Zatzy tillbaka på ny server - Sidan 5
Bilsnack
Sidan 5 av 7 FörstaFörsta 1234567 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 91
    Eηdlεss Powεr
    Namn
    Zam E
    Reg.datum
    feb 2010
    Jobb
    Livsnjutare
    Nu fungerar Tapatalk

Eastbound and down. Daniels avatar
    Namn
    Daniel B
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Insurances
    Jag får problem när jag väljer att gå via aktivitetsflödet. Det är en smula svårt att se vad ämnet som det skrivits i handlar om.
    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
    - Abraham Lincoln

Administrator C.Devs avatar
    Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Aktivitetsflödet är erkänt dåligt och inget jag kan göra något åt. Jag tar bort länken istället... Använd istället "Visa Nya Inlägg" när du är inloggad och vill se vad som hänt. Det är en bättre funktion. Dock kan det ta ett tag att få sökresultat då sökmotorn indexeras om just nu i bakgrunden och kan ta 1-2 dagar till.
    biturbodiesel

Duktig på att Misslyckas
    Namn
    Svante P
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Earning Money
    Är jag den enda som har problem att skilja på om det finns några nya poster i en forumdel eller inte, väldigt svag nyansskillnad på den gråa som är för inga nya inlägg och grå/blå då det finns nya inlägg.

Inte så snällt mot oss som har problem med synen :P Och det tar ju flera sekunder att gå in under t.ex. Projekt och sen gå tillbaka ut :P (Ja jag vet att det är ett I-lands problem)
    Live Long And Prosper
    //The Zwamp

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Zwamp Visa inlägg
    Är jag den enda som har problem att skilja på om det finns några nya poster i en forumdel eller inte, väldigt svag nyansskillnad på den gråa som är för inga nya inlägg och grå/blå då det finns nya inlägg.

Inte så snällt mot oss som har problem med synen :P Och det tar ju flera sekunder att gå in under t.ex. Projekt och sen gå tillbaka ut :P (Ja jag vet att det är ett I-lands problem)
    Menar du ikonerna till vänster som är grå för inga och lätt röd för om det finns? Det är standardikoner, men självklart kan det tittas på att stärka på färgerna en aning. Osäker dock på när.
    biturbodiesel

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Nytt är att Forumet-länken i menyn nu har dropdown som ger snabb-åtkomst till vissa forum (dom flesta).
    biturbodiesel

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av C.Dev Visa inlägg
    Nytt är att Forumet-länken i menyn nu har dropdown som ger snabb-åtkomst till vissa forum (dom flesta).
    Grymt, har saknat den funktionen.

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Jag har samtidigt döpt om alla forumnamn så de får plats i dropdown-menyn. Onödigt att det står "zatzy | " före alla forumnamn i toppnivå. Kommer ta 60 min att synas (cache).

Sedan så har jag faktiskt även godkänt över 700 konton som "godkända" då de stått som obekräftade. Detta i förhoppningen att fler loggar in och skriver!

Vet att det varit lite problem att logga in, och jag har stängt av blockeringsfunktionen som många av er sett när ni försökt logga in. Anledningen att det uppstått är för att servern är bakom en proxy, och proxyn skickar sin interna IP till den faktiska servern. Detta är en "bugg" i inställningarna, och ska åtgärdas så snart det går. Detta har orsakat att om 1 misslyckas, så blockeras alla, då alla har samma IP (tror iaf servern).

Hoppas sajten får lite mer aktivitet framöver.
    biturbodiesel

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Tidigare när man länkade till något så såg länken mer ut som en rad med text, nu när man postar en länk ser den bara ut som en simpel länk, vad har hänt?
    Länkade man till en bilannons på blocket så fick länken samma rubrik som rubriken på blocket.se

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Känns som att TV/Videos har slutat att uppdateras, har kommit ett par nya videos i forumet sen dess men den ändras inte.

Individual oscarbs avatar
    Namn
    Oscar B.
    Reg.datum
    jun 2002
    Jobb
    Fastigheter
    Forum runner fungerar inte för mig längre. Har provat ta bort det och installera om men får bara upp detta:
    598B13F5-CEFA-492C-B7ED-25662756089B_zpsn46ejxkt.png Photo by entrapment | Photobucket
    Vad jag än trycker på så hoppar den tillbaka.
    ..

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Känns som att TV/Videos har slutat att uppdateras, har kommit ett par nya videos i forumet sen dess men den ändras inte.
    Åtgärdat nu!
    biturbodiesel

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av oscarb Visa inlägg
    Forum runner fungerar inte för mig längre. Har provat ta bort det och installera om men får bara upp detta:
    Vad jag än trycker på så hoppar den tillbaka.
    Radera nuvarande Zatzy "if racing is your relgiion", och lägga till Zatzy igen med med "street cards and racing scene". Så ska det bli rätt.

Har bett Forum Runner ta bort den gamla. har ingen access till det gamla kontot tyvärr.
    biturbodiesel

Individual oscarbs avatar
    Namn
    Oscar B.
    Reg.datum
    jun 2002
    Jobb
    Fastigheter
    Citat Ursprungligen postat av C.Dev Visa inlägg
    Radera nuvarande Zatzy "if racing is your relgiion", och lägga till Zatzy igen med med "street cards and racing scene". Så ska det bli rätt.

Har bett Forum Runner ta bort den gamla. har ingen access till det gamla kontot tyvärr.
    Fungerar utmärkt! Tack!
    ..

Eastbound and down. Daniels avatar
    Namn
    Daniel B
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Insurances
    Citat Ursprungligen postat av CarpeDiem Visa inlägg
    Nu fungerar Tapatalk
    Hell no!
    Inte på min Galaxy iaf.

Btw, autojustering av bildstorlek verkar inte vara påslaget.

EDIT: Fick söka upp Z på nytt i Tapatalk. Nu funkar det igen.
    Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
    - Abraham Lincoln

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •