Bilsnack
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 46 till 50 av 50

Ämne: Dagens SUV's

Administrator Eriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av floppa08 Visa inlägg
    Vet inte om du är seriös eller ej... Men den där är ju marginellt mycket fagrare än Element.
    ...men så har jag aldrig gillat bilar som X6 och liknande heller. Främre halvan är väl okej, men någonstans därefter går det rejält utför!
    Jag avskyr X6 och delvis ogillar jag även A5 och Bmw's GT modeller. Jag tror dock att Crosstour skulle kunna sälja rätt bra i Europa.
    BILSNACK | crew

See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    Ang. SUV och Mercedes. Har de tagit bort MLen och ersatt den med 4 andra modeller?...

Eller är det enbart GL som skall ersätta? För GLA, GLC, GLE å vad de nu hette är väl lite mindre va?

Bladerunner Chefen Alabamas avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2002
    Citat Ursprungligen postat av Stefan N Visa inlägg
    Ang. SUV och Mercedes. Har de tagit bort MLen och ersatt den med 4 andra modeller?...

Eller är det enbart GL som skall ersätta? För GLA, GLC, GLE å vad de nu hette är väl lite mindre va?
    ML har blivit GLE + GLE coupe som är ny och ska motsvara X6
    GL är kvar som GL
    GLC är ny baserad på c-klass dvs konkurrent till X3, Q5, osv...
    GLA är skapligt ny och ska motsvara X1...

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av Stefan N Visa inlägg

GLK-modellen har ersatts av GLC (både GLK och GLC var baserade på C-klassen). I övrigt som ovan
    /// Viktor

M-powered www.garaget.org/viccoA

Isåka:)) rikards avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2003
    Körde en Range Rover årsmodell runt -05 och blev sjösjuk, SUV är inget för mig, håller mig gärna så nära marken som möjligt, Lotus Europa tyckte jag var en trevlig bil att köra (värdens lägsta med tak)

Skulle jag mot all förmodan behöva en SUV blev det en Toyota LC, av enda anledningen att den troligtvis går längst innan den går sönder.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •