en saison, en underbar sommaröl som jag är förbannat glad över att jag köpte 12 flaskor av. Potlatch från Omnipollo/Prairie. Mycket citrus och lite lätt brettad...grymt fin!

Verkligen ingen favorit, vare sig i stilen eller av Omnipollos öl, lite för intetsägande. Men en bra ber är det, som brukligt av Henok och Karl.
    Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Citat Ursprungligen postat av Solid Visa inlägg
    Verkligen ingen favorit, vare sig i stilen eller av Omnipollos öl, lite för intetsägande. Men en bra ber är det, som brukligt av Henok och Karl.
    Jag tycker att det är en riktig god öl, har redan druckit upp hälften av flaskorna som skulle räcka hela sommaren!

Men jag pratade med en bekant förra veckan och han hade samma åsikt som dig, att den är lite för intetsägande. Men jag gillar stilen medan han uteslutande tycker att IPOR är det som är outstanding!

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Citat Ursprungligen postat av Tireur Visa inlägg
    Jag stjälpte i mig en tiger baby från tapp på Örebros ölcafe förra veckan och en Its Alive, även den från tapp. Mycket trevliga öl måste jag säga.
    It's Alive har jag inte haft äran att testa än, men det ska bli av under sommaren!

Namn
    Jesper A
    Reg.datum
    nov 2001
    Jag tycker att det är en riktig god öl, har redan druckit upp hälften av flaskorna som skulle räcka hela sommaren!

Men jag pratade med en bekant förra veckan och han hade samma åsikt som dig, att den är lite för intetsägande. Men jag gillar stilen medan han uteslutande tycker att IPOR är det som är outstanding!

Saison varierar ju väldigt från öl till öl. Jag gillar mina lite nyklassiska som Slottskällans Saison, en sjukt bra bers enligt mig.

Om jag får välja en favoritstil är det nog Imperial Stout. Men jag dricker allt, så länge det är gott.

Namn
    Jesper A
    Reg.datum
    nov 2001
    Skulle vilja tipsa folk om att köpa två av sin favoritöl och testa dom mot varandra. Man kan hitta väldigt stora skillnader när man dricker något back to back.

Här får tidigare favoriten Oscar Blues Ten Fidy storstryk av BrewDog Cocoa Psyco, som mer och mer framstår som en av världens bästa öl. Har köpt många fyrpack och skulle gärna lägga vantarna på fler.

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Citat Ursprungligen postat av Solid Visa inlägg
    Skulle vilja tipsa folk om att köpa två av sin favoritöl och testa dom mot varandra. Man kan hitta väldigt stora skillnader när man dricker något back to back.

Här får tidigare favoriten Oscar Blues Ten Fidy storstryk av BrewDog Cocoa Psyco, som mer och mer framstår som en av världens bästa öl. Har köpt många fyrpack och skulle gärna lägga vantarna på fler.
    Håller fullständigt med dig om Cocoa Psyco! Grymt fin!

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Inleder så smått med årets första K:rlek från Mikkeller och konstaterar att det smakar precis lika bra som förra våren!

Partisk Porschefantast
    Namn
    Anders H
    Reg.datum
    jan 2012
    Jobb
    Ambulanssjuksköterska

Körde igenom dessa igår. Kort sammanfattning:

Napa Smith Organic IPA: Gårdagens vinnare. Typisk IPA smak med tydliga smaker och beska. Snabbt avslut. Lättdrucken.

East India Pale Ale: Gårdagens besvikelse. Vatten och beska får sammanfatta denna.

De Glazen Toren: Fruktig. Ingen tydlig beska. Rätt så tråkig att dricka, faktiskt. Inte värd summan den kostade och man dricker knappast 750 ml själv rakt av.

Troublette Bio: Vatten med den enda tydliga smaken av vinäger. Fick bottenpoäng.

Fentimans Ginger Beer: Alkoholfritt alternativ. Stark och stickande smak av ingefära. Inte allt för intensiv och jobbig smak. Fyllig, vilket är ett plus för att vara alkoholfri.
    Cars, guitars and friends. Life is good!
    Mercedes-Benz Vito med blåljus på jobbet, Porsche 911 på fritiden

Girl aficionado [sinnes]s avatar
    Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare
    Köpte lite roliga öl när jag var i Las Vegas och tog med hem.

Samuel Adams Cherry Wheat var helt klart min favorit bland dem jag testat, riktigt god och lättdrucken och med en lagom smak av körsbär, rekomenderas starkt.
    XBL: Kitty LOVE Pink
    Som man raggar får man ligga
    Celebrity Devotion

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Tenta i morgon bitti, dopar mig med Boulevard Brewerys finfina Tank 7 Farmhouse Ale.

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Öppnade precis en Dragets Kanal som blivit stående sedan april-släppet. Känns lite trött och dammig.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •