Bilsnack
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 16
    Kvalité är inte fel!
    Namn
    Niklas L
    Reg.datum
    jun 2002

Var hitta möteslokal / Restaurang med avskiljt rum i Stockholm?

Skulle behöva tips på platser där man som sällskap kan sitta och snacka i avskiljdhet inom Stockholmsområdet. Gärna centralt, bokningsbart och gratis...

Fattar så klart att man kan behöva betala för sig, men idealiskt vore då genom att helt enkelt beställa mat och/eller dryck och vara ett sällskap stort nog.

Café, pub, vad som helst!
    Senast redigerat av Cobolt den 2015-01-11 klockan 16:19.
    - Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -

- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -

eye in the sky
    Namn
    Andreas M
    Reg.datum
    apr 2001
    Snaps på medis har ett rum man kan boka, eller dom hade det förut i alla fall.
    WrapZone.net - Helfoliering, bildekor & solfilm
    Gilla och följ WrapZone på Facebook och Instagram @wrapzone

An island of reality in this ocean of diarrhoea.

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Hur många personer? Nybrogatan 38 har ett avskilt utrymme för 8-10 personer... de har dessutom väldigt bra mat. Grill har ochså avskilda rum för större sällskap.

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Hur många personer?
    Precis

Jag brukar gå hit PATRICIA | Välkommen ombord!
    för att visa att jag inte heller nu drar alla HBTQ över en kam, trots världsrekord i gay-stalkers.

Förut hade de ett minimum för antal gäster för att få enskilt, nu vet jag inte:

VIP-rum: Churchillroom

I Churchill sitter man 20-35 personer och har egen
    servispersonal som tar hand om festsällskapet.
    1938 sjösätts Patricia vid Smiths varv i Middlesbrough, England. Hon var byggd för att tjänstgöra som fyrvaktarfartyg. Kort därefter bryter 2:a världskriget ut och Patricia byggs om 1939 för krigstjänst

1940 vid evakueringen av Dunkerque utsätts Patricia för flyganfall men klarar sig undan, utan större skador.
    Plan A var att snacka istället. Plan B var att flytta.
    Plan C var att finta. Plan D är att springa.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Chaan Visa inlägg
    Precis

Jag brukar gå hit PATRICIA | Välkommen ombord!
    för att visa att jag inte heller nu drar alla HBTQ över en kam, trots världsrekord i gay-stalkers.

Förut hade de ett minimum för antal gäster för att få enskilt, nu vet jag inte:

VIP-rum: Churchillroom

I Churchill sitter man 20-35 personer och har egen
    servispersonal som tar hand om festsällskapet.
    1938 sjösätts Patricia vid Smiths varv i Middlesbrough, England. Hon var byggd för att tjänstgöra som fyrvaktarfartyg. Kort därefter bryter 2:a världskriget ut och Patricia byggs om 1939 för krigstjänst

1940 vid evakueringen av Dunkerque utsätts Patricia för flyganfall men klarar sig undan, utan större skador.
    Allvarligt talat? Patricias mat är ett stort skämt.
    BILSNACK | crew

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Allvarligt talat? Patricias mat är ett stort skämt.
    Jag har aldrig varit missnöjd med maten där. Däremot har brett ölsortiment saknats...

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Jag har aldrig varit missnöjd med maten där. Däremot har brett ölsortiment saknats...
    Av alla Stockholms restauranger jag ätit på så är Patricias mat i särklass sämst.
    BILSNACK | crew

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Handlar väl kanske om vad man förväntar sig... jag har inte blivit missnöjd av McDonalds mat heller men då har jag varit ute efter fyllekäk på väg hem från krogen.

Bara att titta på omdömen om Patricia Patricia, Stockholm - Omdömen om restauranger - TripAdvisor
    Inget jag skulle rekommendera för någon som är ute efter att äta en bit mat.

Kvalité är inte fel!
    Namn
    Niklas L
    Reg.datum
    jun 2002
    Tack för tipsen på lokaler, det är helt ok om maten inte är perfekt, att sitta avskiljt och kunna diskutera ostört är det viktiga.

Ös gärna på med fler rekommendationer, gruppstorlekarna kan variera från 5 till 20 beroende på hur väl temat för dagen är något folk gillar.
    - Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -

- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Av alla Stockholms restauranger jag ätit på så är Patricias mat i särklass sämst.
    Jag brukar äta oxfilé där. Den har varit bra varje gång. Normalt på restauranger i Stockholm, inklusive pizza-oxfilé, så får man halvsegt kött som dessutom är grovslaktat, tillyxat. Det har aldrig hänt där. Well done misstas också ibland för vidbränt, man får en svart köttbit. På Patricia förstår personalen well done.

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Dock tror jag att det där vip-rummet saknar fönster, vilket normalt borde vara en besvikelse, om det inte är ett hemligt sällskap.

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Normalt på restauranger i Stockholm, inklusive pizza-oxfilé, så får man halvsegt kött som dessutom är grovslaktat, tillyxat.
    Nej normalt på restaurang i Stockholm får man inte halvseg oxfilé...möjligtvis på kvarterskrogar som serverar "oxfilé" för 150:-

Handlar nog mer om vilka restauranger man går till, hade jag fått in en tallrik med seg oxfilé så hade den åkt tillbaks till köket direkt.

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av Cobolt Visa inlägg
    Tack för tipsen på lokaler, det är helt ok om maten inte är perfekt, att sitta avskiljt och kunna diskutera ostört är det viktiga.

Ös gärna på med fler rekommendationer, gruppstorlekarna kan variera från 5 till 20 beroende på hur väl temat för dagen är något folk gillar.
    sök bara på Chambre Séparée så hittar du nog något alternativ som passar.

Dä, alternativt Titta
    Namn
    Michael Q
    Reg.datum
    jun 2004
    Citat Ursprungligen postat av Maciej EVO VI Visa inlägg
    Nej normalt på restaurang i Stockholm får man inte halvseg oxfilé...möjligtvis på kvarterskrogar som serverar "oxfilé" för 150:-

Handlar nog mer om vilka restauranger man går till, hade jag fått in en tallrik med seg oxfilé så hade den åkt tillbaks till köket direkt.
    Var äter du då? Det normala är kvarterskrogar som faktiskt har oxfilé men som inte är bra. Jag har inte blivit lurad, det verkar bara vara syltor (sunkhak) som serverar annat kött.

Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Var äter du då? Det normala är kvarterskrogar som faktiskt har oxfilé men som inte är bra. Jag har inte blivit lurad, det verkar bara vara syltor (sunkhak) som serverar annat kött.
    Beställer inte oxfilé på en kvarterskrog om det inte är så att jag har ätit där många gånger och vet att de är duktiga, har inga problem att äta på kvarterskrogar eftersom många serverar bra mat men bara för att man har bra mat betyder det inte att man kan hantera bra kött.

Vill du ha bra oxfile prova Grill, Rolfs kök, AG, Nybrogatan 38, Nytorget 6, Prinsen, Griffins Steakehouse är några exempel.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •