Rengöra ljusa A-stolpar samt vårda skinnratt.
Bilsnack
Resultat 1 till 3 av 3
    Schäfer User
    Namn
    Joakim D
    Reg.datum
    jul 2001

Rengöra ljusa A-stolpar samt vårda skinnratt.

Har precis låtit byta vindruta på min bil som jag köpte ny och som har 6000 mil på mätaren. A-stolparna är klädda med något ljust tyg som liknar innertaket och nu är där märken efter svarta fingrar. Jag vill ha tips på någon produkt som jag kan rengöra med utan att jag smetar ut skiten eller solkar ner ytterligare, tack.

Kan även passa på att fråga hur jag ska vårda en svart skinnratt? Utan att det blir obehagligt att ta i den efteråt.
    Senast redigerat av JD den 2015-07-03 klockan 12:56. Anledning: Stavning
    Keep on truckin´!

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av JD Visa inlägg
    Har precis låtit byta vindruta på min bil som jag köpte ny och som har 6000 mil på mätaren. A-stolparna är klädda med något ljust tyg som liknar innertaket och nu är där märken efter svarta fingrar. Jag vill ha tips på någon produkt som jag kan rengöra med utan att jag smetar ut skiten eller solkar ner ytterligare, tack.

Kan även passa på att fråga hur jag ska vårda en svart skinnratt? Utan att det blir obehagligt att ta i den efteråt.
    Ingen aning om det ljusa, kolla med Kapten Haddock här på Z så har han säkert en lösning på Pingens. Antar att Interior clean skulle funka i kombo med ngn borste, men det låter vi vara osagt.

Svart läder = Pingens interior clean + magisk svamp (försiktigt, försiktigt!) så blir den som ny!

Interior Clean 1l : Ping AB

Multisvamp : Ping AB

Schäfer User
    Namn
    Joakim D
    Reg.datum
    jul 2001
    Tack för svar! Jag hade hunnit styra från jobbet och stannade på mekonomen. A-stolparna löste sig med nån Turtle extreme textile clean med nano-blablabla. De hade även en produkt för ratten från meguiars.
    Keep on truckin´!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •