Finns en liten trevlig tråd om vilka tv-serier man ska se.
Ta bort begränsningen med en video/inlägg!
Vilka TV serier bör man ha sett?
Men ta bort begränsningen på 1 video/inlägg,
Finns en liten trevlig tråd om vilka tv-serier man ska se.
Ta bort begränsningen med en video/inlägg!
Vilka TV serier bör man ha sett?
Men ta bort begränsningen på 1 video/inlägg,
Senast redigerat av r_o_n den 2014-10-12 klockan 16:04.
Tack! Jag trodde att vi redan fixat detta.
BILSNACK | crew
Testar:
(ja, ungen tittar på Youtube på min dator..., haha)
biturbodiesel
Ovanstående inlägg var ett inlägg med 4 länkar till Youtube.
Hur skriver ni era inlägg så jag vet När det inte fungerar?
biturbodiesel
Tack
Nu får man väl titta på Pingu.![]()
![]()
Kul att det funkar i denna tråden. Men det funkar absolut inte i det jag frågade om i första inlägget. Är det inte bättre att fimpa denna begränsning globalt???
Om det hade funkat hade jag väl inte fått detta felmeddelandet igen, eller?
"
Följande fel inträffade när detta meddelande skickades
Du har infogat totalt 3 videor i ditt meddelande. Det maximala antalet som du kan inkludera är 1. Rätta till problemet och fortsätt sedan igen.
Användningen av videor kräver att funktionen är aktiverad av administratören."
Är det så svårt att ordna det får ni väl kalla in någon som kan klara av detta. För att ha denna begränsning främjar ju inte forumet, vilket den senaste tidens "modernisering inte heller gjort"
Så fixa till detta nu, spelar ju ingen roll att man kan klappa in videos i denna tråden, det är ju helt ointressant, faktiskt...
Tackar på förhand
btw Är forumprogramvaran så dålig att ni måste ändra det på varje tråd borde ni kanske ta tillbaka den som var innan....
Den specifika tråden där det inte fungerar är Vilka TV serier bör man ha sett?
Vänligen svara på det inlägg jag skrev. #6. Berätta hur du skriver ditt inlägg där det inte blir rätt. Eller länka till ett inlägg där det blir fel. Därefter kan jag felsöka.
Länka inte till hela tråden. Utan exakt vilket inlägg det gäller.
biturbodiesel
Jag postade precis 6 klipp i ett och samma inlägg i denna tråden DU har problem i. Felet verkar vara SBS hos dig?
Vilka TV serier bör man ha sett? - Sidan 65
BILSNACK | crew
Jag kan ju inte länka till ett inlägg som inte går att posta.
Jag går in på avancerat läge, skriver 1-2 rader text. Använder verktyget för videolänk, klistrar in adressen till youtube, lämnar en tomrad, lägger in nästa o.s.v.
Klickar för att posta och får upp varningstexten ovanför. Använder firefox senaste version. Har även testat IE, tror inte felet ligger här utan finns nog i forat. Rensat cache i firefox och IE, hjälpte inte.
Klistra bara in länkarna på en egen rad istället för att klickan på ikonen i verktygsfältet.
Men jag tror jag löst problemet med när du klickar på ikonen. Fanns nån inställning som begränsade till 1 per inlägg. Svårt o känna till. Men det är iaf löst.
biturbodiesel