Säljes: Weekend eller daycruiser
Bilsnack
Resultat 1 till 9 av 9
    Registered User
    Namn
    Adam Lundström
    Reg.datum
    apr 2009

Weekend eller daycruiser

Hej på er,

Båtar verkar ju smått omöjliga att sälja även för en väldigt möjlig säljare.

Jag säljer gärna båten till någon som är villig att polera den och har en vettig argumentation till prisläget.

Jag är fullt medveten om att jag kommer göra en sjukt dålig affär, men likväl kommer jag inte godta bud per mail om "80k jag hämtar imorgon" eller "byter mot en ***** turbo".

Kontakta mig per PM om du seriöst kan diskutera pris på en amerikaimporterad båt där motor är bytt och en hel del utrustning monterad för den skandinaviska åkaren.

Ställ gärna frågor, men väljer att inte lägga ut annonsen här ifall någon här är båtsäljare så kan denne säkert göra en vettig affär

Byten är helt ointressant, prisspannet är väl nånstans <200k (jag har haft utlägg för 250-300k nånstans på 24månader och <50 körtimmar).

Det är inte någon CE-märkt tjoller, utan en ÄKTA USA-import

adam DOT lundstrom AT hemmakvall DOT se

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Förnamn Efternamn
    Reg.datum
    aug 2006
    Du lägger altså ut en annons på en båt, utan att säga vad det är för båt.

Intressant teknik.

Registered User
    Namn
    Adam Lundström
    Reg.datum
    apr 2009
    Citat Ursprungligen postat av infiniti Visa inlägg

Intressant teknik.
    Är du intresserad av en båt mellan 20 och 30 fot, importerad från USA med NY motor eller inte?

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001

Intressant teknik.
    Men du har i alla fall ett prisspann som är under 200k ;-)

Registered User
    Namn
    Adam Lundström
    Reg.datum
    apr 2009
    Hade ni som svarat hittills överhuvudtaget varit intresserade av en båt så hade ni antagligen skickat ett mail eller PM:at. men icket. Ni får gärna skriva hur mkt skit ni vill i tråden (försök hålla det till en gång per dag så den hamnar överst)

Båten ska säljas. Till er, eller till någon annan.

Tips på seriösa båtmäklare tas också emot

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Förnamn Efternamn
    Reg.datum
    aug 2006
    För att ta mig själv som exempel:

Även om jag hade letat en båt med dessa kriterier så hade jag av ren princip inte skickat PM eller mail, orka med säljare som ska göra det svårt både för sig själv och för mig som ev. köpare. Är annonsen inte seriös så tror jag många drar öronen åt sig.

Fråga dig själv, vad har du att förlora på att lägga upp märke, modell och en/flera fina bilder? Kanske ser någon annonsen som inte ens visste före de såg den, att det var just den båten de behöver i sommar? Impulsköp altså.

Ta inte illa upp nu, du får göra som du vill

Registered User
    Namn
    Adam Lundström
    Reg.datum
    apr 2009
    För att ta mig själv som exempel:

Även om jag hade letat en båt med dessa kriterier så hade jag av ren princip inte skickat PM eller mail, orka med säljare som ska göra det svårt både för sig själv och för mig som ev. köpare. Är annonsen inte seriös så tror jag många drar öronen åt sig.

Fråga dig själv, vad har du att förlora på att lägga upp märke, modell och en/flera fina bilder? Kanske ser någon annonsen som inte ens visste före de såg den, att det var just den båten de behöver i sommar? Impulsköp altså.

Ta inte illa upp nu, du får göra som du vill
    Du har helt rätt, därav att jag annonserat på blocket, tror jag är billigast dessutom, helt obefogat då jag har svårt att se jag har sämsta skicket....

Denna rad skrev jag ffa för att någon söderut framförallt kanske gör sig pengar på att köpa båtar av mig och sälja till ngåon som betalar... men om ingen lycka ges inom nån dag så då ska du få både bilder och länkar, jag lovar! no disclosure s.a.s. det gäller även presumtiv köpare. Jag är inte ett dugg hemlig.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Om du nu har annonserat på blocket... varför klistrar du inte bara en länk dit?

Sjöbuse vibes avatar
    Namn
    Victor B
    Reg.datum
    sep 2004
    Jobb
    Studerande
    Jag kan möjligtvis vara intresserad, hur gamla är seglen? Utrustning däck? Finns WC, FW, SW?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •