Bilsnack
Resultat 1 till 13 av 13
    See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002

Smilgubbarna syns väldigt dåligt och ser ut som dom kommer från TEXT-TV

Smilgubbarna syns väldigt dåligt och ser ut som dom kommer från TEXT-TV tiden...

Snälla byt ut dom mot likvärdiga alla andra forum har tex.

Namn:  smiley.gif
Visningar: 179
Storlek:  808 bytes Namn:  leftthumb.gif
Visningar: 190
Storlek:  834 bytes Namn:  azn.gif
Visningar: 170
Storlek:  813 bytes Namn:  rolleyes.gif
Visningar: 170
Storlek:  1,7 KB Namn:  knuppel2.gif
Visningar: 166
Storlek:  2,2 KBNamn:  help.gif
Visningar: 162
Storlek:  552 bytes Namn:  dontknow.gif
Storlek:  275 bytes Namn:  whip2.gif
Visningar: 164
Storlek:  2,0 KB Namn:  cool.gif
Storlek:  714 bytes

Såå mycket mer lättlästa än de vi har nu. De är ju skitsvårlästa tycker jag!

+Lättare att göra sig förstådd i textfom med bra smilgubbar! Namn:  sunny.gif
Storlek:  1,6 KB

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2006
    Ja varför görs inget åt dessa?

See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    De lär inte bytas ut känns det som...

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    När inte ens bildvisningen (automatisk storlek, som det var innan) fixas trots påpekande sedan dagen efter de fördärvade, sorry "uppdaterade" forumet. Vi är ruggigt många som påpekat detta och inget händer.

Så att de fixar detta tvivlar jag på. Men vill man ha en smiley så kan man länka till en bildfil på motsvarande gubbar...

Registered User Halvordssons avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2005
    Enkom pengar som håller igång forat nu för tiden? Iom dålig respons av admin på div. ting
    Chevrolet BelAir 57
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2008

Administrator Eriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Smilgubbarna är inte jättesnygga nej, men tills vidare får dom hänga kvar.

Det jobbas på viktigare saker just nu.
    BILSNACK | crew

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Halvordsson Visa inlägg
    Enkom pengar som håller igång forat nu för tiden? Iom dålig respons av admin på div. ting
    Zatzy är ingen kassako vill jag lova
    BILSNACK | crew

Registered User V6:ans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2003
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Smilgubbarna är inte jättesnygga nej, men tills vidare får dom hänga kvar.

Det jobbas på viktigare saker just nu.
    Vore intressant att höra vad de viktigare sakerna är? och vem som avgör vad som anses som viktigast...?
    Nissan Leaf, Honda FR-V, Mazda RX-8, VW UP

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av V6:an Visa inlägg
    Vore intressant att höra vad de viktigare sakerna är? och vem som avgör vad som anses som viktigast...?
    Jo det har påtalats tidigare om vad det jobbas med just nu bl.a. med att få fram en bloggfunktion där några utvalda kända inom racing och bilvärlden ska blogga. Du har inte skrivit ett inlägg sedan 2013, men du kanske märkt att vi har fått en helt ny layout här? Efter det så har det småfixats med mindre problem som kommer.

Smileys hade vi inte alls tidigare och ingen verkade sakna dem, men vi ska självklart ta en titt på det igen!
    BILSNACK | crew

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Zatzy är ingen kassako vill jag lova
    Jag nedvärderar ingen, tror säkert det jobbas i bakgrunden.
    Men innan det blev en tidning som ägare så kändes det på något konstigt vis att allt var "närmare". Speciellt responsen när någon rapporterade in något fel.

Den programvaran som används nu kanske inte var den "hit" som det var tänkt? Rent användarmässigt så var gränssnittet enklare med både bilder, album, infoga filmer, bilder, bilagor.
    Mycket av detta har blivit krångligare.
    På den tiden(?) så slängde jag in en massa bilder, både i album och trådar. Det var lika lätt att skapa ett album här som det är på facebook. Nu struntar man i bilderna eftersom det är krångligare.

Men i det stora hela så är det bra, det är Zatzy och det är det forum man ändå stannar kvar i och läser dagligen.

Jag har själv ett forum, men där är det bara 3600 medlemmar och det sköter sig själv ganska mycket. Kanske enklare att sköta eftersom jag kör det utan reklam (ok, tre små statiska banners och endast på en sida).

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    Jag nedvärderar ingen, tror säkert det jobbas i bakgrunden.
    Men innan det blev en tidning som ägare så kändes det på något konstigt vis att allt var "närmare". Speciellt responsen när någon rapporterade in något fel.

Den programvaran som används nu kanske inte var den "hit" som det var tänkt? Rent användarmässigt så var gränssnittet enklare med både bilder, album, infoga filmer, bilder, bilagor.
    Mycket av detta har blivit krångligare.
    På den tiden(?) så slängde jag in en massa bilder, både i album och trådar. Det var lika lätt att skapa ett album här som det är på facebook. Nu struntar man i bilderna eftersom det är krångligare.

Men i det stora hela så är det bra, det är Zatzy och det är det forum man ändå stannar kvar i och läser dagligen.

Jag har själv ett forum, men där är det bara 3600 medlemmar och det sköter sig själv ganska mycket. Kanske enklare att sköta eftersom jag kör det utan reklam (ok, tre små statiska banners och endast på en sida).
    Jag förstår din känsla! Jag tycker också att uppladdningen av bilder var enklare tidigare, dock är allt en vanesak såklart!

Anledningen till att Z fick ny programvara totalt är för att vi inte kunde jobba kvar på det gamla längre då det var rena stenåldern och tillslut hade det kommit ikapp oss ännu värre.

Jag välkomnar alla att komma med bra tips och Idéer på hur vi ska få forumet mer attraktivt för er användare! Som exempel så vill jag och hoppas på att kunna genomföra en banåkadag/helg för Zatzy där alla sorters bilar är välkomna.
    BILSNACK | crew

Registered User V6:ans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2003
    Jo det har påtalats tidigare om vad det jobbas med just nu bl.a. med att få fram en bloggfunktion där några utvalda kända inom racing och bilvärlden ska blogga. Du har inte skrivit ett inlägg sedan 2013, men du kanske märkt att vi har fått en helt ny layout här? Efter det så har det småfixats med mindre problem som kommer.

Smileys hade vi inte alls tidigare och ingen verkade sakna dem, men vi ska självklart ta en titt på det igen!
    Jag menar att det inte kan finnas något viktigare i ett forum än att de som skriver och håller debatterna levande tycker att det är smidigt och kul att dela med sig.
    Man skall givetvis jobba parallellt med storslagna planer men aldrig glömma bort vad som håller forumet vid liv.
    Nissan Leaf, Honda FR-V, Mazda RX-8, VW UP

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av V6:an Visa inlägg
    Jag menar att det inte kan finnas något viktigare i ett forum än att de som skriver och håller debatterna levande tycker att det är smidigt och kul att dela med sig.
    Man skall givetvis jobba parallellt med storslagna planer men aldrig glömma bort vad som håller forumet vid liv.
    Självklart!
    BILSNACK | crew

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •