Bilsnack
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 57
    Eηdlεss Powεr
    Namn
    Zam E
    Reg.datum
    feb 2010
    Jobb
    Livsnjutare
    Helt j**la otroligt.
    Senast redigerat av CarpeDiem den 2014-05-10 klockan 13:46.

Ride, eat, sleep, repeat Wiseguys avatar
    Namn
    Patrik E
    Reg.datum
    apr 2002
    Citat Ursprungligen postat av [sinnes] Visa inlägg
    Aftonblaskan.. ungefär samma sanningshalt som en ding ding värld..
    http://polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2014-05-10-0054-Misshandel-grov-Haninge/
    "Horse power is how hard you hit the wall. Torque is how far you drag it behind you."

StreetRace Stockholm Ws avatar
    Namn
    Martin
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    egen företagare
    Vi har under dagen fått åtskiliga tips från publik från vega-bron. Vi har försökt åtskilliga gånger att få kontakt med dess två personer men utan lycka.
    VI har nu fått in så pass mycket bevis så vi med säkerhet kan namnge 2 personer som på ett eller annat sätt varit delaktig i kastandet av föremålet på ambulansen.
    NI/du har nu fram till klockan 20.00 PRICK idag lördagen den 10/5 att stiga fram och erkänna handlingen och anmäla er till polisen och vi kommer kontrollera
    om detta har skett. Om detta ej sker så vet vi att ni är fega nog att inte vågar stå för era handlingar och vi kommer ange er till polisen.

Ni kan kontakta någon arrangör av Streetrace i Stockholm för att bekräfta att ni angett er själva.
    zatzy.com |
    CP-service|KL-Racing|Mekonomen Vårby|H2Mracing|
    Instagram: _wernvall_

Cocain & Caviar d_3vils avatar
    Namn
    Alexander D
    Reg.datum
    sep 2002
    Jobb
    Säljare
    Citat Ursprungligen postat av W Visa inlägg
    Vi har under dagen fått åtskiliga tips från publik från vega-bron. Vi har försökt åtskilliga gånger att få kontakt med dess två personer men utan lycka.
    VI har nu fått in så pass mycket bevis så vi med säkerhet kan namnge 2 personer som på ett eller annat sätt varit delaktig i kastandet av föremålet på ambulansen.
    NI/du har nu fram till klockan 20.00 PRICK idag lördagen den 10/5 att stiga fram och erkänna handlingen och anmäla er till polisen och vi kommer kontrollera
    om detta har skett. Om detta ej sker så vet vi att ni är fega nog att inte vågar stå för era handlingar och vi kommer ange er till polisen.

Ni kan kontakta någon arrangör av Streetrace i Stockholm för att bekräfta att ni angett er själva.
    Mycket bra! Hoppas hen och hen vågar stå för sina handlingar!
    Hastighetsbegränsningar är bara rekommendationer för fattiga.

Eηdlεss Powεr
    Namn
    Zam E
    Reg.datum
    feb 2010
    Jobb
    Livsnjutare
    Håller med föregående skribenten.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Spontant känns detta som små fega skitar, föga troligt att de har tillräckligt med råg i ryggen för att stå upp för vad det gjort. Tyvärr.

Holdingmonster win Krullerts avatar
    Namn
    Nicklas J
    Reg.datum
    dec 2004
    Skicka de nånstans där stening är en laglig strafform.
    http://www.garaget.org/?car=42289
    oskar thorn says
    there is no disreplesmet for cubic in inches

Skaffat svennebil franges avatar
    Namn
    Ragnar
    Reg.datum
    jan 2006
    Jobb
    Fd. korvgubbe, fd. spritlangare, fd. potatislangare, fd. säljare, fd. makaronikokare, numera skogsvårdstekniker.
    Kompanistryk är ju vad dessa idioter förtjänar, men med straffen idag så får de väl bara en knäpp på näsan... hoppas de åker dit och åtminstone får betala för reparationerna för ambulansen nu.
    Yes, I'm goin' to hell.
    But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.

Allfixare
    Namn
    Mats Carlsson
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Import av allt från usa.
    Det var länge sen jag skrev något på Zatzy men nu kände jag att jag inte kan hålla mig från att skriva. Den/dessa personer som gjort detta måste åka dit. Det finns inte ord för hur djävla dumt gjort det här är.
    När vi körde fanns en oskriven lag att utryckningsfordon släppte man fram utan snack och att dom givetvis är fredade.
    Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag ens skulle uppleva att en idiot kastar sten på en ambulans under utryckning.
    Jag misstänker att det här kommer skicka dj-t tydliga signaler till polisen om att ta i med hårdhandskarna mot all streetracing vilket är dj-t synd då det har setts mellan fingrarna så länge det var städat.

Fy fan vad ni nu har förstört för alla andra.

Håller med moderatorerna här som verkat börja få koll på den/dom skyldiga. Anmäl er fortast möjligt så stå för det fullständigt idiotiska ni gjort.

gammel ligist -TLM-s avatar
    Namn
    Tom W
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Lär folk att köra!
    Stenkastning på utryckningsfordon är väl inget ovanligt? Det är förjävligt, men inte ovanligt! Att det hände i samband med ett streetrace är beklagligt... Tyvärr verkar det samlas mycket folk som inte är ett dugg intresserade av race nuförtiden!
    Jag lägger min gissning på lokalt pack i Haninge som råkade höra nåt häftigt från motorvägen och råkade befinna sig där.
    11.90 - 181km/h med vinterbilen! :)
    9.93 - 221 km/h på bakhjulen! Nu börjar jakten på en 8:a! ;)

Partisk Porschefantast
    Namn
    Anders H
    Reg.datum
    jan 2012
    Jobb
    Ambulanssjuksköterska
    Citat Ursprungligen postat av -TLM- Visa inlägg
    Stenkastning på utryckningsfordon är väl inget ovanligt? Det är förjävligt, men inte ovanligt! Att det hände i samband med ett streetrace är beklagligt... Tyvärr verkar det samlas mycket folk som inte är ett dugg intresserade av race nuförtiden!
    Jag lägger min gissning på lokalt pack i Haninge som råkade höra nåt häftigt från motorvägen och råkade befinna sig där.
    Att folk kastar sten på ambulans är snarare ovanligt. Jag har inte varit med om det och mina kollegor har inte heller upplevt det. Övriga utryckningsfordon kanske har det värre men inte ambulans.
    Dock händer det ibland att folk försöker tränga sig in i bilen men värre än så har det inte varit. Sedan finns det enstaka psykfall som går loss på personalen dock.
    Cars, guitars and friends. Life is good!
    Mercedes-Benz Vito med blåljus på jobbet, Porsche 911 på fritiden

Registered User SVTCOBRAs avatar
    Namn
    Erik C.
    Reg.datum
    jan 2005
    Förövaren har gett sig till känna till arrangörerna på rejset och ska anmäla sig till polisen ikväll i alla fall.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Bra. Sen får vi väl se hur det blir med den saken.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av SVTCOBRA Visa inlägg
    ...och ska anmäla sig till polisen ikväll i alla fall.

Nå... Hur gick det med den saken?

Registered User
    Namn
    Fredde J
    Reg.datum
    mar 2005
    Var på väg att skriva en massa fula saker om både råttor och inavel, men det hade varit en förolämpning mot dem båda att jämföras med gärningsmannen.
    Det du gjort är så urbota korkat att det passerat precis alla former av gränser!
    Visa att du åtminstone är smart nog att ange dig själv till polisen,

Tummen upp till er som samarbetar med polisen i detta fall samt till alla övriga som så tydligt tar avstånd från något så här idiotiskt!
    Justin Biebers hamster är död
    (Aftonbladet - 2013-03-13)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •