Att ha hela bakgrunden som länk till något stylingsida, är det speci
Bilsnack
Sidan 1 av 4 1234 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 46
    Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.

Hur kommer man bara på den befängda idén att ha hela bakgrunden som länk till någon skitsida om styling???

Den som kom på det måste vara full eller bara korkad...
    Senast redigerat av r_o_n den 2015-04-04 klockan 16:33.

Registered User
    Namn
    Anders P
    Reg.datum
    nov 2008
    Jo jag håller med. Har alltid kört med Adblock men stängde av för att kolla, och j*********klar vad mycket reklam det är! Med denna dessutom blir det som att man inte längre är på zatzy utan man är på en ren reklamsida!
    Men zatzys admins kommer bara "skylla" på att det är egmont som "redan" sålt annonsplatsen......

Sporthoj.com har också detta upplägg fast med en KTM-reklam som användarna inte heller gillar!

Så det är bara på med Adblock igen och njuta

TranceOholic
    Namn
    Kalle V
    Reg.datum
    mar 2004
    Namn:  1428267077.png
Visningar: 315
Storlek:  232,7 KB
    тектоник

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Det är alldeles för mkt reklam just nu och jag tar det med annonssäljarna.
    BILSNACK | crew

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Tack.

Det var lagom irriterande med Mazdareklamen, råkade man komma med pekaren på aldrig så lite så startade en stor fet animering. Undrar om detta på något vis gangnar Mazda, en reklam som irriterar gör inte mig piggare på bilmärket. Men de som äger forumet hade väl nytta av den.....

Själv kör jag annonsblockering på alla ställen förutom Zatzy. Så därför så är det inte på så många andra ställen jag ser reklam öht.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Hände väl inget alls, eller? Dessutom så är det tre reklambanners ovanför "forumrutan. Skärmdumpen är från min 4K-skärm. All bakgrund är dessutom fortfarande länk.
    Varför är de så extremt desperata med att gödsla med reklam? För att bli av med medlemmar? Jag har faktiskt minska mitt postande väldigt mycket. Hatar reklam i alla dess former, värst är när man blir påtvingad det på bl.a. forum. Det är absolut inte lika kul på Z och en del av det beror på denna reklam. Har försökt med adblock, tyvärr så fuckar det upp sig med firefox så allt blir utan färg och all text på hela sidan hamnar i en smal kolumn i vänstermarginalen, iofs ingen reklam, men tyvärr oläsbart...Namn:  trdyhedtry.jpg
Visningar: 244
Storlek:  204,1 KB

Das Auto. Fjellners avatar
    Namn
    Jonas F
    Reg.datum
    jun 2004
    Jobb
    Läkemedelsdistributör
    Ja man börjar ju fundera på om ni vill bli av med alla medlemmar eller vad fan det är frågan om?
    Några nya lär ni ju inte få heller, ser ju knappast ut som en seriös community..

Hänger kvar ett tag till och ser hur det utvecklar sig, men fortsätter man få reklamen tryckt i ansiktet varje gång man loggar in så dröjer det inte länge innan jag tackar för mig och lämnar skutan.
    Volkswagen Passat Variant 1.8T 2002 "AIRLIFT Autopilot V2"
    Volvo 740 Trackday/Bilstein
    Mercedes-Benz E320 Avantgarde

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Jag håller med er till 100%.

Reklamen är på tok för mycket och det arbetas på det fortfarande. Beklagar verkligen och jag hoppas ni kan ha lite tålamod tills vi förhoppningsvis blir av med det.
    BILSNACK | crew

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Förnamn Efternamn
    Reg.datum
    aug 2006
    Samma skit på sporthoj.com också, som även den ägs av Egmont. Så det är nog högst medvetet gjort av ägarna.

Exempel på hur det ser ut där:
    Namn:  idiotreklam.jpg
Visningar: 227
Storlek:  372,8 KB

Självklart kör man Adblock, finns inte en chans man skulle orka leta efter forumet i reklamen hela tiden.

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    Hände väl inget alls, eller? Dessutom så är det tre reklambanners ovanför "forumrutan. Skärmdumpen är från min 4K-skärm. All bakgrund är dessutom fortfarande länk.
    Varför är de så extremt desperata med att gödsla med reklam? För att bli av med medlemmar? Jag har faktiskt minska mitt postande väldigt mycket. Hatar reklam i alla dess former, värst är när man blir påtvingad det på bl.a. forum. Det är absolut inte lika kul på Z och en del av det beror på denna reklam. Har försökt med adblock, tyvärr så fuckar det upp sig med firefox så allt blir utan färg och all text på hela sidan hamnar i en smal kolumn i vänstermarginalen, iofs ingen reklam, men tyvärr oläsbart...Namn:  trdyhedtry.jpg
Visningar: 244
Storlek:  204,1 KB
    Citat Ursprungligen postat av Fjellner Visa inlägg
    Ja man börjar ju fundera på om ni vill bli av med alla medlemmar eller vad fan det är frågan om?
    Några nya lär ni ju inte få heller, ser ju knappast ut som en seriös community..

Hänger kvar ett tag till och ser hur det utvecklar sig, men fortsätter man få reklamen tryckt i ansiktet varje gång man loggar in så dröjer det inte länge innan jag tackar för mig och lämnar skutan.
    Citat Ursprungligen postat av infiniti Visa inlägg
    Samma skit på sporthoj.com också, som även den ägs av Egmont. Så det är nog högst medvetet gjort av ägarna.

Exempel på hur det ser ut där:
    Namn:  idiotreklam.jpg
Visningar: 227
Storlek:  372,8 KB

Självklart kör man Adblock, finns inte en chans man skulle orka leta efter forumet i reklamen hela tiden.
    Det klagas flitigt på sporthoj och ansvariga admins där tycker som vi gör här.
    BILSNACK | crew

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Förnamn Efternamn
    Reg.datum
    aug 2006
    Absolut, jag riktade bara en känga åt ägarna, inte ni admins

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009

Sällar mig till kören. Denna sorts annonsering är så kortsiktig, och långsiktigt ett självmord!

Edit. Lägger till att jag av mest surfar in via Tapa. just av ovan nämnda anledning, det blir cleanare och lättare samtidigt som det är väldigt begränsande i hur mycket man kan bidra.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Detta är kritik mot Egmont, men enda sättet för en användare är ju att gå via er administratörer, så inget mot er, som sagt...

Partisk Porschefantast
    Namn
    Anders H
    Reg.datum
    jan 2012
    Jobb
    Ambulanssjuksköterska
    Ogillar detta också. Förstår om man lånar ut ett par annonsplatser för att få sidan att gå runt men denna mängd är bara löjligt. Värst är pop-ups som förekommer ibland.
    Cars, guitars and friends. Life is good!
    Mercedes-Benz Vito med blåljus på jobbet, Porsche 911 på fritiden

Entreprenör NiKeMaNs avatar
    Namn
    Niklas Johansson
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    IT-tekniker / Marknadsförare / Månskensbonde
    Men är ni seriösa på Egmont eller? Vad är problemet? Vill ni verkligen ta död på Zatzy? Det här är verkligen Riktigt Riktigt illa.

Trött jag blir på det.
    /// Niklas Johansson

Probably written from the best devices in the world.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •