Ruggigt buggigt.....
Bilsnack
Resultat 1 till 11 av 11
    Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.

Ruggigt buggigt.....

Blir väl samma resultat som vanligt.....

När jag går in och ska hantera bifogade filer i en ruta som visar ikoner som ser ut som frågetecken. Väl där, om jag bockar i en ruta för en fil (för att radera eftersom jag råkade få in två identiska bilder i inlägget) så skickas jag till SC Styling - Bilstyling & Stylingdelar till din bil på nätet en firma jag äcklas av p.g.a. att den kletar ner alla sidor på forumet.

Koret sagt så kan man inte radera bifogade filer för ni har reklam där.
    Har inte era reklamperversioner gått lite för långt då?

Administrator C.Devs avatar
    Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Tac för att du fortsätter rapportera. Har nu vad jag kan se lyckats få bort denna bugg och annons som visas i popupfönstret.
    biturbodiesel

Das Auto. Fjellners avatar
    Namn
    Jonas F
    Reg.datum
    jun 2004
    Jobb
    Läkemedelsdistributör
    Smetar på mer och mer reklam, folket klagar och ingen bryr sig om mer än plånboken!

Jävligt less på detta, loggar ut nu och troligtvis blir det inga fler besök på Zatzy.. HEJ!
    Volkswagen Passat Variant 1.8T 2002 "AIRLIFT Autopilot V2"
    Volvo 740 Trackday/Bilstein
    Mercedes-Benz E320 Avantgarde

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Citat Ursprungligen postat av C.Dev Visa inlägg
    Tac för att du fortsätter rapportera. Har nu vad jag kan se lyckats få bort denna bugg och annons som visas i popupfönstret.
    Igår, när jag försökte ta bort en bild så avslutade jag med att ta bort referensen (länken) till till den bifogade filen i inlägget. Trots det ligger bilderna kvar i inlägget men idag när jag ska testa och se om jag kan ta bort dubblettbilden längst ner i inlägget så kommer jag inte åt bifogade filer öht.
    Detta gäller även om jag går in på min profil för att där komma åt bifogade filer, markera filen och radera den och den försvinner från listan med mina bifogade filer. Trots det är den kvar i inlägget. Du kanske kan radera den sista bilden i mitt inlägg i slutet på carspottingtråden, röd Ferrari, där den sista ska bort, kopia på den första.

Administrator C.Devs avatar
    Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    Igår, när jag försökte ta bort en bild så avslutade jag med att ta bort referensen (länken) till till den bifogade filen i inlägget. Trots det ligger bilderna kvar i inlägget men idag när jag ska testa och se om jag kan ta bort dubblettbilden längst ner i inlägget så kommer jag inte åt bifogade filer öht.
    Detta gäller även om jag går in på min profil för att där komma åt bifogade filer, markera filen och radera den och den försvinner från listan med mina bifogade filer. Trots det är den kvar i inlägget. Du kanske kan radera den sista bilden i mitt inlägg i slutet på carspottingtråden, röd Ferrari, där den sista ska bort, kopia på den första.
    Nu hoppas jag att jag förstod rätt, men lyckades iaf radera bilen utan någon annons eller tekniskt ivägen.
    biturbodiesel

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Är det såhär dött på riktigt? Typ två-tre inlägg/dag!? Har Egmont äntligen lyckats döda Zatzy? Jävligt snabbt jobbat!

VW nörd... Amazonass avatar
    Namn
    Patrik L
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    IT-Hora
    Går inte bifoga bilder via Tapatalk heller, hänger sig halvvägs i uppladdningen. Funkar fin fint på andra forum.

VW nörd... Amazonass avatar
    Namn
    Patrik L
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    IT-Hora
    Citat Ursprungligen postat av Amazonas Visa inlägg
    Går inte bifoga bilder via Tapatalk heller, hänger sig halvvägs i uppladdningen. Funkar fin fint på andra forum.
    Funka efter 3 försök

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Är det såhär dött på riktigt? Typ två-tre inlägg/dag!? Har Egmont äntligen lyckats döda Zatzy? Jävligt snabbt jobbat!
    För ett par dagar sedan fick jag välja "Nytt sen 24 tim" eftersom inget hade postats från kväll till morgon (innan jobbet). Hände aldrig när zatzy var zatzy istället för ett bihang till ett förlag.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    För ett par dagar sedan fick jag välja "Nytt sen 24 tim" eftersom inget hade postats från kväll till morgon (innan jobbet). Hände aldrig när zatzy var zatzy istället för ett bihang till ett förlag.
    Zatzy har varit riktigt dött senaste dagarna som du skriver. Hur kommer det sig att ingen skriver inlägg eller postar nya trådar tro?
    BILSNACK | crew

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Zatzy har varit riktigt dött senaste dagarna som du skriver. Hur kommer det sig att ingen skriver inlägg eller postar nya trådar tro?
    Facebook och andra sociala medier påverkar nog en hel del. Sedan programvaran på Z byttes är nog en del i det. Den nya programvaran på Z är nog en del. Ur användarsynpunkt är många moment krångligare.
    Men största nedgången är nog Egmonts fel med all reklam....

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •