Bilsnack
Sidan 37 av 64 FörstaFörsta ... 717273031323334353637383940414243444757 ... SistaSista
Resultat 541 till 555 av 957
    Dalmas i exil AXL72s avatar
    Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Den där patetiska jävla moderatkärringen utstrålar ungefär lika mycket seriositet och trovärdighet som sin namne David. Hon kommer att innebära ett ras för partiet.

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av AXL72 Visa inlägg
    Den där patetiska jävla moderatkärringen utstrålar ungefär lika mycket seriositet och trovärdighet som sin namne David. Hon kommer att innebära ett ras för partiet.
    bygger du detta på några nyare intervjuer med henne eller går du bara på ett uttalande hon gjorde för 14 år sedan och som hon har bett om ursäkt för? Hon är inte min favoritpolitiker kanske men att hon inte skulle utrstråla seriositet eller trovärdighet håller jag inte med om.

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    bygger du detta på några nyare intervjuer med henne eller går du bara på ett uttalande hon gjorde för 14 år sedan och som hon har bett om ursäkt för? Hon är inte min favoritpolitiker kanske men att hon inte skulle utrstråla seriositet eller trovärdighet håller jag inte med om.
    En sådan människosyn hos en person som vid tillfället är trettio år gammal, och som dessutom är politiker, tvättar man inte bort med en liten ursäkt. I sånt fall kan det väl vara fritt fram att påstå att polacker eller somalier är dummare i huvudet än svenskar och sedan säga "förlåt" när det börjar storma, sen är det glömt? Dessutom är politiker oavsett partitillhörighet av naturen små ormar som lever på sin opålitlighet, och att den här damen är en stor fet anakonda skiner igenom i varje intervju. Skulle inte ens lita på henne om mitt liv så var beroende av det.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    En sådan människosyn hos en person som vid tillfället är trettio år gammal, och som dessutom är politiker, tvättar man inte bort med en liten ursäkt. I sånt fall kan det väl vara fritt fram att påstå att polacker eller somalier är dummare i huvudet än svenskar och sedan säga "förlåt" när det börjar storma, sen är det glömt? Dessutom är politiker oavsett partitillhörighet av naturen små ormar som lever på sin opålitlighet, och att den här damen är en stor fet anakonda skiner igenom i varje intervju. Skulle inte ens lita på henne om mitt liv så var beroende av det.
    Jag tror du bär på en liten förälskelse i hemlighet!

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Jag tror du bär på en liten förälskelse i hemlighet!
    Ha ha, jag måste tyvärr gör dig besviken! Kan säga så här, om jag mötte den vackraste kvinna som jag någonsin sett och upptäckte att hon var politiskt aktiv så skulle jag säga tack och hej snarast möjligt. Inget är mer osexigt!

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Ha ha, jag måste tyvärr gör dig besviken! Kan säga så här, om jag mötte den vackraste kvinna som jag någonsin sett och upptäckte att hon var politiskt aktiv så skulle jag säga tack och hej snarast möjligt. Inget är mer osexigt!
    Såatt..... Om hon inte vore politiker så skulle du kunna se en rosaskimrande framtid där?

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Såatt..... Om hon inte vore politiker så skulle du kunna se en rosaskimrande framtid där?
    Nja, redan i verkliga livet så ser hon ut som en sån där karikatyr som man brukar göra av politiker i tidningarna, så jag hoppar.

Namn
    Axelsson
    Reg.datum
    maj 2003
    Kollar man vad Moderaternas väljare tycker om dagens uppgörelse så verkar det som att raset redan börjat...

Erat förtret Mitt nöje!
    Namn
    David S
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Busschafför (beställnings trafik)
    Hon sa det hon stog för..men idag vågar hon nog inte stå för det. men det är långt ifrån bara hon som tycker så. är rätt många politiker både moderater och andra partier som tror att allt utanför Stockholm inte är värt vatten. Jag hatar henne skulle nog kvitta vilket parti hon tillhörde så skulle jag nog hata henne. nog hennes utsende som får mig att tänka häxa.. hon och Annie ucha och fy fan vilka häxor

www.wcx.nu
    Namn
    Kristofer S
    Reg.datum
    maj 2001
    Jobb
    Egen företagare
    Citat Ursprungligen postat av Growe^^ Visa inlägg
    Hon sa det hon stog för..men idag vågar hon nog inte stå för det. men det är långt ifrån bara hon som tycker så. är rätt många politiker både moderater och andra partier som tror att allt utanför Stockholm inte är värt vatten. Jag hatar henne skulle nog kvitta vilket parti hon tillhörde så skulle jag nog hata henne. nog hennes utsende som får mig att tänka häxa.. hon och Annie ucha och fy fan vilka häxor
    Ditt inlägg motbevisar inte direkt hennes påstående om man säger så....
    V-däck säljes 215/55/16 HELT NYA!!

Skaffat svennebil franges avatar
    Namn
    Ragnar
    Reg.datum
    jan 2006
    Jobb
    Fd. korvgubbe, fd. spritlangare, fd. potatislangare, fd. säljare, fd. makaronikokare, numera skogsvårdstekniker.
    Kollar man vad Moderaternas väljare tycker om dagens uppgörelse så verkar det som att raset redan börjat...
    Jovars, kritiken från de egna leden är inte direkt nådig på Alliansens facebookgrupp direkt! De censurerar rätt friskt men det var rätt många hundratals "Tack, nu går jag ur det här partiet på måndag!"-inlägg redan i förmiddags kan jag säga...
    Yes, I'm goin' to hell.
    But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.

Registered User
    Namn
    Anders Forsberg
    Reg.datum
    nov 2006
    Citat Ursprungligen postat av Kristofer Visa inlägg
    Ditt inlägg motbevisar inte direkt hennes påstående om man säger så....
    Jag är böjd att hålla med dig.

Registered User
    Namn
    Henri T
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av Growe^^ Visa inlägg
    Häxor? Jag förmodar detta är ett exempel på varför feminister anser att samhället är ett patriarkat. Att direkt döma kvinnor pga utseende. Fan, jag trodde vi hade redan kommit lite längre.
    BMW i3 -14
    Ferrari F430 Spider -07
    Porsche Cayenne Turbo -11

President overlakes avatar
    Namn
    Daniel O
    Reg.datum
    dec 2001
    Citat Ursprungligen postat av flywheel Visa inlägg
    Häxor? Jag förmodar detta är ett exempel på varför feminister anser att samhället är ett patriarkat. Att direkt döma kvinnor pga utseende. Fan, jag trodde vi hade redan kommit lite längre.
    Inte lantisarna ;-)
    Senast redigerat av overlake den 2014-12-29 klockan 15:51.
    You know that your man broke out of the Oompa Loompa factory, and is up to no good ?

Partisk Porschefantast
    Namn
    Anders H
    Reg.datum
    jan 2012
    Jobb
    Ambulanssjuksköterska
    Citat Ursprungligen postat av overlake Visa inlägg
    Inte lantisarna ;-)
    Pff, den sved

Tror att vissa människor är allt för bekväma och känner sig säkra bakom datorskärmen där de kan spy ur sig diverse elaka kommentarer mot folk de inte ens känner. I verkligheten skulle de aldrig agera såpass utåtagerande.
    Cars, guitars and friends. Life is good!
    Mercedes-Benz Vito med blåljus på jobbet, Porsche 911 på fritiden

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •