Problem... jag kommer inte längre in på itunes store för att uppdatera osv, sjukt skumt. Jag uppdaterade till iOS 8.2 igår och sedan dess fungerar inte mitt app store. Jag har just nu en app som ligger överst i listan av uppdateringar som "Tillgängliga uppdateringar" och när man går in där så för ett kort ögonblick så finns knappen "Uppdatera" men direkt växlar den till "öppna" utan jag gjort något. Och den ligger kvar under rubriken "Tillgängliga uppdateringar" även fast det inte går. Jag har även min gamla telefon på samma apple ID, och kommer inte åt apple store där heller...
.
Porsche 964 C2
Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt
Kollade i applestore precis och de har skruvat upp priserna en aning... för min telefon(iP6,128Gb) tar de nu 9700kr!!!galna priser...
.
Porsche 964 C2
Missa inte att ladda ner iOS 8.3!!! Siri på Svenska!
/// Niklas Johansson
Probably written from the best devices in the world.
Min första mobiltelefon kostade just precis 9.700 kronor EXKLUSIVE moms år 1989. Med den kunde man ... ringa. Och lagra hela tio kortnummer.
Med tanke på hur mycket mer pengar 9.700 kronor var då mot nu, och hur mycket mer en telefon kan idag, skulle jag vilja säga att en iPhone 6 är jäkligt billig.
Har jag haft en månad eller två redan....
En annan sak som folk kanske missat eller inte tänker på hur smidigt det kan vara, är dikteringsfunktionen som klarat svenska ett bra tag nu. Lättare att tala in ett kort meddelande och skicka, t ex när man kör bil, än att försöka knappa in det.
Kan ni inte räkna upp de funktioner som ni använder Siri till och som ni tycker fungerar riktigt bra?
.
Porsche 964 C2
Haha... Jag också!
...heter din dotter också Anders?
Skämt åsido. Siri (tillsammans med Cortana, och vad nu Googles dito kallas) är en marginellt rolig funktion som jag inte ens tror att de mest hårdnackade fansen utav iPhone/Android/WP (i den mån de sistnämnda ens finns) tycker är särskilt användbart.