Blir intressant att jämföra Westvleteren 12 med Westvleteren 8. Den andra 12:an ska få ligga på lager i fem-sex år få se vad som händer med den.
2015-12-08 20.29.39.jpg
Blir intressant att jämföra Westvleteren 12 med Westvleteren 8. Den andra 12:an ska få ligga på lager i fem-sex år få se vad som händer med den.
2015-12-08 20.29.39.jpg
- POLO R WRC 2014 -
Jodå, XII:an höll världsklass.
2015-12-12 16.18.36.jpg
- POLO R WRC 2014 -
Ni dricker finöl niJag dricker nästan uteslutande Norrlands Guld Ljus Ekologisk för tillfället. Har samma burkar men både 3,5% samt 4,7% hemma.
norrlands-guld-ljus-eko-6x33cl-5.jpg
BILSNACK | crew
Har alla blivit absolutister? Fram med lite grymma öl-tips!![]()
- POLO R WRC 2014 -
Absolutist!? Svär icke i herrens rum.
Skämt åsido så har det inte blitt så mycket finöl på sistone! Har dränkt julen i Wisbys förträffliga julöl, Zillertal Wießbier, Gösser några schnapps och diverse annat som bjuds på i Tyrolen.![]()
Alla som generaliserar är idioter!
Öltrenden verkar ha varit en fluga bara![]()
no more streetwalking,DB9 is aproaching
mycket godare med en kall cola =).. helt ärligt så var det säkert 8år sen jag drack en öl sist ;-) men bara 4år sen jag drack något alkolhaltigt.. onykter nykterist som man är =)
Ni får börja göra erat eget öl.. tantens bror har en ölklubb där dom gör egen öl..bara ett tips ;-)
tydligen brukar resultatet vara väldigt olika.. någon öl var visst så otäck att inte ens en alkolist skulle klara att dricka den. Men samtidigt har dom tydligen lyckas väldigt bra många gånger oxå.
Kvällens höjdpunkt i ölväg var utan tvekan Yellow Belly. Som att dricka en Snickers... Underbart!
20160109_211225-1.jpg
- POLO R WRC 2014 -
Är det KKK som brygger den?
big block makes sense.
Alla som generaliserar är idioter!
Nu blev jag törstig...![]()
Bara svensk öl?
BILSNACK | crew
Omnipollos Leon brukar jag bjuda fölk på när jag vill introducera dom till god öl, brukar alltid gå hem.
Finner sällan tid för bers nu för tiden, men drog en klassisk lagringsbar treåring igår, jävligt fin.
Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt
Likt Fantomen vågar sig även Axelsson ut bland vanligt folk ibland... Njuter av en riktigt fin DIPA från
Alpine Beer Company. Förstår varför den har 100/100 på Ratebeer.20160205_173926-1.jpg
- POLO R WRC 2014 -