Bilsnack
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 23
    Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2006

Cool Pagani Huayra 730S - Världens vackraste bil?

Oooooooooooooh! Nästan för fin för att köras.

Delivery!

Senast redigerat av Auto den 2015-02-13 klockan 11:28.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2006
    Som en "rally-Subaru" från tidigt 00-tal ungefär...

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009
    Skön bild utanför McLaren. Brutal bil!
    Alla som generaliserar är idioter!

Das Auto. Fjellners avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2004
    Jobb
    Läkemedelsdistributör
    Från A-stolparna och bakåt är den riktigt snygg, men fronten är ap-ful enligt mig.
    Volkswagen Passat Variant 1.8T 2002 "AIRLIFT Autopilot V2"
    Volvo 740 Trackday/Bilstein
    Mercedes-Benz E320 Avantgarde

Registered User Tola03s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2013
    Pagani Zonda är i det närmaste perfekt. Efterföljaren blev bara nästan lika bra. Fronten förstör tyvärr en hel del.
    ----6.0----

har haft blått namn.
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Fjellner Visa inlägg
    Från A-stolparna och bakåt är den riktigt snygg, men fronten är ap-ful enligt mig.
    Så tyckte jag också men efter att jag sett den IRL och framförallt vant mig vid fronten måste jag säga att den är ruggigt snygg nu.

Bannad
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av Tola03 Visa inlägg
    Pagani Zonda är i det närmaste perfekt. Efterföljaren blev bara nästan lika bra. Fronten förstör tyvärr en hel del.
    Ja, och det ägaren till den här Huayran gjort är att han tagit "färgschemat" från en kille i Singapore som äger b.la två Zonda. Den ena är just i den här färgen, blå med guldfälgar osv. Det sitter perfekt på Zondan, men inte här.

Han som kör Huayran äger också en 918, en bil som är snyggare än Huayran i min mening.

Rattvridare ThomasTs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2001
    Pagani's är grymma. Jag har dock svårt för Huaryans front... och fåneriet med den aktiva aeron.

.
    Porsche 964 C2

Det löser sig.. Tco Satans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Häftig helt klart men vacker vette tusan.

har haft blått namn.
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Ja, och det ägaren till den här Huayran gjort är att han tagit "färgschemat" från en kille i Singapore som äger b.la två Zonda. Den ena är just i den här färgen, blå med guldfälgar osv. Det sitter perfekt på Zondan, men inte här.

Han som kör Huayran äger också en 918, en bil som är snyggare än Huayran i min mening.
    Tror inte han har "snott" färgkombon från någon annan än Pagani själva. Tricolore kallas den, finns både till Zonda och Huayra.

Bannad
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av Micha Visa inlägg
    Tror inte han har "snott" färgkombon från någon annan än Pagani själva. Tricolore kallas den, finns både till Zonda och Huayra.
    Jo jag vet att den kallas tricolore. Jag är också ganska säker på att färgen inte alls "finns" till båda efter det här. Det finns tre Zonda tricolore och en Huayra med den här färgen, fler lär det inte bli. Ägarna till dessa bilar vill gärna kunna säga 1 of 1. Tricolore är inte ett tillval man kryssar i.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2006
    Samtidigt är väl Pagani ett vinstdrivande företag?
    Om någon Saudisk prins ringer och säger att "Jag vill bara ha en bil, men betalar för två. Så länge jag får den trefärgad".
    Tror att det ska rätt mycket till för att de ska säga nej i det läget.

Bannad
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av floppa08 Visa inlägg
    Samtidigt är väl Pagani ett vinstdrivande företag?
    Om någon Saudisk prins ringer och säger att "Jag vill bara ha en bil, men betalar för två. Så länge jag får den trefärgad".
    Tror att det ska rätt mycket till för att de ska säga nej i det läget.
    Det tror inte jag, då skulle hela 1 of 1 falla och till vilket pris? Att förlora kunder? Knappast!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2006
    Som Cinque, som blev Cinque roadster.... Chefen hade för några år sedan en affisch med en schimpans som satt med en ölsejdel. Det är är den sista, före den näst sista, före lunch... Pagani har ju presenterat ytterligare nya Zonda. Nu är det 760RS Roadster. Den där 1/1 cirkusen är ju fånig. Det är samma modell som du beställer i en specifik färgkombo och kallar den för Zonda XY så är det plötsligt en "unik modell".

Bannad
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Citat Ursprungligen postat av any1 Visa inlägg
    Som Cinque, som blev Cinque roadster.... Chefen hade för några år sedan en affisch med en schimpans som satt med en ölsejdel. Det är är den sista, före den näst sista, före lunch... Pagani har ju presenterat ytterligare nya Zonda. Nu är det 760RS Roadster. Den där 1/1 cirkusen är ju fånig. Det är samma modell som du beställer i en specifik färgkombo och kallar den för Zonda XY så är det plötsligt en "unik modell".
    Klart det är fånigt, är ju exakt likadan bil. Att ägarna envisas med sina "1 of 1" är ju komiskt men verkligheten är som sådan för dessa herrar, och dom betalar gärna extra för det. Zonda 760 är ju ett bra exempel...760RS, 760LH, samma modell men med ägarnas initialer.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •